Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii tamplarie exterioara si sala sport la Liceul Energetic, Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 25931
Autoritate contractanta
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reparatii tamplarie exterioara si sala sport la Liceul Energetic, Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: reparatii tamplarie exterioara, desfacere ferestre lemn degradate, montare ferestre PVC cu gean termopan, desfacere parchet, turnare pardosea din beton, sapa autonivelanta, trasare si marcare teren de sport, reparatii la scurgeri, inlocuire scurgeri fonta cu conducte PVC etc. la Liceul Energetic , str.Renasterii nr.24, Timisoara
Stare procedura: -
Data publicarii: 12.04.2007 16:43
Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Bv.C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. situatia personala a ofertantului: declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; informatii generale; in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);certificat constatator - O.R.C.;2. capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: document de inregistrare ca persoana fizica/juridica, dupa caz, de atestare/ apartenenta din punct de vedere profesional;3. capacitatea tehnica a ofertantului: informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile de indeplinire contract- 8 muncitori din care minim 2 tamplari si 2 zidari; informatii privind subcontractantii;4. standarede de asigurare a calitatii: certificat ISO 9001 pentru lucrari de constructii civile si industriale sau copie contract consultanta pentru implementare ISO 9001.
la sediul Primariei Timisoara, Serv. Achizitii Publice, cam. 229, zilnic de la 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00. Costul documentelor: 10 lei.Informatii suplimentare: www.primariatm.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer