Achizitie publica - Reparatii strazi
Detaliu pentru invitatia numarul 324162
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324162/13.04.2012
Denumire contract: Reparatii strazi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE DEZVOLTARE SERVICII PUBLICE FOCSANICod fiscal: 13994670, Adresa: STRADA MARASESTI NUMARUL 76, Focsani, Telefon: 0237.225.618, Fax: 0237.225.618
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA MARASESTI NUMARUL 76, Focsani, Romania, cod postal: 620.057, telefon: +40 237225617, fax: +40 237225617, persoana de contact: Farcas Iulian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA MARASESTI NUMARUL 76, Focsani, etaj 2 sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii strazi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de reparatii strazi in Municipiul Focsani
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 290, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
15000 lei - perioada de valabilitate - egala cu perioada de valabilitate a ofertei-
Garantie de buna executie
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUICuantumul garantiei de buna executie 7 % in conformitate cu prevederile OUG 34/2006.Modul de constituire a garantie de buna executieRetineri succesive din sume datorate pentru facturi partialeX, cu obligativitatea contractantului de a deschide un cont in cuantum de minim 0, 5% din valoarea contractului la dispozitia autoritatii contractante , la o banca agreata de ambele parti.Modul de restituire a garantiei de buna executie: -70% din valoarea garantiei se restituiela solicitarea furnizorului in maxim 14 zile de la data semnarii procesului verbal de receptiela terminarea lucrarilor , daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.-30% din valoarea garantiei , la expirarea , perioadei de garantie a lucrarilor executate , pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Cerinta minima : completare formular 1, Completare formular 2 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Completare formular 7 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^Certificat de participare cu oferta independenta -conf. ordin314/2010certificat atestare fiscala -buget local-fara datorii scadente lunii anterioare depunerii ofertelorcertificat atestare fiscala -buget de stat-fara datorii scadente lunii anterioare depunerii ofertelor Autorizare pentru functionare-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ,
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea formularului de informatii generale-anexa Lista principalelucrari in ultimii 5ani Lista de experienta similaraDeclaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii , auto Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii-contracte de minim 1.290.000lei Informatii privind masurile de protectie a mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www e-licitatie.ro si la sediul societatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.04.2012 09:30