Achizitie publica - REPARATII STR. TUDOR VLADIMIRESCU SI REGELE FERDINAND
Detaliu pentru invitatia numarul 322481
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322481/21.03.2012
Denumire contract: REPARATII STR. TUDOR VLADIMIRESCU SI REGELE FERDINAND
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DRAGASANICod fiscal: 2573829, Adresa: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Telefon: 0250811990, Fax: 0250811990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Romania, cod postal: 245700, telefon: +40 250811990, fax: +40 250811990, persoana de contact: MUNICIPIUL DRAGASANI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA DRAGASANI, STR. PIATA PANDURILOR NR.1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII STR. TUDOR VLADIMIRESCU SI REGELE FERDINAND
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile propuse pentru reparatii sunt: -frezare zone degradatesi reparatii imbracaminte cu mixturi asfaltice
II.1.6) CPV: 45233139-3 - Lucrari de intretinere a drumurilor nationale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 451.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-gar. de part. este 3.500, 00 lei;
-per. de val. a gar. pt. part. este 90 zile cu incep. de la data lim. de dep. a of. si este egala cu per. de val. a of;Forma de constit. a gar. de part.: conf. art. 86 din H. G. 925/2006, cu modif. si complet. ult;1. Scris. de gar. bancara emisa de o banca din Rom.( Form. nr.16);2.Instr. de gar emis in cond. legii de o soci. de asig.;3. Dep. in numerar la casieria Aut. Contrac;4. O.Pin ct. Aut. Cont. cu conf. intrarii in cont a gar. la data deschi. of.Cont virare gar. de parti: RO98TREZ6725006XXX000086 deschis la Trez Dragasani, cod fiscal 2573829.La sed. aut. contrac. vor fi trans.( in orig, in cazul scris. de gar. banc, instr. de gar. emis in cond. legii de o soc. de asig. sau o copie cu viza bancii, in cazul OP) doc. ce fac dovadaconstit. gar. de part., insot. de scris. de inaintare - Formular nr. 15. Dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez. cel mai tarziu la data si ora stab. pt. deschi. of.Of. din categ. Intrep. Mici si Mij. (facind dovada in acest sens prin prez. doc. prev. in Legea nr. 346/2004;Rest. gar. de part.: cf art. 88 din HG 925/2006;Ret. gar. de part: -con. art. 87 din HG 925/2006-in cazul dep. unei contest., in masura in care Cons. resp. cont. ca nefondata, AC va ret. contest. din gar. de part. o suma in rap. cu val. est. a contr., conf art. 2781 din O. U. G. 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10%din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 si 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Durata garantiei de buna executie este de minim 24 luni.Restituirea garantiei de buna executie: conform art. 92, pct. (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de prevederile acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(neancadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)-Formular nr. 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formular nr. 2;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr. 3;Confirmarea platii obligat. la bugetul de stat-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conf. cu originalul?? de catre reprez. legal.;Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local-Certificat privind plata obligat. catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in original, copie legalizatasau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular nr. 4 ;Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006-Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante in art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1. Nedelcu Cristian ? primar2. Bolocan Mihai- viceprimar3. Duta Gheorghe- secretar4. Draghici Maria- director executiv5. AgapescuToma- director DSP6. Croitoru Dan- director adjunct DSP7. Iorga Alexandru- arhitect sef8. Costeanu Mihai- referent de specialitate9. Stancu Gabriela ? inspector specialitate10. Dumitrescu Dan-Nicolae ? cons. Juridic11. Mihalache Mariana-cons. Juridic12. Trandafir Viorel ? sef birou tehnic DSP Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, emis cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate .Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine documentele vor fi transmse in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile calculate de la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindcifra de afaceri - -cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) sa nu fie sub 350.000 lei.Informatii privind bilanturile contabile- Copii dupa bilanturile contabile la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate la organele competente; pentru anul 2011 (in cazul ofertantilor care nu au depus bilantul) se vor accepta orice alte documente relevante din care sa rezulte cifra de afaceri a acestui an.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lis. princ.lucrari similare (lucrari de drumuri-covoare asfaltice), exec. in ult. 5ani;2.Se va comp.si prez., Form. ?Experienta similara? pentru unu sau mai multe contr. de lucr. simil;3.Prez a unu sau mai multe contr. cu lucr. simil.finaliz., insotite de proc. vb. derec. a lucrar, doc. constat./ certif. de buna exec., pt. cele mai imp. lucrari;4.Val. cum. acontr. sa fie de minim 170.000 lei.5. Decl. priv. utilaj, instal, echip tehn de care dispune op. ec. pt indep. coresp. a contr. de lucrari si doc. care atesta deti. (dotare proprie, inchir. sau alte forme de punere la dispozitie) a acestora;Informatii privind personalulLista pers. direct resp. cu indepl. contr - Pers. propus pentruexec. contr. (manager contract, resp. tehnic cu exec, resp. control calit., responsabil management calitate, resp. manage. mediu, resp.SSM.Informatii privind subcontractantii Of. trebuie sa detina certif. ISO 9001 sau echiv. (certif. sistemului de mamagement al calitatii), valabil la data depunerii ofertelorISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al mediului), valabil la data depunerii ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: a)-pt. cel mai scazut dintre pret. of. se ac. pct. max al. fact. deev. resp;pt. alt pret decat cel ant. pct. se ac: P(n)= ( pret minim/pret (n)) x punctajul maxim alocat
Durata de executie
10
Descriere: a)- pentru termenul de executie cel mai mic, dar nu mai putin de 2(doua) luni (durata minima de executie), de la semnarea contractului de achizitie publica, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b)-pentru termenul de executie care va fi sub termenul minim de 2(doua) luni nu se va acorda punctaj suplimentar fata de cat se acorda pentru termenul minim; c)-pentru un termen de executie mai mare decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = ( termen minim/termen (n)) x puntajul maxim alocat. Observatie: Durata minima de executie a lucrarii, este de 2(doua) luni calendaristice. Sub aceasta durata, oferta nu va fi punctata suplimentar fata de cat se acorda pentru termenul minim, fiind nerealista.Durata maxima de executie a lucrarii este de 6(sase) luni calendaristice. Ofertele a caror durata de executie vor depasi durata maxima de 6(sase) luni, vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 09:38