Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii trotuare Paulesti ? Gageni, Comuna Paulesti, judetul Prahova


Detaliu pentru invitatia numarul 357365
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNAPAULESTI
Numar invitatie: 357365/06.02.2014
Denumire contract: Reparatii trotuare Paulesti ? Gageni, Comuna Paulesti, judetul Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAPAULESTICod fiscal: 2843981, Adresa: Paulesti nr. 650 PRAHOVA, Paulesti, Telefon: 0244/224580, Fax: 0244/224290
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii trotuare Paulesti ? Gageni, Comuna Paulesti, judetul Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari presupune repararea trotuarelor dintre Paulestii Noi ? Gageni, Comuna Paulesti, Judetul Prahova, conform proiectului tehnic care face parte din documentatia de atribuire. In conformitate cu dispozitiile legale aplicabile, informam operatoriieconomici interesati ca in cadrul valorii estimate indicata la sectiunea II.2.1) - Cantitatea sau domeniul global din prezenta se regaseste sisuma 168 700 lei fara TVA, resepctiv 5 %, reprezentand cota de cheltuieli diverse si neprevazute. Precizam ca aceasta suma, va putea fi utilizata inipoteza in care apar pe parcursul executiei contractului cheltuielii cu servicii/lucrari care nu reprezinta modificari substantiale ale contractuluide achizitie publica si cu respectarea cadrului legal aplicabil la acel moment. In consecinta, aceasta suma va fi prevazuta/preluata in moddistinct in cadrul propunerii financiare prezentata de ofertanti, cu mentiunea ca la evaluarea ofertelor nu se va lua in considerare cota decheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 468, 370 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 65340 leiCuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 7079, 67 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 120 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de osocietate de asigurari, virament bancar sau ordin de plata in RO08TREZ5395006000058 deschis la Trezoreria Brazi, cu conditia confirmarii acestuia decatre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor.In cazul garantiilor constituite intr-o alta moneda decat RON, se va lua in considerare cursul de schimb valutar stabilit de Banca CentralEuropeana pentru cea de-a treia zi lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se vacompleta Formularul nr. 1 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) sau in format electronic (in S.E.A.P.).
Garantie de buna executie
cuntumul garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatiicontractante va fi de 1% din pretul contractului, si cu prevederile HG. 1045-2011.Modelul garantiei de buna executie este prezentat in Formularul nr. 2.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu ladata semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toate documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricaredin formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar, pentru persoanele fizice/juridice strainedocumentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducereaautorizata in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantuluice urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate.Se vor prezenta: - Declaratia de eligibilitate.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6) si Cazier judiciar si fiscal aloperatorului economic si al administratorului/administratorilor operatorului economic.Nota: in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Declaratia pentruneincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze la una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 7), Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita depunerii ofertelor si Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul caoperatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la nivelul lunii anterioare lunii celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, cu respectareaindicatiilor din nota de mai jos.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Declaratia pentruneincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul (pentru neincadrarea inprevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006). Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restanteneachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care beneficiaza de inlesniri laplata/esalonari/compensari, aprobate de catre organele competente in domeniu. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatilecompetente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta insotitede traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010.Conditie de calificare: Ofertantul trebuie sa confirme ca oferta prezentata a fost conceputa si formulata in mod independent fata de oricareconcurent, fara a exista consultari, comunicari, intelegeri sau aranjamente cu acestia, ca nu contine elemente care deriva din intelegeri intreconcurenti in ceea ce priveste preturile/tarifele, metodele/formulele de calcul al acestora, intentia de a oferta sau nu la respectiva procedurasau intentia de a include in respectiva oferta elemente care, prin natura lor, nu au legatura cu obiectul respectivei proceduri, ca ofertaprezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste calitatea, cantitatea, specificatii particulare aleproduselor sau serviciilor oferite si ca detaliile prezentate in oferta nu au fost comunicate, direct sau indirect, niciunui concurent inainte demomentul oficial al deschiderii publice, anuntata de contractor.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 8).Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se afle in conflict de interese cu oricare din urmatoarele persoane care detin functii de deciziein cadrul autoritatii contractante: Sandu Tudor - Primar, Ionita Marian ? administrator public, Raducea Felicia - secretar, Budascu Ana Cristina ? consilier, Gherorghe Ramona Georgiana - consilier, Jelea Ion, Vasile Vasile, Licsandru George, Ghita Ioan, Patrascu Adrian, Popenciu Maria Elena, Decu Constantin Catalin, Dima gabriel, Avram Florin, Iorga Petre, Duma Cristian, Ciobanu Valentin Cristina, Stancu gheorghe, Dinca Dumitru- consilieri locali.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 9).Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Declaratia va fi depusa side tertul sustinator si/sau subcontractantii nominalizati, daca este cazul. Toate documente solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricaredin formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar, pentru persoanele fizice/juridice strainedocumentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducereaautorizata in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantuluice urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate.Se vor prezenta: - Documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic.Din certificatul ORC sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire: Pentru persoanele fizice/juridice romane se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate iar pentru persoanele juridice straine se va prezenta un document echivalent.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru acele activitatiasumate prin acordul de asociere.- Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs.Conditie de calificare: persoanele juridice straine trebuie sa detina un certificat de rezidenta fiscal sau o declaratie valabila in acest sens.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta unul din documentele solicitate.Nota: cerinta aplicabila numai persoanelor juridice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fieegala sau mai mare decat suma de 6.534.000 lei.Se vor prezenta: - Formularul nr. 10 - Declaratie privind cifra de afaceri globala.- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) din care rezulta cifra de afaceri globala(vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarteanuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori debonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia caacestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeazacapacitatea sa economico-financiara., Cerinta nr. 2Dovada prin care se confirma ca ofertantul va avea acces la momentulsemnarii contractului, disponibile resurse reale negrevate de datorii (cum arfi o linie de credit sau alte mijloace financiare confirmate de banci) de celputin 412 458, 75 lei suficiente pentru a realiza cash-flow-ul necesardesfasurarii activitatilor, care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitoruluicontract pentru o perioada de maxim 3 luni de la data semnarii acestuia cuautoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale aleoperatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, respectiv unul sau mai multe contracte care sa fi avut ca obiect lucrari de reparatii sau lucrari de amenajre trotuare cu o valoare cumulata cel putin egala sau mai mare decat suma de 3 200 000 lei.Se vor prezenta: - Formularul nr. 11 ? Declaratie privind lista principalele lucrari executate inultimii 5 ani/.- Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreun client privat beneficiar prin care se face dovada indeplinirii cerintei privindexperienta similara.- Se vor prezenta orice documente in vederea indeplinirii cerintei atata timpcat acestea cuprind informatiile prevazute la art. 188 alin.(3) lit. a) din OUGnr.34/2006: lista cu lucrari insotite de certificari de bune executie(cuprinzand beneficiari, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, dacaau fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu sidaca au fost duse la bun sfarsit)., Cerinta nr. 2: Lista cu utilajele/mijloacele de transport si echipamentele de care dispuneofertantul.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune(proprietate, leasing sau princontracte/conventii de inchiriere/angajamente de punere la dispozitie) de utilaje/mijloace detransport/echipamente specifice rezultate a fi necesare pentru indeplinireacontractului conform propunerii tehnice prezentate., Cerinta nr. 3: Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu CV-urile expertilor propusi, semnate de catre titulari, datate siinsotite de documente suport din care sa rezulte informatii referitoare lastudiile, pregatirea prof. si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrulechipei de proiect.Nota.Pentru specialistii (RTE) pentru care, in baza unui act normativ, este obligatorie desfasurarea activitatilor in cadrul contractului in calitatea atestata vor prezenta doar atestatul sau legitimatia.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personalul/resursele umane rezultate a fi necesare pentruindeplinirea contractului conform propunerii tehnice prezentate.Vor fi acoperite minim specialitatile conducere executie lucrari, Inginerconstructii hidrotehnice , responsabil tehnic cu executia domeniul II, asigurarea calitatii, personal de executie (betonisti, pavatori, dulgheri, fierar betonisti, sapator, muncitor deservire constructii montaj, muncitori incarcare descarcare), Cerinta nr. 4: Prezentarea Declaratiei privind contractele de lucrari aflate in derulare (dacaeste cazul), Cerinta nr. 5: Informatii privind subcontractantii.Se va prezenta Formularul nr. 5 - Lista cuprinzand subcontractantii cuspecializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si defiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificareale subcontractantilor.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesarasubcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?Nu este cazul? incadrul formularului mentionat mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
DURATA DE GARANTIE
5
Descriere:
Pretul ofertei
95
Descriere: Componenta financiara
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2014 20:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer