Achizitie publica - Reparatii strazi,parcari si trotuare in mun. Oltenita
Detaliu pentru invitatia numarul 330283
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330283/25.06.2012
Denumire contract: Reparatii strazi, parcari si trotuare in mun.Oltenita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI OLTENITACod fiscal: 4294103, Adresa: B-dul Republicii, nr.40, Oltenita, Telefon: 0724367766; 0242/515770, Fax: 0242/515087
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 000000
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii strazi, parcari si trotuare in mun.Oltenita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatiistrazi, parcari si trotuare in mun. Oltenitaprin asternerea unui strat de asfalt . Suprafata totala ? 37.928 mp
II.1.6) CPV: 45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 824, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participareeste de 30 000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 90 zile.Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (model 2).Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Cont de garantii deschis la Trezoreria Oltenita nr. RO67TREZ2025006XXX000587
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5%.Perioada de constituire a garantiei de buna executie a contractului de executie a lucrarilor? 24 luni, incepand cu data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: se va face conform art.90, alin.(3) din HGR nr. 925 / 2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34 / 2006, insotita de tabelul anexa cunominalizarea persoaneleor ce detin functii de decizie precum si a personelor care aproba bugetul local in cadrul Primariei muninicipiului Oltenita2. Declaratie privind eligibilitatea (Formular 12A din cadrul Sectiunii III din Documentatia de atribuire)(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)3. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 (Formular 12B din cadrul Sectiunii III din Documentatia de atribuire)(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ((Formular 12C din cadrul Sectiunii III din Documentatia de atribuire)(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.r)5. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"( formular 12D dinc adrul Sectiunii III din Documentatia de atribuire)Cerinta : Prezentarea urmatoarelor: 1.Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale la care este arondat- copiecertificata ?conform cu originalul?/original/ copie legalizatadin care sa reasa ca ofertantulnu are datoriiscadentein luna anterioaracelei in care se depun ofertele.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obliga sa prezinte acest formular.)2.Certificatul privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat- copie certificata ?conform cu originalul?/original/copie legalizata din care sa reasa ca ofertantulnu are datoriiscadentein luna anterioaracelei in care se depun ofertele(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.) . Certificat de constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul ofertantului declarat castigator daca certificatul a fost depus in copie se va prezenta pentru conformitate si in original
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Ultimul Bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: prezentare minim 1 contract similar in ultimii 5 ani, o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, persoana responsabila cu CQ, declaratie privinddisponibilitateapersonalului ISO 14001, ISO9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata lucrarilor
40
Descriere: Ofertele cu perioada de garantie mai mica decat perioada minima acceptata ( 2 ani ), vor fi declarate neconforme, ofertele cu garantia peste perioada maximade 5 ani nu vor fi punctate suplimentar; In rest punctajul se va acorda proportional astfel : ( Gar. Of. - Gar. min. / Gar.max. - Gar.min ) x 40 pct.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul SEAP- www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 08:19