Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii suprafete degradate prin plombari si covoare asfaltice executate la cald


Detaliu pentru invitatia numarul 347201
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Salonta
Numar invitatie: 347201/21.05.2013
Denumire contract: Reparatii suprafete degradate prin plombari si covoare asfaltice executate la cald
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SalontaCod fiscal: 4593423, Adresa: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Telefon: 0259-373243, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Romania, cod postal: 415500, telefon: +40 0259373243, fax: +40 0359409733, persoana de contact: Groza Ioan. Camera 10 parter.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Salonta, str. Republicii nr. 1, Judetul Bohor. Sala mica de sedinta etaj.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii suprafete degradate prin plombari si covoare asfaltice executate la cald
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii suprafete degradate prin plombari si covoare asfaltice executate la cald. Nu sunt prevazute cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 6.000 leiIn cazul in care ofertantul face parte din categoria IMM in conf. cu Legea nr. 346/2004, pentru a beneficia de reducerea de 50%, va atasagarantiei de participare si declaratia de incadrare in categoria IMM.Pentru ce-i care constituie garantia de participoare in valuta se va calcula la cursul leu/alta valuta cu 5 zile inainte de termenul limita dedepunere a ofertei.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) ordin de plata, in contul RO39TREZ0835006XXX000030, deschis la Trezoreria Municipiului Salontab) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractanteScrisorile de garantie vor fi eliberate de o banca din Romania, sau dupa caz, de o banca din strainatate, de preferintaa cu corespondent inRomaaia.c) achitarea sumei la casieria Primariei municipiului Salontad) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioadasolicitata. Acesta trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Perioada de valabilitate a garantiei - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii care vor constitui garantia de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societatede asigurari, vor include in cadrul acestora si urmatoarea clauza: ?in situatia in care subscrisa a depus contestatie la Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor Bucuresti, iar acesta a respins contestatia ca ne fondata , vom retine contestatarului suma calculata , conformart. 278ยน alineat (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara TVA a contractului / 5 % pentru IMM, constituie prin modalitatile, in termende maximum 5 zile de la semnarea contractului, devenind anexa la contractul incheiat: 1. scrisoare de garantie bancara2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont , de disponibildistinct, la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Dovada neincadrarii la prevederile art. 180, 181 si art. 69?1 din OUG 34/2006.Formular 4, 26 si 27Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile cerute in prezentul capitol utilizand modelele din sectiunea ?FORMULARE? din Documentatia deatribuire. Certificat participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta, conform Ord. 314/2010. Formular 5.- documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana;orice document solicitat trebuie sa fie valabil la data limita de depunereofertei si se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibilasemnata si stampilata conform cu originalulConform art. 69^1 din OUG 34/2006 , persoanele cu funtii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Torok Laszlo ? Primar si Illyes Lajos -Viceprimr si consilieri local: Kiss Erno, Nagy Ileana, Szabo Sandor, Cseke Sandor, Patocs Julia-Anamaria, Szemes Sandor-Ferencz, Nagy Arpad, Szasz Denes-Albert, Horvath Janos, Szijjarto Szilard, Gali Terezia, Balogh Peter, Boit Nicolaie-Ioan, Buz Ramona-angela, Vesa Ioan, Sala Razvan-SergiuCertificat de Atestare Fiscala. Se va prezenta un formular emis de Administratia Finantelor Publice, in original sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul" care sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertei. Dovada faptului ca obiectul de activitate al ofertantului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emia deONRC ce fac obiectul achizitiei publice.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani, (2010, 2011, 2012) care sa fieminimum 500.000 lei. Din fisa de informatii generale sa rezulte sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie sicontul pentru restituirea garantiilor de participare la procedura a ofertantilorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista de lucrari executate in ultumii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru lele mai importate lucrari, certificarile vor cuorinde beneficiari indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau autoritati contractante, valoarea lucrarilor, perioada si locul executiei. Formular experienta similara, cel putin un contract de lucrari similare, insotit de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, fie un proces verbal de receptie partiala, fie un proces verbal de receptie finala sau o recomandare cu o valoare minima sau egala cu 450000 lei fara TVA. Formular 7, 8 si 9.Declaratie privind efectivelemedii anuale si a cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.Formular 10Declaratie privind lista utilajele si echpiamentele tehnice.Formular 11. Dovada asigurarii managementului calitatii si de mediu, ISO 9001:2008 si14001:2005 sau echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer