Achizitie publica - Reparatii strazi trotuare cu material asfaltic
Detaliu pentru invitatia numarul 329548
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329548/15.06.2012
Denumire contract: Reparatii strazi trotuare cu material asfaltic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CIMPENI ALBACod fiscal: 4331112, Adresa: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Telefon: 0258771215, Fax: 0258771215
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 0258771215, fax: +40 0258771215, persoana de contact: ANADA BUDA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 0258771215, fax: +40 0258771215,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii strazi trotuare cu material asfaltic
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: repararea strazilor din orasul Cimpeni cu plombe si covoare din material asfaltic
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.750 lei, valab. garantiei de participare este de 45 de zile de la data depunerii ofertelor, forma de constituire: instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii, depunerea numerarului la sediul autorit. contractante la caserie pe baza de chitanta, scrisoarea de garantie bancara trebuie: 1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta;2. sa faca referire la procedura organizata de autor. contractanta;;3.sa contina in clar denum. autorit. contractante pentru care sa constituit , valoarea garantiei corespunzatoare sumei fixe solicitate prin docum. de atribuiresi parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata.4. sa aiba inscrisa valabilitatea pt. care a fost constituita, coresp. cu cea inscrisa in documentatie;
Garantie de buna executie
8% din valoarea contractului fara TVA, se constituie prin retineri succesive din facturi, in conditiile art. 90 din H.G. 925/2006 conform caruia contractantul are obligatia de a deschide la unitatile trezoreriei statului un cont disponibil dinstinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere a ofertantului complectata in conformitate cu formularul 8;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular 6Declaratie privind neincadrarea in art. 181, complectare formular nr. 17Prezentarea certificatului de atestare fiscala elib. de Administratia finantelor publice care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii.Prezentarea certificatului de atestare fiscala elib. de autorit. publice locale care atesta plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii.declaratie privind calitatea de participant la procedura formular 10;declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 complectata in conformitate cu formularul nr.12 din formulare.Persoanele care detin functie de decizie din cadrul autorit. contractante in ceea ce priveste organizarea procedurii de atribuire: primar Andres Ioan Calin, cons. investitii Cramba Tania, cons. achizitii Cornea Calin. cons. ADPP Napeu Alina, ref. ADPP Mihon Constantin, cons. urbanism Onet Smaranda, inspector cadastru Joldes Marinel Certificat constatator emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator elib. de ORC in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor lucrari din ultimii 5 aniOfertantul va prezenta o declaratie privind principalele contracte delucrari realizate in ultimii 5 ani insotite de 3 certificari de buna executie de la beneficiari-formular 18., informatii privind personalul tehnic si de specialitateOfertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personaluluiAutoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima constituirea unei echipe formata din specialisti in domeniu care sa acopere toata gama de servicii specifice proiectului. Ofertantul va prezenta CV-uri, calificari ale personalului din care sa reiasa experienta in domeniile solicitate de proiect, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini.Ofertantul are obligatia sa prezinte Personalul Obligatoriu solicitat care o sa fie implicat in efectuarea lucrarilor : a) coordonator lucrare ? studii superioare in specializarea , ,constructii ??;b) responsabil tehnic cu executia ? atestare RTE in domeniul , ,constructii civile, industriale''.c)responsabil cu controlul calitatii CQ in domeniul constructiilor de drumuri.Formular 7a, 7b., experienta similaraPrezentarea a cel putin unui contract similar cu o valoare de 185.000 lei fara tva.Experienta similara in realizarea unor lucrari similare, in ultimii 5 ani- formular 9, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiideclaratie care contine dotarile specifice, utilaje , echipament tehnic, masini de transport, laboratoare si alte mijloace pe care ofertantulse angajeaza sa le utilizeze la realizarea contractului.Lista utilajelor va cuprinde minim urmatoarele utolaje: statie de preparat mixturi asfaltice, repartizator mixturi asfaltice cu palpator si grinda vibratoare pe pneuri, cilindru compactor, buldoexacvator, laborator autorizat gradul II, autobasculantacu prelata pentru transport mixturi asfaltice - 2 buc., matura mecanica, freza pentru decapat asfaltul- formular 11. ISO14001:2005ISO 9001Prezentarea certificatului, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si sediul primariei Cimpeni
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 08:59