Achizitie publica - REPARATII STRAZI IN MUNICIPIUL REGHIN, JUDETUL MURES
Detaliu pentru invitatia numarul 353953
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353953/23.09.2013
Denumire contract: REPARATII STRAZI IN MUNICIPIUL REGHIN, JUDETUL MURES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI REGHINCod fiscal: 3675258, Adresa: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Reghin, Telefon: +40 0265511112, Fax: +40 0265512542
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Reghin, Romania, cod postal: 545300, telefon: +40 0265511112, fax: +40 0265512542, persoana de contact: CAMELIA HARSAN-DIACONU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc.Primaria Municipiului Reghin, Sala de sedinte, etajul 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritatea Publica Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII STRAZI IN MUNICIPIUL REGHIN, JUDETUL MURES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile constau in reparatii ale strazilor din Municipiul Reghin cu o lungime totala de 2, 992 km si anume: Str. Faget, str. Axente Sever, str. 1 Decembrie 1918, str. Plopilor, str. Cerbului sub Padure, str. Abatorului, str. Verzei, str. Mierlei, str. Ioan Malos, str. Pometului, str. Vasile Nicolaescu. Valoarea estimativa a contractului este de 821.790 lei fara TVA di care diverse si neprevazute in procent de 15% si valoarea 107.190 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 821, 790 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 10.000 lei. Per. de valab. a gar. de particip. este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Formele de constit. pot fi prin: - prin virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig.- Formular nr.13 sau - prin depunerea unui OP cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de particip: RO68 TREZ 4775 006X XX00 0106, deschis la Trezoreria Reghin) sau - depunerea sumei in numerar la caseria aut. contract. Garantia de particip. se returneaza de autorit. contr. dupa semnarea contr. de lucr. si constit. garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator. Autorit. contract. are dreptul de a retine garantia de particip., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat. situatii: 1. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; 2. oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab. a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; 3. oferta sa fiind stab. castigatoare, refuza sa semneze contractul de achiz. publ. in per. de valab. a ofertei. In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul procedurii, autorit. contract. va retine contestatorului din gar. de particip., conform art. 278?1, (1), lit a, din OUG 34/2006, suma de 4.494, 60 lei. IMM-urile benef. de reducere de 50% la gar. de particip. si gar. de buna executie. Dovada constit. garantiei va fi la vedere, in afara plicului continand oferta. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit. gar. de particip., in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse la deschidere. Data la care se face echivalenta lei/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare. Cursul de schimb lei/alta valuta este cel comunicatde Banca Centrala Europeana (www.ecg.int).
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din pretul contractului fara TVA. Constit. gar. de buna executie se accepta (conform art. 86(4) din OUG nr.34/2006) prin: - un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are oblig. de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit. contract. Suma initiala depusa de catre contractant in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. A.C. va restitui un procent de 70% la data semnarii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, iar restul de 30% la data receptiei finale, adica dupa 24 de luni de la data semnarii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind eligibilitatea Se va completa formular 12A.documentele solicitate pentru neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 vor fi solicitate si vor trebuie prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se va completa formular 12B.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prev.art.181 lit a), c1) si d) din OUG 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe completeaza Formularul 12 CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010Se completeaza Formularul 6Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza Formularul APersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: Maria Precup- PrimarGliga Daniel- ViceprimarRadoi Mirela Minodora - SecretarEc.Maris Angela- Sef Serviciu Buget ContabilitateIng. Harsan-Diaconu Camelia- Arhitect SefComisia de evaluare: ing.Harsan D. Camelia ing. Croitor Lucian, Pilca NataliaRamona, Moldovan-Verdes Adriana, ing. Posteuca Sorin .Consilieri locali: ASZALOS GAVRIL, BINDILA CLAUDIU, BODO; JO;ZSEF ZOLTAN, BRANEA GHEORGHE, COCEAN MARIA, DANCIU GAVRIL, DEMETER MARIA, GLIGA DANIEL GABRIEL, HOREA GHEORGHE, KALABÉR LASZLO;, MARIAN OVIDIU MIHAI, MARK ENDRE DEZSO, NAGY ANDRAS, PADUREAN MIHAI, POP ADRIANA, TODORAN AURELIAN, TONGEA VIOREL, SOCOL IOAN, ZSIGMOND ZSOLT.Formularul se va completa si pentru tert.Cerinta nr.6Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul localCertificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- In original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovadaexperientei similare, prin prezentarea listei privind principalele lucrariexecutate in ultimii 5 ani, lista care sa prezinte cel putin unul, maxim 2contracte care contin lucrari similare in valoare cumulata de minim700.000 lei. Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentrulucrarile similare. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada silocul de executie a lucrarilor si daca au fost duse la bun sfarsit.1. Se va prezenta o declaratie conform Formularului nr. 12 F (disponibil insectiunea formulare).2. Se va prezenta.Obiectul contractului- trebuie sa fie similar. Prin ?similar? se intelege: executie de lucrari similare cu obiectul contractului. Experienta similara poate fi dovedita de ofertant/asociati/ tertsustinator, dupa caz. Cursul de schimb mediu anual euro/leu pe ultimii 3 ani este: pentru 2010 - 4, 2122 lei/euro, pentru 2011 ? 4, 3282 lei/euro, pentru 2012 ? 4, 4560 lei/euro.Cursul de schimb mediu anual lei/euro este celcomunicat de B.N.R.(www.bnr.ro)Cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta este cel comunicat de BancaCentrala Europeana (www.ecg.int)In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnicainvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei.Persoana care asigura sustinerea tehnica siprofesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea dinprocedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181, lit. a), c1), si d) si art. 69^1.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricaredin formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?., Cerinta nr.2Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani., Cerinta nr.3Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (responsabil tehnic cu executia, responsabil cu calitatea materialelor). Se va depune o declaratie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari, dupa caz, insotita de atestatul si declaratia de disponibilitate pentru indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului., Cerinta nr.4Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Cerinta nr.5Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze., Cerinta nr. 6Informatii privind asociereaIn cazul in care doi sau mai multi ofertanti depun oferta comuna, se solicita completarea Acordului de asociere, semnat de parti.Indeplinirea cerintelor privind capacitatea tehnica si capacitatea economica se realizeaza prin cumul de catre asociati. Cerinta nr.1Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent.dovada implementarii si certificarii de catre ofertant a unui sistem de management al calitatiiin conformitate cu ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2013 10:11