Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii str. Walter Maracineanu


Detaliu pentru invitatia numarul 291874
Autoritate contractanta
ORASUL SINAIA (Primaria Orasului Sinaia)
Cod de identificare fiscala: 2844103
Adresa: SINAIA, Sinaia
Telefon: 0244-311788;0244-310650
Fax: 0244-314509
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reparatii str. Walter Maracineanu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: reparatii str W Maracineanu conform proiect tehnic.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.04.2011 11:29
Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Sinaia, Bd.Carol I, nr.47
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Sinaia, sediul din Aleea Arinilor, nr.2, etaj I Serviciul Investitii si Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 1, 715, 826 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratie privind eligibilitatea, certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor la bugetul consolidat al statului, certificat de atestare privind plata obligatiilor la Fondul de Mediu, declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006, cazier fiscal, certificat ORC, certificat CUI, bilant contabil pe anii 2008, 2009 si balanta contabila la 31.12.2010, fisa de informatii generale, scrisoare de bonitate de la o banca, adeverinta de la Centrala Incidentelor de Plata, lista principalelor lucrarie executate in ultimii 5 ani, fisa de experienta similara, declaratie privind asigurarea cu echipament, utilaje si dotari a oferatntului, declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate, informatii privind subcontractantii, certificate privind asigurarea standardelor: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000/altele echivalente ale acestora
Atasata in SEAP.Garantia de participare este in valoare de 34316 lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
durata de executie a lucrarilor
25
Descriere: Pb= (Tmin/Tn)x25
garantia acordata lucrarii
5
Descriere: Pc= (Gn/Gmax)x5
proceduri tehnice de executie
10
Descriere: se va avea in vedere gradul de acoperire al cerintelor din caietele de sarcini.10 puncte daca documentatia prezentata este completa, 5 puncte daca documentatia nu este completa si 0 puncte daca documentatia nu este prezentata.
programul de asigurare a calitatii lucrarilor
10
Descriere: in functie de rigurozitatea descrierii sistemului aplicat la lucrare, gradul de acoperire a cerintelor de calitate, planul efectiv de control propus.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer