Achizitie publica - Reparatii transmisii si convertizoare hidrostatice
Detaliu pentru invitatia numarul 355782
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355782/15.11.2013
Denumire contract: Reparatii transmisii si convertizoare hidrostatice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Timisoara, str.Garii nr.2, J 35/1842/2013; CUI RO 15662430, Timisoara, Romania, cod postal: 300166, telefon: +40 256494158, fax: +40 256494158, persoana de contact: Vasile Gurza
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Timisoara, Str.Garii nr.2, cam.232, Timisoara, Jud.Timis, Cod postal 300166
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii transmisii si convertizoare hidrostatice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de reparare a transmisiilor si converizoarelor hidrostatice sunt necesare a se efectua in vederea mentinerii in stare de functionare a utilajelor automotor pentru mecanizare tip UAM 215.Tipurile de transmisii si convertizoare din dotarea UAM 215 sunt : -Convertizor hidraulic CL 8672-700;
-Transmisie mecanica power ? shift 5420-710.Se vor efectua urmatoarele reparatii : *Reparatii transmisii cu inlocuirea subansamblurilor cu manopera aferenta :2 buc;*Reparatii convertizoare cu inlocuirea subansamblurilor cu manopera aferenta :2 buc;*Inlocuire ulei TA 32 ? 120 l;*Verificarea pompei de ungere cu efectuarea reglajelor hidraulice, cu asigurarea debitelor si presiunilor din cartea tehnica ? 2 buc.
II.1.6) CPV: 50116400-5 - Servicii de reparare si de intretinere a transmisiilor de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este de 3012 lei pentru o perioada de valabilitae de 120 zile (50% pentru IMM-uri) de la data limita de depunere a ofertei si se constituie: * OP in cont nr. RO 76 BPOS36003306699 ROL 01 deschis la Banc Post Timisoara;* a unei file CEC in contul autoritatii contactante cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original* prin virament bancar.Garantia de participare se va prezenta cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare se vor respinge in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Autoritatea contactanta are dreptul de a retine gararantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare : * nu constituie garantia de buna executie asa cum este stabilit in documentatia de atribuire si contract;* refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.De asemenea, in cazul in care ofertantul depune la CNSC contestatie, iar consiliul o respinge ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de: 1505, 20lei conform art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cursul de referinta pentru echivalarea garantiei de participare in valuta : curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucriri :5 % din valoarea contractului fara TVA- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contractsau- garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din facturile emise de prestator in conditiile art.90, alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;, b) experienta similaraPrezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, c) declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., d) Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care un ofertant subcontracteaza parti din contract si este declarat castigator, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta contractul incheiat intre ofertant si subcontractant si care se constituie anexa la contractul de achizitie. Inlocuirea unui subcontractant dupa incheierea contractului de achizitie publica se poate face numai cu aprobarea autoritatii contractante, fara a se modifica propunerea tehnica sau financiara. a) Ofertantul va prezenta certificatul de calitate SR EN ISO 9001-2008, in copie, b)Certificarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005, in copiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2013 13:42