Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii strazi in orasulGura Humorului- Etapa I


Detaliu pentru invitatia numarul 350080
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Numar invitatie: 350080/08.07.2013
Denumire contract: Reparatii strazi in orasulGura Humorului- Etapa I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)Cod fiscal: 6631418, Adresa: Piata Republicii Nr.14, Gura Humorului, Judet Suceava, Gura Humorului, Telefon: 0230 235051, Fax: 0230 235038
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Republicii nr.14, Gura Humorului, Romania, cod postal: 725300, telefon: +40 230235051, fax: +40 230235051, Biroul Unic de Relatii cu Publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Republicii nr.14, Gura Humorului, Romania, cod postal: 725300, telefon: +40 230235051, fax: +40 230235051, Sala Mica de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii strazi in orasulGura Humorului- Etapa I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de repara?ii pe 7 strazi din Orasul Gura Humorului, pe o lungime maxima de 7204 m si o suprafa?a maxima de 42.221 mp, ?i rigole pietonale pe lungime de 4875 m.Estimarea valorii totale a achizitiilor pentru intreaga durata a acordului-cadru (dupa caz; numai in cifre): intervalul: intre2.470.371, 32 ron si 5.421.054, 30ronCheltuieli diverse si neprevazute: zero lei.Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite (daca se cunosc): anual, Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 2.164.719, 68 RonIn urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia 3 contracte subsecvente, in functie de necesitate si de fondurile disponibile.Valoarea contractelor ce urmeaza a fi atribuite: Valoareminima estimata 1.485.193, 07 Ron, valoare maxima estimata 2.164.719, 68 RonCantitati minime si maxime de lucrari ce vor fi solicitate pe durata acordului cadru: conform caietului de sarcini.Cantitate minima de lucrari: 4459 m, lungime, suprafa?a 23.876 mpCantitate maxima de lucrari: 7204 m lungime, suprafa?a 42.221 mp
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 470, 371.32 - 5, 421, 054.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 108.000 lei, cu valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Nota: Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia de participare, ofertantii interesati in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor prezenta: declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original- conform Formularului 21.Pentru depunerea garantiei de participare intr-o alta moneda decat Ron se va utiliza cursul de schimb valutar comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare.In cazul asocierii, pentru a beneficia de prevederile art. 16, alin (2) din Legea nr. 346/2004, aprobata cu completarile si modificarile ulterioare, se va face dovada ca fiecare dintre membrii asociatiei se incadreaza in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA de atribuire a contractului.Modalitate de constituire: conform prevederilor legale, respectiv art. 90 alin. (1)sau alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Este de preferat ca instrumentul de garantare sa fie emis de catre o societate bancara sau de asigurari din Romania.In cazul constituiri garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaOfertantii vor prezenta Declaratie privind eligibilitatea, completata pe propria raspundere conform Formularului 1, completat in original, datat, semnat si stampilat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator, acesta din urma va depune Declaratia privind eligibilitatea.Incadrarea oricaruia dintre ofertanti, asociati sau sustinatoriin situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Ofertantiivor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? conform Formularului 2, completat in original, datat, semnat si stampilat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator financiar sau tehnic, acesta din urma va depune Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoana care asigura sustinerea financiara sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea oricaruia dintre ofertanti/asociati/sustanatori in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantiivor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? conform Formularului 3, completat in original, datat, semnat si stampilat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator financiar sau tehnic, acesta din urma va depune Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va fi depusa si de catre subcontractanti.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ing. Marius Ioan Ursaciuc- Primar, Dr. Gratian Gherghel - Viceprimar, jr. Tipa Elena Daniela- Secretar oras, Ec. Ciornei Elena- Director Economic, ing. Camelia- Geta Checherita- Comp. Achizitii Publice, Ilie Misiuc-Compartiment Urbanism si Amenajarea Teritoriului, Prostire Constantin- Compartiment Urbanism si Amenajarea Teritoriului, Chiribuca Florin- ?ef Birou Impozite ?i Taxe Locale, Consilieri: d-na Ionascu Mihaela, dl. Ciocoiu Mihail, dl.Simerea Stelian, dl.Liteanu Ioan, dl.Graul Doru Petru, dl.Pentiuc Vicentiu, dl. Malanca Ciprian, dl.Cauc Florentin, dl.Catargiu Nicolae, dl.Lazar Gheorghe, dl.Munteanu Eugen, dl.Saghin Tiberiu, d-na Simeria Gabriela, dl.Andronic Vasile, dl.Danilevici Aurel, d-na Plaiu Anilore.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010.Ofertantiivor prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Formularului 4, completat in original, datat, semnat si stampilat.5. Certificate fiscale5.a. Ofertantul va depune Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.5.b. Ofertantul va depune Certificat de atestare fiscala privind platataxele si impozitelor locale eliberate de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, pentru punctul/punctele de lucru implicat/implicate in prezenta procedura (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original, sau copie conform cu originalul, astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Se solicita depunerea certificatelor doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. 1. Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului ComertuluiOfertantul va depune Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata, din care sa rezulte ca domeniul de activitate (principal sau secundar) al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Informa?iile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofetelor.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca acesta nu a fost depus initial in una din cele doua forme.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1:1) Se solicita ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie de minim 4.000.000 lei fara T.V.A., raportata la un contract subsecvent de maxim 2.164.719, 68 lei fara T.V.A.Se va completa si depune, in original, Formularul 5 din Sectiunea Formulare. Se vor depune documente care sa sustina indeplinirea cerin?ei de calificare.Pentru echivalenta Ron/Euro se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat deB.N.R., Cerinta nr.2- in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara prin sustinerea unui tert: Informatii privind sustinerea financiaraSe va completa si depune Formularului 6- in original- Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici.Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similara
Se solicita ducerea la bun sfarsit in ultimii 5 ani, ce se implinesc la data limita de depunere a ofertelor, a unui contract de executie de lucrari similare in valoare de minim 2.000.000 lei fara T.V.A. sau a maxim doua contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 2.000.000 lei fara T.V.A., raportata la un contract subsecvent de maxim 2.164.719, 68 ron.Se va completa si depune, in original, Formularul 7 din Sectiunea Formulare.
Se va depune o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa acele certificari (ex. contract de executie de lucrari/ certificatul constatator/ recomandare beneficiar / PV de receptie partiala/ PV de receptie finala/ PV la terminarea lucrarilor/ alte documente) din care sa rezulte valorile solicitate, perioada de executie si locul executiei lucrarilor, beneficiarii si care sa precizeze daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.(conf. Art.188, alin.2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.)Pentru echivalenta Ron/valuta, se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat deB.N.R. pentru anul incheierii contractului., Cerinta 2
Informatii privind personalul
Se solicita ofertantului sa dispuna de personal minim de executiepentru toate tipurile de lucrari specifice prezentului contract, in conformitate cu caietele de sarcini.
Se va depune, in original, Formularul 8- ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere? ? in original.
