Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reparatii strazi in municipiul Lupeni?


Detaliu pentru invitatia numarul 325010
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Lupeni
Numar invitatie: 325010/26.04.2012
Denumire contract: ?Reparatii straziin municipiul Lupeni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul LupeniCod fiscal: 4375046, Adresa: Revolutiei nr. 2, Lupeni, Telefon: +40 254560504, Fax: +40 254560515
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Revolutiei nr. 2, Lupeni, Romania, cod postal: 335600, telefon: +40 254560504, fax: +40 254560515, persoana de contact: Cristofor Alin Condoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Lupeni, str. Revolutiei nr. 2, Lupeni, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reparatii straziin municipiul Lupeni?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari se refera la asfaltari si plombaripe strazile: T. Vladimirescu, Pacii, Al. Plopilor, Gorunului, Parangului, C. Braii, Barbateni, Tineretului, Viitorului.
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 895, 780.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
17910 lei Modul de constituire a garantiei de participare: ? ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca; ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original; -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile calendaristice, de la termenul limita de primire/depunere a ofertelor. Candidatul/ofertantul caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia ca fiind nefondata, i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se va depune impreuna cu oferta.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA. se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie se va elibera/restitui in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 formularul nr.22. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 formularul nr. 33. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata; Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: -Certificat de atestare fiscala (ANAF) privind indeplinirea obligatiilor exigibile deplata catre bugetul de stat ;
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local eliberat de Primarii. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.In momentul depunerii ofertei documentul va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.b. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formularul nr.55. Declaratia privind calitatea de participant la procedura formularul nr.4.6. Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006 Se va completa formularul nr.6 . Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Primariei Municipiului Lupeni in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt : Resmerita Cornel, Lungan Cornel, Mogos Gheorghe, Condoiu Alin, Pupazan Nicoleta, Pupaza Ion Marian.In conformitate cu Art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire formular nr.1In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa / certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorDocumentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copiePersoane juridice /fizice, straineSe vor prezenta documente care sa dovedesca forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica , atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului- traduse in limba romana si legalizate, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniul de activitate, activitatea ce face obiectul procedurii, si nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizarea judiciara sau faliment.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1: MEDIA CIFREI DE AFACERI GLOBALA medie pe ultimii 3 anipentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in EURO la cursul B.N.R. respectiv cursul mediu de referinta pentru fiecare an precizat in parte, la care se va face echivalenta leu/alta valuta. Cursul de schimb mediu anual: EUR mediu (RON/EUR) 2010 4, 2099 2009 4, 2373 2008 3, 6827. Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cifra de afaceri minima este: 1.500.000
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1-Experienta similaraPrezentarea cel putin a unui sau mai multe document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme executarea de lucrari de plombari drumuri in ultimii 5 ani care cumulat saaiba valoarea de 875.000 lei, Cerinta 2-Decl privind utilajele, inst, echipam tehn de care dispune operatorul ec pentru indeplinirea coresp a contrCerinta minima de calificarea.statie de producere a mixturilor asfalticeb.freza mecanica cu banda transportoarec. masina de taiat asfalt cudisc diamantatd. mai mecanic si/sau placa vibratoaree. instalatie pentru raspandirea emulsieif. vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii ingusteg. mijloace de transport specifice transportului de mixtura asfaltica dotate obligatoriu cu prelateNr. de mijloace de transp. si utilaje necesare in vederea realiz. Contract.va fi stabilit de catre ofertant, dar care nu trebuie sa fie mai mic decat dotarea min. obligatorie.Pentru mijloacele de transp., utilaje si echip. teh. inchiriate se va dep. contr./precontract sau angajament de inchiriere, valab.la data desch. ofertelor.Resursele tehn. min. proprii sau inchiriate, nec. pt. realiz. contr., trebuie sa fie conforme cu cerintele, Cerinta 3-Inf referitoare la studiile, preg prof si cali pers de cond, precum si ale pers resp pentru indepl contr de lucrariSe va face dovada asigurarii personalului de specialitate, raspunzator direct de indeplinirea contractului dupa cum urmeaza: a. Sef santier (responsabil de lucrare) ? diploma de inginer, licentiat al uneiFacultati de Constructii specialitatea CFDPb. Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele?.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la personalul de specialitate si de asigurare a calitatii, pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati. Ofertantii pot prezenta si alte documente care sa le certifice competentele profesionale si de management.c. responsabilcu controlul tehnic de calitate.Atentie: Ofertantul nu va putea inlocui nici un membru din echipa, Cerinta 4-Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art.190, alin(2). In cazul in careofertantul /candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180 si art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006, Cerinta 5-Informatii privind subcontractantiiDeclaratie si lista cuprinzand subcontractantii, cu partea subcontractata exprimata valoric, cu specificarea exacta a partii din contract care va fi executata de fiecare subcontractant . In cazul in care oferta va fi declarata castigatoare, atunci la semnarea contractului cu autoritatea contractanta, ofertantul declarat castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii declarati in oferta.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante.Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta 6-Informatii privind asociatiiLiderul asociatiei va fi autorizat sa isi asume angajamente si va primi instructiuni pentru executarea contractului. Plata lucrarilor se va face liderului asociatiei. Pe durata desfasurarii procesului de evaluare al ofertelor, comisia de evaluare va purta corespondenta (daca este cazul) numai cu liderul asociatiei desemnat conform Acordului de asociere. Standarde de asigurare a calitatii Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 sau similarOperatorii economici straini vor prezenta certificate echivalente celor mentionate mai sus, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Nu se accepta ofertanti in curs de acreditare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 21:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer