Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii trotuare in orasul Tasnad, jud. Satu Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 336004
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL TASNAD
Numar invitatie: 336004/25.09.2012
Denumire contract: Reparatii trotuare in orasul Tasnad, jud. Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TASNADCod fiscal: 3897122, Adresa: STRADA NICOLAE BALCESCU NUMARUL 1, Tasnad, Telefon: +40 261825701, Fax: +40 261827223
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA NICOLAE BALCESCU NUMARUL 1, Tasnad, Romania, cod postal: 445300, telefon: +40 261825701, fax: +40 261827223, persoana de contact: GABRIELA SABAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: orasul Tasnad, str. Nicolae Balcescu, nr. 1, jud. Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii trotuare in orasul Tasnad, jud. Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii trotuare conform caietului de sarcini.Valoarea estimata fara TVA: min. 76423.32 lei - max. 85415.89 leiValoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari. Lucrarile similare cu caracter repetativ, ce vor putea fi achizitionate in temeiul art. 122, lit.j) din O.U.G. 34/2006 actualizata, daca va fi necesar, sunt in valoare de 8.992, 57 lei fara TVA ceea ce reprezinta aproximativ 9 % din valoarea estimativa a contractului initial.
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 415.89 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.500, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Modul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura: - conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006;sau- depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerarEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Virarile se vor face in contul RO 82 TREZ 5495006XXX000046 CUI 3897122 Trezoreria Tasnad, beneficiar ORASUL TASNAD
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie : -prin scrisoare de garantie bancara (formular nr. 11) sau, - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, situatie in carecontractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia uncont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfeldeschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare.Se solicita prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea, conform Formular A, in original si se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.2Neincadrarea in prevederile 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare.Se solicita prezentarea: Certificatului de participare cu oferta independenta, Formular B, in original;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/OUG nr.34/2006, Formular C, in original ( va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul);Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular D, in original;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 /OUG nr.34/2006 Formular E, in original ( se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Mitrasca Vasile ? Primar, Veron Andrei Stefan ? Viceprimar(consilier), Lombrea Valer ? Secretar, Osan Adriana Simona- Contabil sef, SabauGabriela- Responsabil achizitii publice, Astalis Ionel consiler, Bendel Iosif consilier, Farcau Adrian Danut consilier, Horgos Izidor consilier, Katona Petru consilier, Maier Calin Daniel consilier, Micu Horea Gheorghe consilier, Mihai Ildiko consilier, Mindreanu Remus consilier, Nica Daniela Ramona consilier, Pakular Istvan consilier, Racolta Gheorghe consilier, Sabou Ioan consilier, Schmidt Otto Stefan consilier.3. Formulare tip emise de organismele competente: Certificat de atestare fiscala, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, privind plata obligatiilor la zi fata de: Bugetul de stat (bugetul consolidat) si Bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente inacest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi traduse in limba romana de catre traducatori autorizati si vor fi legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus si tertul sustinator, daca este cazul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cuoriginalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani pana la data limita dedepunere a ofertei, care sa contina cel putin un contract similar in ultimii 5ani de la data limita de depunere a ofertei avand ca obiect executia unorlucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fiexecutate, a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu: - 75.000 lei fara TVA , insotita de copia unorparti relevante ale contractului declarat pentru a fi luat in calcul laindeplinirea cerintelor privind experienta similara, procesul verbal dereceptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului;, Se solicita completarea de catre ofertant a Formularului 4 si 4A Declaratieprivind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor deconducere, care contine informatii privind numarul mediu al personaluluiangajat, asigurarea cu personalul de specialitate, numarul si pregatireacadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct deindeplinirea contractului, Se solicita completarea de catre ofertant a Formularului 5 Declaratie privindutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Dotare minima obligatorie: ciocan mecanic pentru demolaricu actionare pneumatica sau electrica, placa vibratoarede 100-160 kg in serviciu, utilaj pentru executare sapatura mecanica, vehicul pentru transport materiale.Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are in proprietate utilajele prin lista de inventar sau orice alte documente . Daca operatorul economic nu detine inproprietate utilajele solicitate se vor prezenta contractele de inchiriere/comodat etc. sau alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie. Se accepta oricare forma de punere la dispozitie, Dupa caz : - Se solicita completarea Formularului 9 privitor la prezentarea subcontractantilor- Se solicita completarea Formularului 10 Lista cuprinzand asociatii, Ofertantul va prezenta o Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasafaptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de aincheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toateriscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiilede lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu sireprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptionezelucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoanefizice sau juridice la valoarea contractului .Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipiselepentru plata primelor curente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP documentatia atasata
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 11:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer