Achizitie publica - Reparatii trotuare, scari, drumuri, alei, lucrari de arta aferente -oras Sinaia
Detaliu pentru invitatia numarul 291905
ORASUL SINAIA (Primaria Orasului Sinaia)
Cod de identificare fiscala: 2844103
Adresa: SINAIA, Sinaia
Telefon: 0244-311788;0244-310650
Fax: 0244-314509
Denumire invitatie: Reparatii trotuare, scari, drumuri, alei, lucrari de arta aferente -oras Sinaia
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: reparatii carosabil, trotuare, lucrari de arta aferente in conformitate cu proiectul tehnic tip si comenzile beneficiarului.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.04.2011 13:59
Data limita de depunere a ofertelor: 11.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Sinaia, Bd.Carol I, nr.47
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Sinaia, sediul din Aleea Arinilor, nr.2 etaj I, Serviciul Investitii si Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 1, 250, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratie privind eligibilitatea, certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor la bugetul consolidat al statului, certificat de atestare privind plata obligatiilor la Fondul de Mediu, declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006, cazier fiscal, certificat ORC, certificat CUI, bilant contabil pe anii 2008, 2009 si balanta contabila la 31.12.2010, fisa de informatii generale, scrisoare de bonitate de la o banca, adeverinta de la Centrala Incidentelor de Plata, lista principalelor lucrarie executate in ultimii 5 ani, fisa de experienta similara, declaratie privind asigurarea cu echipament, utilaje si dotari a oferatntului, declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate, informatii privind subcontractantii, certificate privind asigurarea standardelor: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000/altele echivalente ale acestora
Atasata in SEAP.Garantia de participare in valoare de 25.000 lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
timp de raspuns pentru executarea lucrarilor de la primirea comenzii de la beneficiar
25
Descriere: Pb =(Tmin/Tn) x25
garantia lucrarii
5
Descriere: Pc=(Gn/Gmax)x5
proceduri tehnice de executie
10
Descriere: se va avea in vedere gradul de acoperire al cerintelor prevazute in caietul de sarcini.10 puncte pentru prezentarea unei documentatii complete, 5 puncte pentru prezentarea unei documentatii care nu este completa, 0 puncte daca documentatia nu este prezentata.
programul asigurarii calitatii lucrarilor
10
Descriere: programul calitatii lucrarilor se va intocmi in conformitate cu standardele in vigoare.Pentru o documentatie completa prezentata de ofertant se vor acorda 10 puncte, pentru o documentatie prezentata dar incompleta se vor acorda 5 puncte, iar pentru o documentatie care nu este prezentata se vor acorda 0 puncte.