Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?REPARATII TROTUARE IN LOCALITATILE RUDNA SI CRAI NOU ,JUDETUL TIMIS


Detaliu pentru invitatia numarul 326738
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Giulvaz (Primaria comunei Giulvaz)
Numar invitatie: 326738/15.05.2012
Denumire contract: ?REPARATII TROTUARE IN LOCALITATILE RUDNA SI CRAI NOU , JUDETUL TIMIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Giulvaz (Primaria comunei Giulvaz)Cod fiscal: 5313386, Adresa: comuna Giulvaz, nr.172, judetul Timis, Giulvaz, Telefon: 0256/416201, Fax: 0256/416543
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Giulvaz, nr.172, judetul Timis, Giulvaz, Romania, cod postal: 307225, telefon: +40 256/416201, fax: +40 256/416543, persoana de contact: Mina Raluca Balog
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Giulvaz, nr.172, judetul Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REPARATII TROTUARE IN LOCALITATILE RUDNA SI CRAI NOU , JUDETUL TIMIS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DocumentatiA trateaza lucrari de reparaii si amenajare trotuare pentru circa 2500 m lungime si o latimea medie de 1, 25 m.
II.1.6) CPV: 45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 229, 839.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 4500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei 90 de zile (de la data limita de primire a ofertelor).Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita in conf.cu preved.art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006.Virament bancar in contul A.C.: RO85TREZ6215006XXX008138 trezoreria Timisoara, cod fiscal 5313386 (se va prezenta copie lizibila dupa ordinul de plata), - se permite si modalitatea depunerii la casieria AC a sumei de 4500 lei pentru constituirea garantiei de participareGarantia de participare se va returna cf. prevederilor art. 88 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertanii din categoriaintreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei garanii conform legii nr. 346/2004 art. 16 alin.(2) cu modificrile icompletrile ulterioare.Pentru a beneficia de aceast facilitate in plicul exterior se va depune o declaraie pe propria rspundere privindindeplinirea condiiilor cumulative prevzute in art.3 alin.(1) din Legea 346/2004 privind stimularea infiinrii si dezvoltrii inteprinderilor mici simijlocii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Cf art. 90 (1) HG 925/2006 cu mod. si complet.ult.Se vor aplica prevederile art 91 si 92 alin 4 HG 925/2006 cu modif. si compl. ulterioare. Garantia de buna executie se va constitui dupa semnarea contractului, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, iar ofertantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante conform dispozitiilor H.G. 1045/2011 . Perioada de garantie de buna executie acordata lucrarilor: este de minim 24 luni de la data efectuarii receptiei la terminarea lucrarilor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -Se va completa in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa in conformitatecu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Nota: legat de conflictul de interese nominalizam persoanele din cadrul AC cu functie dedecizie in cadrul prezentei proceduri: Cristeti Florentin - primar, Balog Raluca presedinte, Chitescu Visislava Dana-Secretar, Criste gavril ? membru, Vasiloniu Gheorghe-membru, Sutu Sorin-membru, membrii supleanti : Baidoc Maria, Deca Anderca Ovidiu-Calin , expert cooptat : ing. Zima Andrei-Se va completa in conformitate cu Formularul Rdin Sectiunea Formulare. ? in original;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catrebugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor deStat -Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente inluna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? Se vaprezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care se depune oferta;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Se va completa in conformitate cuFormularul Q din Sectiunea Formulare ? in original;Certificat de cazier fiscal -Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conformcu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (doc. in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul); Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. In cazul ofertantului clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial de care apartine, din caresa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitatede plata.Nota: AC nu va limita dreptul nici unui operator econ de a participa in cadrul procedurii cu oferta, atat timp cat impotriva acestuia nu exista osentinta a judecatorului sindic de intrare in faliment.**Pentru persoane juridice straine se va prezenta in copie legalizata si traducere autorizata care dovedeste o forma de inregistrare capersoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile incheiate pe anii 2008, 2009, 2010. Pentru of. nerezidenti, bilanturile vor fii insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a val. reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea, Declaratie privind media cifrei de afaceri care vizeaza act din ultimii trei ani , in functie de informatile si documentele disponibile ale operatorului economic. In situatia in care un ofertant si-a inceput activitatea economica de mai putinde trei ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR, http: //www.bnr.ro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clientiprivati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca aufost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si dacaau fost duse la bun sfarsit, Of. trebuie sa faca dovada, cel putin, a unei lucrari simil. ex.si dusa la bunsfarsit in val. de minim 180.000 lei, insotit de pv de receptie finala a lucr.seva prezenta in copie contr. sau parti relevante ale contr. si pv la terminarea lucrarii, Decl pe propria raspundere privind personalul/organismul tehnic despecial.de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinutde catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;responsabil cu controlul calitatii sau dovezi care sa ateste absolvireacursului de management in domeniul calitatii - studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorPrin completarea acestei declaratii, ofertantul trebuie sa faca dovada cadetine ori are la dispozitie muncitori calificati si necalificati disponibili, personal de specialitate atestat si specializat in domeniul ce face obiectulprezentei executii de lucrari, astfel: - sef santier ? inginer/subinginer inspecialitatea de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participareala cel putin un proiect similar- responsabil tehnic cu executia, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionalesi Turismului, Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie pe propria raspundere privind proportia (partea) in care contractulde servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializareaacestora Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru caen-ul ce face obiectulcontractului de executie lucrari, Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru caen-ul ce face obiectulcontractului de executie lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer