Achizitie publica - repunere in circuitul locativ apartament nr. 3 din Str. Crizantemelor nr. 48, Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 22824
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: repunere in circuitul locativ apartament nr. 3 din Str. Crizantemelor nr. 48, Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45442110-1 - Lucrari de vopsire a constructiilor (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: lucrari de reparatii pentru repunere in circuitul locativ a apartamentului nr.3 din str.Crizantemelor nr.48; lucrari de vopsire , de tencuieli, de tamplarie, pavare cu lemn etc.
Stare procedura: -
Data publicarii: 04.04.2007 09:45
Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. situatia personala a ofertantului: Declaratii pe propria raspundere conform art. 180 si art.181 din OUG nr.34/2006 ;certificat constatator emis de O.R.C.; Fisa de informatii generale; in cazul persoanelor straine: declaratie pe propria raspundere sau autentificata in fata unui notar etc. pentru cazurile prevazute de art.180 si 181 din OUG nr.34/2006;2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Documentul de inregistrare ca persoana fizica sau juridica; acordul de asociere (daca este cazul);3. capacitatea tehnica a ofertantului: informatii referitoare la calificarea personalului de conducere si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;informatii privind subcontractantii; declaratie referitoare la utilaje, mijloace fixe si dotari.
la sediul Primariei Timisoara, Serviciul Achizitii Publice, camera 229, zilnic intre orele 11:30-12:30, marti si joi si intre orele 15:00-17:00. Costul documentelor: 10 lei.