Se va depune, in original, Formularul 9-?Informatii privind personalul de executie?, nominalizat pe specialita?i-in original.Se va depune, in originalFormularul 10- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil cuindeplinirea contractului de lucrari (inclusiv a personalului de conducere)., Cerinta 2.1. Se solicita ofertantului sa dispuna de un sef santier ? inginer specialitatea constructii rutiere, drumuri si poduri, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin 1 contract de lucrari similar.Mod de indeplinire a cerintei:
Ofertantii vor depune: - CV-ul expertului nominalizat, in original, asumat de ofertant
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contract de munca/contract de colaborare/contract de prestari servicii cu persoana fizica autorizata echivalent
- dovada participarii ca Sef de santier intr-un alt contract de executie de lucrari similare
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diploma de inginer
- pentru expertul nominalizat care nu este angajat al ofertantului se va depune declara?ie de disponibilitate, Cerinta 2.2. Se solicita ofertantului sa dispuna de un responsabil tehnic cu executiapotrivit Legii 10/1995, atestat pentru categoria constructii rutiere, drumuri si poduri.Ofertantii vor depune: - CV-ul expertului nominalizat, in original, asumat de ofertant
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contract de munca/contract de colaborare/contract de prestari servicii cu persoana fizica autorizata echivalent
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa atestatul de RTE, inso?it de copie lizibila cu men?iunea conform cu originalul dupa legitima?ia vizata la zi.- pentru expertul nominalizat care nu este angajat al ofertantului se va depune declara?ie de disponibilitate, Cerinta 2.3. Se solicita ofertantului sa dispuna de un inginer specialitatea construc?ii cai ferate, drumuri ?i poduri.Ofertantii vor depune: - CV-ul expertului nominalizat, in original, asumat de ofertant
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contract de munca/contract de colaborare/contract de prestari servicii cu persoana fizica autorizata echivalent
-copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diploma de inginer
- pentru expertul nominalizat care nu este angajat al ofertantului se va depune declara?ie de disponibilitate, Cerinta 2.4. Se solicita ofertantului sa dispuna de un responsabil cu protetia muncii si PSI.Ofertantii vor depune:
- CV-ul expertului nominalizat, in original, asumate de ofertant;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contract de munca/contract de colaborare/contract de prestari servicii cu persoana fizica autorizata/echivalent
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa certificat/atestat de absolvire a cursurilor in domeniul protectia muncii si PSI.
- pentru expertul nominalizat care nu este angajat al ofertantului se va depune declara?ie de disponibilitate, Cerinta 2.5. Se solicita ofertantului sa dispuna de un evaluator al riscurilor pentru securitate si sanatate in munca.Ofertantii vor depune: - CV-ul expertului nominalizat, in original, asumat de ofertant;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contract de munca/contract de colaborare/contract de prestari servicii cu persoana fizica autorizata/echivalent- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa certificat/atestat de absolvire a cursurilor in domeniul SSM.- pentru expertul nominalizat care nu este angajat al ofertantului se va depune declara?ie de disponibilitate, Cerinta nr.3Informatii privind bazele de productie, dotarile specifice, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice, laboratoarele de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va completa si depune, in original, Formularul 11 din Sectiunea Formulare- Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari sau o Declaratie pe propria raspundere in original, din care sa reiasa ca daca este declarat castigator ofertantul va asigura dotarile necesare realizarii contractului. Declaratia va cuprinde si o lista a dotarilor care vor fi utilizate pentru indeplinirea contractului, cu men?iunea formei de de?inere a acestora.Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca dispun decel pu?in urmatoarele utilaje: - autogreder -1 buc;
- autocisterna, 1 buc;
- buldoexcavator -3 buc;
- excavator pneuri -1 buc;
- autobasculanta - 4 buc;
-buldozer -1 buc;
- trailer, 1 buc;
- incarcator frontal- 2 buc;
- compactor cu cilindru vibrator - 2 buc.Mod de indeplinire a cerintei: Pentru echipamentele care nu sunt proprietatea ofertantului, acesta va depune copia cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului de detinere/inchiriere/alte forme de asigurare., Cerinta 3.1.Ofertantii vor face dovada ca dispun de Statie de preparare mixturi asfaltice care trebuie sa asigure cantitatea de asfaltnecesara in conditiile impuse conform reglementarilor tehnice in vigoare.Ofertantul va depune dovada detinerii acesteia in oricare din forme (proprietate/inchiriere/concesiune etc) sau va face dovada ca va putea asigura cantitatile de mixturi asfaltice necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare, prin contract ferm de furnizare/precontract de furnizare, incheiat cu un producator de mixturi asfaltice.Se va indica amplasamentul statiei de mixturi asfaltice.In oricare dintre variantele de mai sus se va prezenta certificat pentru controlul productiei in fabrica, eliberat de catre un organism abilitat independent - pentru mixturile asfaltice care fac obiectul lucrariisi proces verbal de control statie de mixturi asfaltice eliberat de catreISC (in cazul contractelor deinchiriere/ concesionare / furnizare, documentele vor fi asigurate de proprietarul statiei sau de catre furnizor), conform Hotarariinr. 622 din 21 aprilie 2004( republicata) privind stabilirea conditiilor de introducere pe piata a produselor pentru constructii, art.21, art.27 alin (2), art. 30 , alin (1).Mod de indeplinire a cerintei.Ofertantii vor depunedovada detinerii statiei de preparare mixturi asfaltice in oricare dintre forme sau contractul/ precontractul de furnizare mixturi asfaltice, insotit de certificat pentru controlul productiei in fabrica pentru mixturile asfaltice conform caietelor de sarcini., Cerinta 3.2. Ofertantii vor face dovada ca dispun de Statie de sortare agregate de balastieracare trebuie sa asigure cantitatea de agregatenecesara in conditiile impuse conform reglementarilor tehnice in vigoare.Ofertantul va depune dovada detinerii acesteia in oricare din forme (proprietate/inchiriere/concesiune etc) sau va face dovada ca va putea asigura cantitatile de agregate de balastiera necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare, prin contract ferm de furnizare/precontract de furnizare, incheiat cu un producator de agregate de balstiera.Se va indica amplasamentul Statiei de sortare agregate de balastiera.In oricare dintre variantele de mai sus se va prezenta certificat pentru controlul productiei in fabrica, eliberat de catre un organism abilitat independent - pentru agregatele de balastiera care fac obiectul lucrarii si proces verbal de control statie de producere agregate de balastiera eliberat de catreISC (in cazul contractelor deinchiriere/ concesionare / furnizare documentele vor fi asigurate de proprietarul statiei sau de catre furnizor), conform Hotarariinr. 622 din 21 aprilie 2004( republicata) privind stabilirea conditiilor de introducere pe piata a produselor pentru constructii, art.21, art.27 alin (2), art. 30 , alin (1).Mod de indeplinire a cerintei.Ofertantii vor depunedovada detinerii Statiei de sortare agregate de balastierain oricare dintre forme sau contractul/ precontractul de furnizare agregate de balastiera, insotit de certificat pentru controlul productiei in fabrica pentru agregatele de balastiera conform caietelor de sarcini., Cerinta 3.3. Ofertantii vor face dovada ca dispun de unLaborator de gradul II Autorizat ISC, conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ?i completarile ulterioare.Mod de indeplinire a cerintei: Se va depune copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a autorizatiei in perioada de valabilitate si copie conforma cu originalul dupa Lista cu incercarile de laborator autorizate, care trebuie sa cuprinda toate incercarile de laborator necesare specific lucrarilor de executat)., Cerinta nr.4: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica prin sustinerea unui tert.Informatii privind sustinerea tehnica.Se va completa si depune Formularului 12- in original- Angajament privind sustinerea tehnica a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici.Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare privind experienta similara reflectata prin prezentarea unor liste de servicii prestate intr-o perioada anterioara in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Formularul 12 va fi insotit deFormularul 12.1.- Declaratie a sustinatorului (privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica)- in forma autentica, sauFormularul 12.2.- Declaratie a sustinatorului (privind personalul angajat si al cadrelor de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica).NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de Atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte- inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Cerinta nr.1.Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conform cu seriile de standardeeuropene privind certificarea.Ofertantul va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul aferent contractului. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de certificat pentru partea sa de implicare in contract., Cerinta nr.2.Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de protectie a mediului raportat la sistemele bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conform cu seriile de standardeeuropene privind certificarea.Ofertantul va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? certificatul ISO 14001:2008 sau echivalent, in domeniul aferent contractului. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de certificat pentru partea sa de implicare in contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2013 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer