Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Rest de executat din obiectivul ?LUCRARI PRIORITARE DE REABILITARE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA POTABILA,CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN ORASUL BAILE TUSNAD?


Detaliu pentru invitatia numarul 348605
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS BAILE-TUSNAD
Numar invitatie: 348605/14.06.2013
Denumire contract: Rest de executat din obiectivul ?LUCRARI PRIORITARE DE REABILITARE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA POTABILA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN ORASUL BAILE TUSNAD?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS BAILE-TUSNADCod fiscal: 4245348, Adresa: Oltului, nr.63, Baile Tusnad, Telefon: 0266/335006, Fax: 0266/335006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oltului, nr.63, Baile Tusnad, Romania, cod postal: 535100, telefon: +40 266335006, fax: +40 266335006, persoana de contact: Sipos Gelled
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oltului, nr.63, Baile Tusnad, Romania, cod postal: 535100, telefon: +40 266335006, fax: +40 266335006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Rest de executat din obiectivul ?LUCRARI PRIORITARE DE REABILITARE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA POTABILA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN ORASUL BAILE TUSNAD?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare si de extindere a unui sistem centralizat de alimentare cu apa si de canalizare, inclusiv modernizarea statiei de epurare, montarea de statii de pompare cuprinzand continuarea si finalizarea unui obiectiv realizat in proportie de 80 %: Lucrari de reabilitare si de extindere a unui sistem centralizat de alimentare cu apa si de canalizare, inclusiv modernizarea statiei de epurare, montarea de statii de pompare cuprinzand continuarea si finalizarea unui obiectiv realizat in proportie de 80 %: Valoarea estimata a lucrarilor : - Rest de executat605.745, 88 lei faraTVA- LucrariintroduseAlimentare cu energie electrica a statiilor de pompare :466.743, 22 lei fara TVA.Lucrari suplimentare conducte de canalizare :55.500, 00 lei fara TVAVideoinspectie sistem existent 2 Euro/m x 3000 m25.800, 00 lei fara TVATotal valoarea estimata a lucrarilor de baza :1.153.789, 10 lei fara TVA-Cota de diverse si neprevazute :7, 2 %.........83.072, 82 lei fara TVA(procent stabilit de proiectant in devizul general initial)Valoare totala estimata a contractului fara TVA: 1.236.861, 92 lei fara TVAinclusiv cota de diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 236, 861 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie particip. 23.000 RON. Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul lei/valuta comunicat de BNR valabil la data cu 5 zile inaintea datei stabilite pentru depunerea ofertelor.Constit.cf.art 86 HG 925/2006, siart. 431 si 2781 din OUG nr. 34/2006, prin: virament bancar sau un instrument de garant. emis de o soc. bancara / de asig. in original, sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare poate fi : Scrisoare de garantie Formularul 15- OP in cont RO55TREZ3515006XXX003496 al orasului Baile TusnadlaTrezoreria M-Ciuc .Art.16 din Legea 346/2004 - sprijinirea IMM se aplica, inclusiv asociatilor Formularul 16. Termenul valabilitate garant. min. 90 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor. Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab;Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabil. a oferteisau nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract;Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei;In cazul unei contestatii la CNSC, in masura in care CNSC respinge contestatia respectiva, se vor retine sumele prevazute in art. 2781 alin (1) din OUG nr. 34/2006, calculate la valoarea de4933, 79Ron
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5 % din pretul contractuluiPoate fi constituita prin :1. Un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu respectarea art. 86 alin. (2) ? (4) din HG nr.925/2006; In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie, se va utiliza Formularul nr. 17.2. Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care se vatine cont de prevederile HG nr. 1045/2011.3. Lichiditati depuse la caseria PrimarieiAvramesti.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu dispozitiile art. 92 alin. (4) din HG nr. 925/2006, Perioada de garantie a lucrarii : minim 24 luni de la data receptiei la terminarea lucrarii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia de eligibilitate Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.2Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa indeplinireaobligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa indeplinireaobligatiilor scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.Documentele se prezinta in original, coipe legalizata sau copie lizibila cu mentiuea ?conform cu originalul?In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociatNota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.3 Evitarea conflictului de intereseIncadrarea oricaruia dintre asociati, subcontractanti sau sustinatori tertiin oricare din situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Albert Tibor primar, Melles Maria - viceprimar, Andras Klara secretarul orasului, Ilie Edit contabil, Sipos Gellerd responsabil achizitii publice, membrii consiliului local care aproba bugetul: Afrasine Ilona, Balint Gabor, Blaga Piroska, Butyka Zsolt, Colcer Ileana, Janosi Gyula, Keresztes Csaba, Miklos Attila, Nemes Maria, Urkon Andras, membrii comisiei de evaluare care sunt numiti din persoanele mai sus nominalizate, Korodi Zoltan membru in comisia de evaluare, in afara de cei nominalizati mai sus.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat sau eventual sustinator.4Participarea cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinuluipresedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat5 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular nr. 5.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti 1 Obiectul de activitate corespunzator obiectului procedurii Certificat constatator emis de ORC , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENal ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. ( constructii edilitare si de gospodarie comunala sau echivalent)Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.In cazul prezentarii certificatului constatator ORC in copie lizibila, inaintede transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va solicita ofertantului situat pe primul loc, saprezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privindsituatia economico-financiara: a) cifra medie de afaceri din activitatea care face obiectul procedurii pe ultimii 3 ani intregi, 2010, 2011 si 2012 sa fie de minim2300000 lei.Se prezinta Bilantul contabil la 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, vizat si inregistrat la organul competent in copie lizibila semnat pentru conformitate.Persoanele juridice straine: bilantul contabil pentru anii 2010, 2011 si 2012, inregistrat la autoritatea competenta in tara respectiva, sau documente echivalente prezentate in traducere legalizata in limba romana.Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, 2.Informatii privind capacitatea de sustinere a lucrarii : Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni, in suma de 618.431 lei, calculata conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP.Se prezinta Declaratie ? angajament insotita de document doveditor (extras de cont, linie de credite neutilizate, scrisoare de bonitate bancara sau orice alt document doveditor)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara profesionala a ofertantului: indeplinirea a cel putin unui contract sau cel mult doua contracte similare ca natura si complexitate, in valoare cumulata de minim 1.100.000 lei. fara tva .
Realizarea lucrarii va fi dovedita prin prezentarea Procesului verbal de receptie partiala, a PV de receptie la terminarea lucrarilor sau a PV de receptie finala, din care sa rezulte valoarea de executie receptionata.Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Se prezinta Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. (calculati de la data limita de depunere a ofertelor)
In caz de asoc. cerinta se va indeplini prin cumularea resurselor tuturor asociatilor. Fiecare asociat are obligatia indeplinirii limitei valorice impusa in raport cu cota de participare in asociatie., 2 Capacitate profesionala - Informatii privind personalul de specialitateSe solicita Declaratiaprivind personalul de spec. de care poate dispune ofertantul. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru executia lucrarilor.- sef santier, cu diploma de inginer cu studii superioare in specialitatea de instalatii pentru constructiisau constructii edilitare, cu experienta profesionala in domeniu, doveditaprin participarea la cel putin un proiect similar;
- manager de proiect atestat ( cu certificat emis de un organ abilitat de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului si Ministerul Muncii ) .
- Responsabil tehnic cu executia, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in domeniul lucrarilor edilitare si de gospodarie comunala
- Responsabil cu controlul calitatii, numit de conducatorul oper. econ, dovezi din care sa rezulte ca a participat la realizarea a cel putin unui contract similar intr-o pozitie similara
- AutorizatieANRE pentru categoria corespunzatoare domeniului : Tip C2 A ? linii electrice aeriene sau subterane cu puteri pana la 20 KV.- O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Se prezinta : diplome de studii, atestari si CV-uri pentru toate persoanele nominalizate pentru indeplinirea contractului, (certificat de manager de proiect, autorizatie RTE pentru responsabilul tehnic cu executia., autorizatie ANRE)
In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ, 3. Capacitate tehnica privind dotarea cu utilaje si echipamente:
O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Cerinta obligatorie : ofertantul sa poata dispune de cel putin urmatoarele utilaje si echipamente: excavator, buldozer, autobasculante, mai mecanic, masina de sudat polietilena, instalatie de foraj orizontal, laborator de analiza
Se vor anexa documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractulu, 4 Informatii privind asociatii (daca este cazul) Se vaprezenta un acord de asociere cu mentiunea ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indepl. contractului.In cazul asocierii a doua sau a mai multor op. ec. pentru situatia ec ? financiara si pentru capacitatea tehn. se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor asociati, fiecare avand obligatia indeplinirii cerintelor in raport cu cota de participare in asociere, 5Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)Declaratieprivind partile din contract pe care op. ec. are intentia sa le subcontracteze cu datele de recunoastere ale subcontractantilor si acordul lorSubcontr. nuprezinta documente de calificare dar capacit. lor tehn- prof. si ec-fin. se ia in considerare., . Informatii privind sustinerea tehnica sau financiara (daca este cazul)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau cea tehnico-profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care acesta confirma faptul cava pune la dispozitia ofertantului resursele financiare, ori cele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura , conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit a) , c1 ) si d) din OUG nr. 34/2006. Prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006 se aplica si tertului sustinator. Cerinte minime obligatorii: 1 Certificarea calitatii lucrarilorCertificat ISO 9001 din domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala, in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul??.sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE in copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinte minime obligatorii: 1 Certificarea respectarii prevederilor privind protectia mediuluiCertificat SR EN ISO 14001 din domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala, in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul??.sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE in copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
15
Descriere:
Perioada de garantie a lucrarii
15
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2013 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer