Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Repunere in functiune a sistemului de securizare din biroul vamal Albita dupa efectuarea lucrarilor de reabilitare a DN 24B Crasna ? Albita (modernizare si reinstalare a 8 bucati trapa anti-pneu-3 m intrare/iesire din biroul vamal si a 12 bucati senzori m


Detaliu pentru invitatia numarul 339143
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala a Vamilor
Numar invitatie: 339143/09.11.2012
Denumire contract: Repunere in functiune a sistemului de securizare din biroul vamal Albita dupa efectuarea lucrarilor de reabilitare a DN 24B Crasna ? Albita (modernizare si reinstalare a 8 bucati trapa anti-pneu-3 m intrare/iesire din biroul vamal si a 12 bucati senzori magnetici de prezenta, precum si integrare in Sistemul Informatic Local)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala a VamilorCod fiscal: 4192650, Adresa: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Bucuresti, Telefon: 3102778, Fax: 3102778
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010144, telefon: +4 0213102778, fax: +4 0213102778, persoana de contact: Veneticu Gabriela, Inspector asistent, Serviciul D.A.A.S.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii Nationale a Vamilor: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Bucuresti, sala de sedinte - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Repunere in functiune a sistemului de securizare din biroul vamal Albita dupa efectuarea lucrarilor de reabilitare a DN 24B Crasna ? Albita (modernizare si reinstalare a 8 bucati trapa anti-pneu-3 m intrare/iesire din biroul vamal si a 12 bucati senzori magnetici de prezenta, precum si integrare in Sistemul Informatic Local)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare de produse/instalare/punere in functiune (inclusiv proiect de instalare ? montare), integrare in Sistemul Informatic Local de Securizare a Frontierei si instruirea personaluluiautoritatii contractante ( 8 persoane) la sediul utilizatorului A.N.V. ? Biroul vamal Albita pentru "Repunere in functiune a sistemului de securizare din biroul vamal Albita dupa efectuarea lucrarilor de reabilitare a DN 24B Crasna ? Albita (modernizare si reinstalare a 8 bucati trapa anti-pneu-3 m intrare/iesire din biroul vamal si a 12 bucati senzori magnetici de prezenta, precum si integrare in Sistemul Informatic Local)"
II.1.6) CPV: 35113100-0 - Echipament de siguranta pentru un anumit amplasament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 560, 484 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 11.209 lei, cu o valabilitate de 150 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante. In conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 278?1 in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, 4340, 48 lei. Garantia de participare se va prezenta la vedere, obligatoriu, cel mai tarziu la momentul deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite la sedinta de deschidere de dovada constituirii garantiei de participare asa cum a fost solicitata in prezenta documentatie de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile. In situatia virarii garantiei de participare prin Ordin de plata aceasta se va vira in contul Autoritatii Nationale aVamilor nr.: RO36TREZ7005005XXX000195, deschis la A.T.C.P.M.B., Cod fiscal: 4192650. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici simijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta nr. 27/2006, anexa 1, care modifica Legea nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractuluifara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art. 90, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, de preferat sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania.In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta nr. 27/2006, anexa 1, care modifica Legea nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr., 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular nr. 1, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata;2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare Formular nr. 2, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata;3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? completare Formular nr. 3, datat, semnat de catre reprezentantul legal si stampilat;4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?completare Formular nr. 4, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata; Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Octavian Deaconu-Secretar General ANAF, Dorel Fronea ? Vicepresedinte A.N.A.F., conf. art. 5, alin. (1) si alin. (2)/H.G. 110/2009, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 83, alin. (2)/H.G. 925/2006 si Ioan Dumitru Bota ? Director Directia economica, in eventualitatea aplicarii art. 6 alin. (1)/H.G. 110/2009, Alexandru Nastase ? Sef Serviciu D.A.A.S, Gabriela Veneticu-inspector asistent-Serviciul D.A.A.S, Rodica Moraru-consilier superior-Serviciul D.A.A.S, Jana Burlacu-consilier superior-Serviciul D.A.A.S;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -completare Formular nr. 5, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata. Informatii privind persoane juridice/fizice romane- Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (eliberat in luna anterioara depunerii ofertelor).-Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.- Daca este cazul se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? urilor.Informatii privind persoane juridice /fizice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala completate in conf. cu Form. nr.6, datat, semnat de catre reprez. legal si stampilat, in original.-MEDIA CIFREI DE AFACERI GLOBALA al exercitiului financiar pe ultimii 3 ani, sa fie cel putin egala cu val. estimata a contractului ce urmeaza sa fie atribuit, respectiv de minim: 560.484 lei fara TVA.Demonstrarea sit. ec.?financiare se realizeaza, dupa caz, prin prezentarea unuia sau mai multordoc. relevante cf.art.185, alin. 1, litera ?c? din O.U.G. nr.34/2006, cu mod. sicomplet.ult.In sit. in care op.ec. a fost infiintat sau si-a inceput activ.ec. demai putin de 3 ani, cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator per.efective de activit.Val.CMA vor fi convertite din euro, la cursul lei/euromediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: 2009?4, 2373 lei/euro;2010? 4, 2099 lei/euro;2011?4, 2379 lei.Of. care trebuie sa ef. conversia altormonede decat Euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab. de catre BCE.PtIMM-50% din val. impusa
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, completata in conformitate cu Formularul nr. 7, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original.-prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de asemenea produse sau echivalentul acestora a caror valoare sa fie de 560.484 lei fara TVA (valoarea poate fi realizata prin insumarea valorilor mai multor contracte).Valorile vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: 2009 ? 4, 2373 lei/euro;2010 ? 4, 2099 lei/euro;2011 ? 4, 2379 lei/euro.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, completata in conformitate cu Formularul nr. 8, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant- prezentarea unei/unor dovezi de instruire a personalului pentru perioada de garantie acordata echipamentelor, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si acordurile de subcontractare, daca este cazul, completata in conformitate cu Formularul nr. 9 , datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original. Certificat ISO 9001/2008 sau alte documente echivalente prin care se dovedesc prevederile standardului ISO, pentru domeniul relevant aferent prezentei proceduri, valabil la data limita de depunere a ofertei, in copie certificata conform cu originalul, semnata si stampilata de ofertant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer