Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii terase, amfiteatre, subsoluri imobile - HGIM


Detaliu pentru invitatia numarul 333351
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Numar invitatie: 333351/08.08.2012
Denumire contract: Reparatii terase, amfiteatre, subsoluri imobile - HGIM
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: 0232216853, Fax: 0232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REGISTRATURA Universitatii Tehnice "Gheorghe Asachi" din Iasi, cu sediul in Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron, nr. 67, Imobil T, parter, camera A-02, cod postal: 700050. +40 232278683-2428, In atentia: Adm. patrimoniu Iulia Lipsa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi" din Iasi, Facultatea de Hidrotehnica Geodezie si Ingineria Mediului, Str. prof.dr.docent Dimitrie Mangeron, Nr. 65 , Sala de consiliu, etaj 1 , corp Decanat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii terase, amfiteatre, subsoluri imobile - HGIM
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Efectuarea de lucrari de reparatii terase, amfiteatre, laboratoare, subsoluri imobile
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 143, 573 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2857.10 ron. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (cel putin 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor). Garantia de participare poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor (Art. 86 alin.4 din HG 925/2006). 4. Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: -Virament in contul bancar: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trezoreria Municipiului Iasi, depunerea de numerar la casieria Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi?, str. prof. dr. doc. Dimitrie Mangeron nr.67. imobil T, parter sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006). Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitatea cu Legeanr. 346/2004 art. 16, alin(2) privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sa mijlocie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in suma fixa, intr-un cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Modalitatea de constituire: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/20062. Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/20063. Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea urmatoarelor documente in original/coipe legalizate/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal): 1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.b) certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente: - in luna anterioara deschiderii ofertelor, daca deschiderea ofertelor este dupa data de 25 ale lunii;
- cu doua luni anterioare deschiderii ofertelor, daca deschiderea oferteloreste inainte de data de 25 ale lunii;c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autorityatii contractante, pentru confirmare, certificatele fiscale in original sau copie legalizata la notariat.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare si cu Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.5. Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006.Nota: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof.univ.dr.ing. Ion Giurma, Director gen.ad-tiv. Dr.ec.jr. Petru Condrea, Director Economic Ec. Mariana Crivoi, membrii Comisiei de Intocmire si Verificare a documentatiei de atribuire si Comisiei de evaluare a ofertelor: Prof.dr.ing. Florian Statescu, Conf.dr.ing. Amedeo Mitroi. Conf.dr.ing. Nicolae Marcoie, Conf.dr.ing. Ioan Craciun, Sef lucr.dr.ing. Victor Gabor, Asist.dr.ing. Petru Cercel, Ing. Lucia Acatrinei, Ing. Elena Apostol.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180, 181 lit. a, lit. c1) si lit. d) din OUG nr. 34/2006 vor trebui prezentate de tertul sustinotor - daca este cazul.Declaratia privind neicadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator - daca este cazul. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, in original/copie legalizata/copie lizibila?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal;b) continutul documentului mentionat sa dovedeascaobiectul de activitate al ofertantului.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentatein traducere legalizata.Noat: Operatorul economic clasat pe primul loc asre obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractant, pentru confirmare Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizate la notariat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie: Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani, (Formularul 9) insotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, Lista cuprinzand subcontractantii Ofertantul are implementat si mentine, conform ISO 9001 unu sistem de management al calitatii, Ofertantul are implementat si mentine, ISO 14001 un sistem de management al calitatii mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitiatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer