Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATII TROTUARE CU PISCOTURI PE STRAZILE DIN MUNICIPIUL MEDIAS


Detaliu pentru invitatia numarul 334680
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Medias
Numar invitatie: 334680/03.09.2012
Denumire contract: REPARATII TROTUARE CU PISCOTURI PE STRAZILE DIN MUNICIPIUL MEDIAS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul MediasCod fiscal: 4240677, Adresa: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Medias, Telefon: 0269/803827, Fax: 0269/841198
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803827, fax: +40 269803829, persoana de contact: Iolanda Florescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Media?, P-?a C. Coposu nr.3, Sala de ?edin?e
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII TROTUARE CU PISCOTURI PE STRAZILE DIN MUNICIPIUL MEDIAS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului il reprezinta necesitatea executarii unor lucrari de reparatii a trotuarelor din municipiul Medias, pe strazile: Milcov, Blajului (partial), Sebesului, Aurel Vlaicu (partial), Unirii (partial) si 1 Decembrie cu pavele din beton vibropresate cu grosimea de 6 cm, pe o suprafata totala de 13.400mp
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 971, 774.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 19.000, 00 lei; Intreprinderile mici si mijlocii care fac dovada ca sunt I.M.M.-uri (Declaratie ? privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din OUG 27/2006), vor achita 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Se va constitui: fie prin GB, in original (conform Formularului 11), fie prin OP sau fila cec, in contul de trezorerie RO93TREZ5775006XXX000052 deschis la Trezoreria Medias, pentru Primaria Municipiului Medias, CUI 4240677, fie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari. In cazul in care C.N.S.C. respinge o contestatie ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art. 278^1, alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 actualizata si modificata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. In cazul IMM-urilor cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Constituirea a garantiei de buna executie se poate face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii; daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. (conform art. 90 din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul A ? Declaratie privind eligibilitatea, va fi prezentata si de tertul sustinator (daca este cazul); Formularul A1 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Formularul B ? Declaratie privind reglementarea conflictului de interese, va fi prezentata de tertul sustinator si/sau subcontractant (daca este cazul); Formularul 314 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatele de atestare fiscala emise de organele competente se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.Declaratie privind evitarea conflictului de interese pentru persoanele care detin functii de decizie: Teodor Neamtu ? primar; Petrescu George Stelian ? viceprimar; Puscas Daniela ? director tehnic; Anuta Turcu ? director economic; Rau Lucia ? Sef Serv. Investitii; Simona Bozosan ? consilier; Iolanda Florescu ? referent de specialitate; Nicolae Tempian ? inspector; Aldea Ioan ? consilier; Dan Morarescu ? referent; Ioana Ghiorghe ? director DAPL; Ioana Bleahu ? consilier; Alexandra Moraru ? consilier juridic; Minea Maria ? Secretar municipiu; Balazs Bela Atila ? consilier local; Ciolpan Vasile ? consilier local; Ciulea Ioan Vasile ? consilier local; Grozav Eugen ? consilier local; Knall Helmuth Iulius ? consilier local; Lata Ilie ? consilier local; Lazaroiu Ioan ? consilier local; Manta Anca Maria ? consilier local; Moraru Eugen ? consilier local; Nagy Pavel ? consilier local; Neag Florin ? consilier local; Nicorici Constantin Gheorghe ? consilier local; Patrui Eleonora ? consilier local; Petrariu Ioan ? consilier local; Plopeanu Teodor ? consilier local; Popa Ioan ? consilier local; Sas Ilarie ? consilier local; Taropa Floarea ? consilier local; Toma Cosmin Lucian ? consilier local Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (cod CAEN) ? corespunzator obiectului contractului. Certificatul constatator emis de O.N.R.C. se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?. Ofertantul/candidatul clasat pe primul loc in urma finalizarii procedurii, inainte de transmiterea comunicarilor, are obligatia de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in original/in copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante, in termenul prevazut in respectiva solicitare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala va fi de minim 1.900.000, 00 lei raportata la activitatea din cel mult ultimii trei ani; Operatorii economici pot depune documente relevante in vederea demonstrarii cerintei minime de calificare referitoare la CA. Pentru o comparare unitara a cerintei minime cu privire la CA, ofertantii vor tine cont de cursul mediu de referinta anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Se vor prezenta in copie min 1 si max 3 contracte de lucrari similare (lucrari de pavare a trotuarelor cu pavele din beton vibropresate) a caror valoare, fara TVA, insumata sa fie min 950000 lei, conf.art.9, lit.a) din HG 925/2006;se permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv in indeplinirea cerintei solicitate;cu pv de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului lucrarii.Pentru o comparare unitara a cerintelor privitoare la experienta similara, ofertantii vor tine cont de cursul mediu de referinta lei/valuta comunicat de BNR, raportat la anul in care au fost incheiate contractele.Prin formularile ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de pv de receptie partiala;sau lucrari receptionate insotite de pv la terminarea lucrarilor;sau lucrari receptionate cu pv final, Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii referitoare la personalul de conducere. Se vor prezenta CV-uri pentru personalul din conducere, Persoanele responsabile cu executia lucrarilor, Personalul muncitor de specialitate. Ofertantul va face dovada ca dispune de minim 5 (cinci) pavatori calificati. Pentru acestia se va prezenta: o copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? a certificatelor de competenta profesionala eliberate de CNFPA sau certificare echivalenta, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora. Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In acest caz ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantii nominalizati vor completa Formularul B ? Declaratie privind reglementarea conflictului de interese, Informatii privind sustinerea acordata de un tert: Angajament tert sustinator financiar;ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici; Declaratie tert sustinator tehnic si profesional pentru utilaje; Declaratie tert sustinator tehnic si profesional pentru personal. Persoana care asigura sustinerea ofertantului/candidatului nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit. a), c1) si d), art. 180 si 69^1 din OUG 34/2006 actualizata. (Formularul A ? Declaratie privind eligibilitatea, va fi prezentata si de tertul sustinator (daca este cazul); Formularul A1 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Formularul B ? Declaratie privind reglementarea conflictului de interese (daca este cazul))., Informatii privind asocierea: Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare ca o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului, Informatii privind intreprinderile afiliate: Lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista. ASIGURAREA CALITATII LUCRARILOR ? ISO 9001 sau echivalent in domeniul contractului, se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, ASIGURAREA PROTECTIEI MEDIULUI ? ISO 14001 sau echivalent in domeniul contractului, se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documenta?ia este disponibila in format electronic in SEAP la sec?iounea Documenta?ie ?i clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 07:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer