Achizitie publica - Reparatii teren sport si amenajare suprafata sintetica si inst.iluminat la Grup Scolar Ind.Ion Mincu
Detaliu pentru invitatia numarul 99652
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Reparatii teren sport si amenajare suprafata sintetica si inst.iluminat la Grup Scolar Ind.Ion Mincu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45236119-7 - Lucrari de reparare a terenurilor de sport (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: reparatii teren sport si amenajarea terenului cu suprafata sintetica si instalatie de iluminat la Grup Scolar Ind.Ion Mincu.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 13.11.2007 09:49
Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. situatia personala a ofertantului: declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; informatii generale; in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);certificat constatator - O.R.C.;2. capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: document de inregistrare ca persoana fizica/juridica, dupa caz, de atestare/ apartenenta din punct de vedere profesional, Acorduri de asociere ( daca este cazul);3. capacitatea tehnica a ofertantului: resurse umane-6 muncitori din care 1 betonist, 1 finisor terasamente, 1 montator prefabricate, 1 pavator, 1 asfaltator; dotari tehnice: compactor, buldozer, autogudronator, instalatie pt mixturi asfaltice; informatii privind subcontractantii, acorduri de subcontractare daca este cazul;4. standarde de asigurare a calitatii: copie dupa certificat sau copie a contractului de consultanta; conform documentatiei de atribuire.
la sediul Primariei Timisoara, Serv. Achizitii Publice, cam. 229, zilnic de la 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00. Costul documentelor: 20 lei.Informatii suplimentare: www.primariatm.ro