Achizitie publica - REST DE LUCRARI DE EXECUTAT la obiectivul DRUM FORESTIER DOBRITA PRELUNGIRE
Detaliu pentru invitatia numarul 323694
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323694/06.04.2012
Denumire contract: REST DE LUCRARI DE EXECUTAT la obiectivul DRUM FORESTIER DOBRITA PRELUNGIRE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul 1 Mai Nr.6, SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 0230521783, persoana de contact: Biroul Investitii Drumuri Forestiere
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bulevardul 1 Mai Nr.6, SUCEAVA, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REST DE LUCRARI DE EXECUTAT la obiectivul DRUM FORESTIER DOBRITA PRELUNGIRE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REST DE LUCRARI DE EXECUTAT la obiectivul DRUM FORESTIER DOBRITA PRELUNGIRE, Ocolul Silvic Frasin, Directia Silvica Suceava
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 783, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar (in contul deschis la BRD-Suceava, cod IBAN-RO41BRDE340SV10287103400.)sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Aceasta reprezinta 2%, din valoarea maxima alocata.Cuantumul garantiei de participare la licitatie este de: 15.660, 00 lei.Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA. (adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunereaofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare :5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA) . Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006);Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari (conf. art. 90 alin.3 din OUG 34/2006): retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ;Contractantulare obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA) *Contractul se va semna dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului (fara TVA)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP-Se va completa si depune Formularul F3 din Sectiunea Formulare;Cerinta nr. 2Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006;Se va completa si depune FormularulF4 din SectiuneaFormulare Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante : Ing.Mihai Mihetiu-director, Ing.Marius Ragusitu-director tehnic, Ec.Silvia Fagurel-director economic, Ing.George Celsie-director comercial, Ing.Dan Prigoreanu-Sef birou investitii, Jr.Gheorghe Corniciuc-birou juridic, Ing.Constantin Lazar-responsabil achizitii;Cerinta nr.3Declaratie privind eligibilitatea-Se va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare;Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Se va completa si depune Formularul 12 B din SectiuneaFormulare, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelor;Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare;Informatii privind asocierea-Se va complete si depune Acord de asociere, -potrivit Formular 10, Cerinta nr. 1-Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate solicitate prin prezenta documentatie de atribuire - respectiv cod CAEN: 4211 ? Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor-Se va prezenta si depune Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie privind cifra medie de afaceri-Cerinta minima obligatorie: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei anitrebuie sa fie de cel putin 1.566.000, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice etc de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice prevazute in formularele C8 si C9 sau echivalente.operatorul economic sa dispuna de laborator autorizat grad min III, Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului si certificarilor detinuteInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa dispuna de pesonal calificat in vederea indeplinirii contractului: sef de santier, responsabil tehnic cu executia (RTE), responsabil tehnic cu calitatea (CQ), coordonator protectia muncii.Se va prezenta atestatul MLTPL (in domeniul lucrarilor de constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele) al responsabilului tehnic cu executia insotit de o copie a contractului de munca/angajament participare., Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertei ) continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) auexecutat lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire.Ofertantii trebuie sa faca dovada executarii de lucrari similare, in valoare de cel putin 783.000, 00 lei. Cerinta nr. 1Certificare ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul operatorului SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 13:25