Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii strazi in localitatea Aghiresu Fabrici, Comuna Aghiresu, judetul Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 348860
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA AGHIRESU
Numar invitatie: 348860/19.06.2013
Denumire contract: Reparatii strazi in localitatea Aghiresu Fabrici, Comuna Aghiresu, judetul Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA AGHIRESUCod fiscal: 4722374, Adresa: AGHIRESU, NR.363, JUD.CLUJ, Aghiresu, Telefon: +40 0264358001, Fax: +40 0264358001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Aghires Fabrici, nr. 86, Jud. Cluj, Aghiresu, Romania, cod postal: 407005, telefon: +40 0264358001, fax: +40 0264358001, persoana de contact: AURELIA ADRIANA CHIORAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sat Aghires Fabrici, nr. 86, Jud. Cluj, Aghiresu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii strazi in localitatea Aghiresu Fabrici, Comuna Aghiresu, judetul Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii strazi in localitatea Aghiresu Fabrici, Comuna Aghiresu, judetul Cluj: lungime totala 693, 48 m avand urmatorul amplasament: str. Lunii, str. Caii Ferate, str. Marinescu, str. Abrudan, str. Meteoritului, str. Alee Bloc, str. Busuiocului, str. Garofitei, Alee Camin Cultural.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 594, 365.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
11.800 lei, perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art.86 din HG 925/2006. Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in valuta, contravaloarea sumei de 11.800 lei fiind calculata la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Facilitate IMM: 50%.Garantia de participare se va retine in cazurile si cuantumul stipulate de art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 si, respectiv, art. 87 din HG 925/2006. Cont IBAN pentru constituire garantie de participare: RO27TREZ2165006XXX018190 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA. Modalitatea de constituire: prin oricare din mijloacele prevazute la art. 90 din HG 925/2006. Perioada garantiei de buna-executie: 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea Anexei nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Persoane cu functie de decizie: Lehene Sorinel Gelu - primar; membrii potentiali comisie de evaluare: Oros Victoria - secretar, Chioran Aurelia - responsabil achizitii publice, Papp Ecaterina - consilier, Kallo Daniela Simona - inspector, Rozsa Sandor - contabil; consilieri locali: BALAZS IOAN, BOTH GHEORGHE (viceprimar), GAL BANDI JANOS, GRAUR FELICIAN, HAIDUC MARCEL IOAN, HOZA SEBASTIAN, KEREKES KIS FAZAKAS ELISABETA, LEHENE ILEANA, LORINCZ EUGEN, PORUMB GELU, SABAU IOAN SORIN, SOUCA DUMITRU, TISE BOGDAN MATEI, TOADERE RUBIN VASILE, ZAGOR RADU)2. Completarea Anexei nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3. Completarea Anexei nr. 10A DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA4. Completarea Anexei nr. 10B DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 1815. Prezentarea de certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat si, respectiv, la bugetul local, pentru sediul social si punctele de lucru implicate in derularea contractului, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie conforma cu originalul, copie legalizata sau original. Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN autorizate ale ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati de cel putin 1.188.730, 44 lei. Se va completa Anexa nr. 11 INFORMATII GENERALE. Se vor prezenta bilanturile contabile la datele de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012 vizate de organele competente, in copie conformacu originalul. Pentru anul 2012 sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare - conf. art. 185 alin. 2 din OUG34/2006., Cerinta 2 Lichiditate generala pentru exercitiul financiar aferent anului 2012 de minim 100%. Informatiile solicitate vor fi extrase din documentele prezentate la Cerinta 1., Cerinta 3Dovada disponibilitate resurse financiare(cash-flow)Se vor prezenta: 1. cash-flow;2. documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea contractului de achizitie publica pe o durata de 3 luni, sub forma de documente emise de institutii bancare, legal angajante pentru emitent, prin care operatorul economic sa demonstreze ca are acces la sau ca aredisponibile resurse reale, negrevate de datorii, care sa poata fi folositepentru indeplinirea contractului (ex.: linii de credit confirmate de banci) invaloare de cel putin 148.591, 30 lei. Pentru demonstrarea capacitatii financiare nu se voraccepta documente din care sa rezulte ca ofertantul are sume de incasat(ex.: facturi fiscale, contracte de imprumut in care ofertantul este creditor, bilete la ordin, cambii, file cec, etc.).In sensul celor de mai sus, ofertantul trebuie sa faca dovada ca detineresurse suficiente pentru derularea contractului corelat cu cash-flow-ul prezentat.Observatie: Cerinta este corelata cu art. 17 din modelul de contract atasat in SEAP, care prevede ca platile partiale se vor efectua trimestrial (3 luni).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Experienta similara - Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii unor lucrari similare, in ultimii 5 ani, printr-un
contract de lucrari avand ca obiect lucrari similare obiectului contractului, in valoare de minim 594.365, 22 lei fara TVA. Se va completa Anexa nr. 16 Declaratie privind lista principalelor LUCRARI EXECUTATE. Se vor prezenta, in copie conforma cu originalul, certificari de buna executie. Prin sintagma , ,certificari de buna executie" autoritatea contractanta nu limiteaza tipul de document prin care ofertantii demonstreaza indeplinirea cerintelor legate de indicarea beneficiarilor, a valorilor, perioadei, locul
executiei si ducerea la bun sfarsit a lucrarilor, lasandu-se la latitudinea acestora modalitatea de confirmare a
informatiilor (prin unul sau mai multe documente cu rol de certificare)., Cerinta 2 Demonstrarea dreptului de proprietate sau de detinere asupra urmatoarelor dotari tehnice minime
necesare pentru executarea lucrarilor:
- statie preparare mixturi asfaltice,
- statie de betoane,
- reciclator,
- motopompa,
- autopompa beton,
- excavator pe senile,
- excavator pe pneuri,
- autogreder,
- vibrator beton,
- compactor,
- perie mecanica, - repartizator mixture asfaltica,
- autogrudonator,
- macara,
- automacara,
- autocisterna,
- incarcator frontal,
- repartizator ciment,
- autobetoniera,
- autobasculanta., Cerinta 2 (continuare):
Se va completa Anexa nr. 13 DECLARATIE Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Pentru toate utilajele prezentate, se solicita copii, conforme cu originalul, dupa: - documentele care atesta dreptul de proprietate asupra utilajelor cum ar fi: cartile de identitate ale autovehiculelor inmatriculabile, orice document emanand de la un tert
fata de ofertant (ex.: facturi fiscale, certificate de garantie) pentru utilajele, instalatiile si echipamentele
neinmatriculabile; si, daca este cazul, - contractele de inchiriere, de leasing (inclusive antecontracte) ale utilajelor sus-mentionate si/sau alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitia ofertantului a utilajelor de catre proprietarii acestora., Cerinta 3 Se va completa Anexa nr. 14 Decl efectiv mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere.Echipa de proiect, cu respectarea conditiilor minime impuse referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea si experienta fiecarui membru nominalizat din cadrul echipei, compusa din: a) 1 responsabil tehnic cu executia infrastructurii rutiere: Cerinte minime obligatorii: - copie certificat de atestare ca responsabil tehnic cu executia pentru domeniul ?cai ferate, drumuri si poduri?, valabil la data limita de depunere a ofertelor, insotit de legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor; - declaratie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declaratie de disponibilitate)., Cerinta 3 (continuare) b) 1 inginer/subinginer drumuri si poduri (sef de santier): Cerinte minime obligatorii: - CVcompletat in format european datat si semnat; - copie diploma de absolvire studii superioare in domeniul tehnic, specializarea ?cai ferate, drumuri si poduri?; - declaratie de disponibilitate (Anexa nr.62 - Declaratie de disponibilitate). c) 1 responsabil cu calitatea drumuri: Cerinte minime obligatorii: - CV completat in formateuropean datat si semnat; - copie decizie interna de numire ca responsabil cu calitatea pentru domeniul drumuri, valabila la data limita de depunere a ofertelor; - declaratie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declaratie de disponibilitate). d) 1 coordonator SSM: Cerinte minime obligatorii: - CV completat in format european datat si semnat; - copie diploma de absolvire curs coordonator SSM acreditat CNFPA/ANC valabila la data limita de depunere a ofertelor; - declaratie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declaratie de disponibilitate). Cerinta 1 Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului, respectiv lucrari de drumuri. Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2 Certificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului, respectiv lucrari de drumuri. Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Punctaj tehnic
10
Descriere: Punctajul tehnic (termen de executie)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer