Achizitie publica - Rest lucrari pentru ?Consolidare Bloc de locuinte nr.3, str. Nicolae Titulescu?, municipiul Roman, jud. Neamt
Detaliu pentru invitatia numarul 327654
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327654/23.05.2012
Denumire contract: Rest lucrari pentru ?Consolidare Bloc de locuinte nr.3, str. Nicolae Titulescu?, municipiul Roman, jud. Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ROMANCod fiscal: 2613583, Adresa: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Telefon: +40 233741119, Fax: +40 233741604
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MUNICIPIUL ROMAN, Piata Roman Voda, nr. 1, (Biroul Unic, parter), Roman, Romania, cod postal: 611022, telefon: +40 233741119, fax: +40 233741604, persoana de contact: Luminita Dima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Roman, Piata Roman Voda, nr. 1, (sala de sedinte), Roman, jud. Neamt, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Rest lucrari pentru ?Consolidare Bloc de locuinte nr.3, str. Nicolae Titulescu?, municipiul Roman, jud. Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Rest lucrari pentru ?Consolidare Bloc de locuinte nr.3, str. Nicolae Titulescu?, (actual bl.nr. 17, B-dul Roman-Musat), municipiul Roman, jud. Neamt
II.1.6) CPV: 45211341-1 - Lucrari de constructii de apartamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 341, 830 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare =13000, 00 lei, valabila minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Virament bancar in contul de Trezorerie al autoritatii contractante (MUNICIPIUL ROMAN). RO46TREZ4925006XXX000154 deschis la Trezoreria Roman. In cazul viramentului bancar, operatiunea trebuie sa fie confirmata prin extrasul de cont eliberat autoritatii contractante de Trezorerie, cel tarziu la momentul deschiderii ofertelor. Ofertantii care sunt IMM si doresc sa beneficieze de reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare la licitatie vor depune in afara plicului sigilat declaratia IMM.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA, respectiv 2, 5% pentru IMM-uri. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; daca partile convin, garantia de buna executie se constituie sub forma de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are va deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractanti in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul derularii contractului, autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea (original completat). Formularul nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (original completat). Persoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor atasa certificate de atestare fiscala sau echivalent, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu; b) In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor ulterior datei de deschidere a ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei de deschidere a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertant. Formularul nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (original completat). Formularul nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (original completat). Formularul nr. 5: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (original completat pentru ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinator - dupa caz). Persoane cu functie de decizie Leoreanu Laurentiu Dan - Primar, Lazar George-Viceprimar, Bojescu Ovidiu-Administrator Public, Carnariu Gheorghe-Secretar Municipiu, Alexe Ana-Maria-arhitect sef Directia Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Pisica Gabriela-director Directia Taxe si Impozite Locale, Plaii Mihai-director Directia Buget Contabilitate, Ionita Dan Felician-director Directia Tehnica si Investitii, Grajdeanu Remus-director Directia Administrare Infrastructura Rutiera si Autorizari Comercial, Transport, Monac Sorina-director Directia de Asistenta si Protectia Sociala, Cazacu Daniel-director Directia Politia Locala, Maftei Doinita-director Directia Administratia Pietelor, Bazar, Obor , Cristian Ana-Maria-sef Birou financiar-contabil D.A.P.B.O., Moraru Corina-sef Serviciul Impozite si Taxe Persoane Fizice, Maftei Liliana-sef Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, Prajescu Cristina-sef Serviciul Buget, Contabilitate, Galateanu Otilia-sef Serviciul Resurse Umane, Salarizare, Enache Costel-sef Serviciul Investitii si Lucrari Publice, Vacaru Mihail-sef Serviciul Achizitii Publice, Cocea Mioara-sef Serviciul Monitorizare Servicii Comunitare si de Utilitati Publice, Tataru Manuela-sef Serviciul Administratie Publica Locala, Ilie Irina-sef Serviciul Unitatea de Implementare a Proiectelor, Botezatu Cristian-sef Serviciul Administrativ, Stanciu Carmen Ernestina-sef Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, Panaite Cristina Nicoleta-sef Biblioteca Municipala, Ursu Daniel Dumitru-sef Biroul pentru Situatii de Urgenta. Consilieri locali: Achiriloaei Leonard, Afetelor Oana Geanina, Anghel Valerian, Benchea Maricel, Boloca Ilie, Cazan Sorin Dumitru, Chiriac Lenuta Nusa, Cosmescu Micsunica, Curcudel Nicolae Bogdan, Damian Benone Leonid, Holban Constantin, Iftimie Neculai, Jora Aurelian, Munteanu Lucian, Murarita Vasilica, Pascariu Lucian Ioan, Paulet Eugen, Stan Viorel, Stoica Mihai, Tubucanu Ionel. In cazul unei asocieri, toti agentii economici asociati vor prezenta aceste documente. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente (original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?), valabil la data depunerii ofertei, din care sa rezulte: -obiectul principal de activitate al operatorului economic; -obiectele de activitate secundare autorizate si sediul sau punctele de lucru autorizate; -activitati autorizate in afara sediului sau punctelor de lucru. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN rev. 2 din certificatul constatator emis. Nota: ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata. In cazul unei asocieri, toti agentii economici asociati vor prezenta acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, insotita de documente justificative de care dispune agentul economic. Cifra medie globala anuala de afaceri trebuie sa fie pe ultimii 3 ani de cel putin 2.600.000 lei. Curs de referinta leu/euro la 31 decembrie pentru fiecare an.Conform art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004 intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; se vor prezenta in fisa lucrarile pe care le-a executat ofertantul in ultimii 5 ani., Fisa de informatii privind experienta similara; Ofertantii vor face dovada finalizarii, in ultimii 5 ani, a unuia sau mai multor contr. similare, cu o val. totala de cel putin 1.300.000 lei. Prin "contract de lucrari finalizat" se intelege: - lucr. receptionate partial care sunt insotite de p.v. de receptie partiala; sau lucr. receptionate insotite de p.v. la terminarea lucrarilor; sau lucr. receptionate insotite de p.v. de receptie finala. Pentru contractul similar se vor prezenta: -Copii de pe partile relevante ale contr.: durata, val. contr., garantii, semnaturile; -Copie cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: P.V. la terminarea lucrarilor sau P.V. de receptie partiala sau P.V. de receptie finala; -Recomandare semnata de beneficiar in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul»; In cazul in care contr. prezentat este rezultatul unei asocieri, val. minima de 1.300.000 lei trebuie sa corespunda lucrarilor executate efectiv de ofertant., Resurse tehnice - informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic (din dotare proprie, in leasing sau inchiriate sau sub o alta forma) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic., Resurse umane: Pentru indeplinirea acestei cerinte este necesara asigurarea cu urmatoarea categorie de personal: - sef santier; - responsabili tehnici cu executia (RTE) atestati, in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie realizate; - controlori de calitate autorizati sau numiti prin dispozitie interna; - echipa de executie formata din personal specializat in conformitate cu categoriile de lucrari (constructii si instalatii, inclusiv cele electrice si de gaz). In acest sens, se va prezenta o declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si se vor anexa acte care sa ateste pregatirea profesionala (CV, diplome, atestate, legitimatii vizate la zi, dispozitii) Standarde de asigurare a calitatii - Certificat ISO-9001 privind managementul calitatii in domeniul lucrarilor care fac obiectul achizitiei publice, pentru executant, valabil la data deschiderii ofertelor sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele / dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 17:58