Achizitie publica - Restabilirea conexiunii rutiere dintre Sanislau(Ro) si Omboly(Hu)
Detaliu pentru invitatia numarul 340920
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL SATU MARE
Numar invitatie: 340920/12.12.2012
Denumire contract: Restabilirea conexiunii rutiere dintre Sanislau(Ro) si Omboly(Hu)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SATU MARECod fiscal: 3897378, Adresa: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Satu Mare, Telefon: +40 261807108, Fax: +40 261710495
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata 25 Octombrie, Nr.1, Satu Mare, Romania, cod postal: 440026, persoana de contact: Registratura Judetului Satu Mare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Judetului Satu Mare, Piata 25 Octombrie, Nr.1, Satu Mare, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice de interes judetean)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Restabilirea conexiunii rutiere dintre Sanislau(Ro) si Omboly(Hu)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor realiza lucrarile de modernizare a drumului de acces pe DJ 196C, intersectia DJ 196B si DJ 196C, prin ranfosarea sistemului rutier existent pentru 2 benzi de circulatie, asigurarea unui sistem eficient de colectare si evacuare a apelor, amenajarea drumurilor laterale, lucrari de siguranta circulatiei in zonele care prezinta risc in desfasurarea traficului prin montarea de parapeti si indicatoare rutiere.Lungimea totala a drumurilor proiectate este de 9800, 00 m din care: Tronsonul A- DJ196C: 9050, 00 m, iar Tronsonul B- DRUM VICINAL: 750, 00 m.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 601, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 350.000 lei;b)Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a oferteic)Forma de constituire a garantiei de participare: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, conform Formular A ? din Sectiunea III a documentatiei de atribuire;
-Virament bancar in contul Judetului Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, nr. RO57TREZ5465006XXX000197, cod fiscal: 3897378, care va purta viza bancii, obligatoriud)Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazuta la art. 278¹, alin.(1) lit.c) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 9.320, 13 lei, in cazul in care ofertantul a formulat contestatie in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa ca nefondata.Se va completa Formular AEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVASe constituie prin: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform Formular B ? din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii si un termen de minim 45 de zile, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care executantul are obligatia de a deschide un cont disponibil, distinct, la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se va depune de catre executant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul Contractului. *vezi continuarea la pct.IV.4.3
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: NOTA: Formularele solicitate se vor depune in original.Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator/i.ATENTIE!Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al candidatului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Toate documentele vor fi prezentate in limba romana. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.1.Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Ofertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.2. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 2 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 3 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181, lit.a, c' si d din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4. Pentru persoanele juridice/fizice romaneSe vor depune documente din care sa reiasa ca ofertantul nu inregistreaza debite la bugetul de stat si local in raport cu obligatiile aferente lunii anterioare depunerii ofertelor.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru Persoanele juridice/fizice straine: Se vor depune documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cumodificarile si completarile ulterioareOfertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.NOTA: In sensul prevederilor art.69' din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Stef Mihai Adrian, Govor Mircea Vasile, Csehi Arpad Szabolcs, Crasnai Mihaela Elena Ana, Mandrut Marius Vasile, Venemozer Ana Erica, Manta Magdalena Sofia, Pircalab Oana Dana, Donca Maria Claudia, Roatis Alina Ligia, Dragos Mihaela Alina, Seres Ioan, Faur Marcel Vasile, Antal Istvan Janos, Ardelean Ciprian George, Barcza Daniel Botond, Berinde Vasile, Bercea Vasile, Bota Cosmin Gheorghe, Buzgau Oliviu Aurel, Ciocan Vasile, Ciucos Liviu, Draveczky Carol Iosif, Enatescu Virgil, Filip Daciana Crina, Gindele Emeric, Giurca Radu Octavian, Horvat Alexandru, Kaiser Stefan, Kovacs Mate, Konya Ladislau Stefan, Kira Beniamin, Lazar Daliana Stefania, Lochli Terezia Tünder, Marusca Anna Maria, Maxi Rodica, Marginean Maria Eva, Mihalca loan, Muresan Radu, Musznay Arpad, Nagy Alexandru, Nagy Maria, Panea Alexandru, Pal Nicolae Mircea, Pasca Vasile, Petric Octavian, Pinter Jozsef, Puie Dorin Ionel, Racz Eva Maria, Riedl Rudolf, Rus loan, Rusu Grigore Mihail, Salagean Ioan Gheorghe, Silaghi Mircea Gheorghe, Szasz Piroska, Stier Peter Gabriel, Varna Levente, Veres Istvan, Viman Ioan Vasile.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010Ofertantul va depune: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul 5 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. Certificat constatator, emis de ONRCPersoane juridice/fizice romane: Vor depune Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment, si din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.Ofertantul va depune o Declaratie pe propria raspundere in care va mentiona faptul ca informatiile cuprinse in certificatul constatator depus sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele fizice romane: vor depune autorizatia de functionare PFA.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoane juridice/fizice straine: Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Vor depune o Declaratie pe propria raspundere in care va mentiona faptul ca informatiile cuprinse in documentele edificatoare depuse sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.NOTA: - Ofertantului desemnat castigator, inainte de a i se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original sau in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul sustinator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, (2009, 2010, 2011) fara a fi luat in considerare anul in curs, sa fie cel putin egala cu 35.000.000 lei.Ofertantul va depune: 1.1.Fisa de informatii generale - conform Formularului 6 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.1.2.Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.Valorile vor fi exprimate in Lei si in Euro, la cursul Leu/Euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 Lei;Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 Lei.Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 Lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa., (continuare)Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data depunerii ofertei.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., 2. Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru 3 luni de derulare a contractului, in valoare de 5.280.405 lei.Ofertantul va depune: 2.1 Scrisoare din partea societatilor bancare/societati finantatoare ca detin acces la finantare sau orice alt tip de document, in suma de 5.280.405 lei si pentru o perioada de 3 luni.Nota: Suma solicitata poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul in care oferta depusa este desemnata castigatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte ca ofertantul a executat cel putin 1 (un) contract avand ca obiect lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier (*) in valoare de cel putin 17.000.000 lei fara TVA.(*) Lucrarile din domeniul infrastructurii de transport rutier - ITR-ul reprezinta lucrari de constructie noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau largire aferente drumurilor.Lucrarile din domeniul infrastr. de transport rutier - ITR ce vor fi luate in considerare exclud lucrari de tipul: lucrari de intretinere curenta a drumurilor, lucrari de intretinere periodica a drumurilor.Lucrarile din domeniul infrastructurii de transport rutier - ITR ce vor fi luate in considerare includ si lucrari de tipul: reabilitarea primara, reparatie capitala, consolidare drum, ranforsare sistem rutier aferente drumurilor, (continuare)Ofertantul va depune: 1.1 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), conform Formularului 9 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.1.2 Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala prin care sa se demonstreze executarea lucrarilor prezentate, pentru contractul ce dovedeste indeplinirea cerintei.1.3 Certificari de buna executie ce contin inf.relevante cu care se va face dovada experientei sim, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucr, cu precizarea daca au fost ef.in conf.cu normele prof.din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit/recom.din partea benef/doc. constat. pentru contr.ce dovedeste indepl.cerintei., (continuare)Nota: Conversia in Lei a valorii contractului se va face la cursul mediu BNR aferent anului/anilor in care au fost executate lucrarile, sau la cursul Bancii Nationale din tara de resedinta a ofertantului, in cazul nerezidentilor, pentru anul/anii indeplinirii contractului, respectiv: Anul 2007:1 Euro =3, 3373 Lei;Anul 2008:1 Euro =3, 6827 Lei;Anul 2009:1 Euro =4, 2373 Lei;Anul 2010:1 Euro =4, 2099 Lei;Anul 2011:1 Euro =4, 2379 LeiPentru anul 2012: se va utiliza cursul valutar mediu lunar comunicat de catre BNR aferent lunii la care se raporteaza contractul/contractele nominalizate in Anexa la Formularul 9, 2. Ofertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere privind dispunerea utilajelor/instalatiilor/echipamentelor necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul procedurii, conform ofertei depuse, Formularul 10 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire., 3.Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului :1. Sef SantierStudii si aptitudini solicitate: - licentiat al unei Facultati de Constructii Drumuri cu diploma de inginer/subinginer;
- experienta profesionala generala: 5 (cinci) ani in domeniul studiilor.- experienta profesionala specifica: 3 (trei) ani experienta profesionala specifica in calitate de Sef de Santier sau in pozitii similare care sunt: Adjunct Sef Santier, in lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier *., (continuare)2. Responsabil tehnic cu executiaStudii si aptitudini solicitate: - licentiat al unei Facultati de Constructii Drumuri cu diploma de inginer/subinginer;
- atestatul RTE in domeniul infrastructurii de transport rutier* in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare.3. Responsabil cu calitateaStudii si aptitudini solicitate: - licentiat al unei Facultati de Constructii Drumuri cu diploma de inginer/subinginer;
- decizia de numire sau atestatul CQ in domeniul infrastructurii de transport rutier* in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare., (continuare)Nota(*): Lucrarile din domeniul infrastructurii de transport rutier - ITR-ul reprezinta lucrari de constructie noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau largire aferente drumurilor.Lucrarile din domeniul infrastructurii de transport rutier - ITR ce vor fi luate in considerare exclud lucrari de tipul: lucrari de intretinere curenta a drumurilor, lucrari de intretinere periodica a drumurilor.Lucrarile din domeniul infrastructurii de transport rutier - ITR ce vor fi luate in considerare includ si lucrari de tipul: reabilitarea primara, reparatie capitala, consolidare drum, ranforsare sistem rutier aferente drumurilor., (continuare)Ofertantul va depune: 3.1 Formularul 12 - Lista personalului cheie din Sectiunea III ?Formulare? din documentatia de atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.3.2 Formularul 13(1)/ Formularul 13(2), dupa caz, pentru fiecare expert cheie propus completat in conformitate cu modelul prezentat in Sectiunea III ?Formulare? din documentatia de atribuire.3.3 Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta un CV - Formularul 14 completat in conformitate cu modelul prezentat in Sectiunea III ?Formulare? din documentatia de atribuire, semnatin original de catre expertul propus, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta: -copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz), orice alte documente relevante., 4. Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul va depune: 5.1 Declaratia privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - Formularul 7, precum si Anexa la Formularul 7 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Nota: Ofertantii vor nominaliza in Anexa la Formularul 7, subcontractantii, sau in lipsa acestora vor depune Formularul 7 si Anexa cu mentiunea ?Nu este cazul?., 5.Alte cerinte: Precizari privind asocierea- in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului;
- unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;, (continuare)- in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului. Plata produselor se va face catre liderul asociatiei;
- ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revine fiecarui asociat in indeplinirea contractului., (continuare)Ofertantul va depune: 5.1 Formularul 8 ?Acordul de Asociere? din Sectiunea III ?Formulare? a documentatiei de atribuire semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art.44 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 1. Standarde de asigurare a calitatii - certificat ISO 9001:2008 in domeniul constructii drumuri sau orice alte documente echivalente.Ofertantul va depune urmatoarele: Certificate/doc.edificatoare care probeaza/confirma indepl.cerintelor de calif.si anume-Certif/e emise de organisme independente care atesta respectarea stand.de asig.a calit.in dom.constr.drumuri, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent.Note: 1.Daca un grup de op.economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstr.individual de catre fiecare membru in parte.2.Docum.solic.treb.sa fie valabile.3.Cerinta priv.certif.ISO 9001:2008 sau echiv.nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte pers.(tertul sustinat).4.In cazul in care op.ec.nu detine un certif. de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prez.orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asig.unui nivel coresp.al calitatii.5.Nu se admit ofert.in curs de certificare., 2. Standarde de protectia mediului-certificat ISO 14001 in domeniul constructii drumuri sau orice alte documente echivalente.Ofertantul va depune urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indepl. cerintelor de calif.si anume-Certif/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului in dom.constructii drumuri, respectiv ISO 14001 sau echivalent.Note: 1.Daca un grup de op.econ.depune o oferta comuna, cerinta se demonstr.individual de catre fiecare membru in parte.2.Docum.solic.treb.sa fie valabile.3.Cerinta priv.certif.ISO 14001 sau echiv.nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte pers.(tertul sustinat).4.In cazul in care op.ec.nu detine un certif. de respect.a stand.priv.protectia mediului asa cum este solicitat, acesta poate prez.orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prez.confirma asig.unui nivel coresp.al prot.mediului.5.Nu se admit ofert.in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 60 puncte;Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: Pfn=(Pret minim / Pret n) x Punctaj maxim alocat, unde: Pfn ? punctajul financiar pentru oferta n;Pret n ? pretul ofertei n;Pret minim ? cel mai mic pret dintre toate ofertele;Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara ? Formular 10C din Sectiunea III ?Formulare? a documentatiei de atribuire.
Termenul de executie
40
Descriere: Termenul de executie: minim 8 luni, maxim 10 luni. Pentru termenul minim de 8 luni se va obtine punctajul maxim de 40 puncte.Pentru alt termen de executie, punctajul se va calcula dupa formula: Ptn=(Tmin / Tofertan) x Punctaj maxim alocat, unde: Tmin - termenul minim de executie ofertat in cadrul procedurii;Tofertan- termenul ofertat de respectivul operator economic. **vezi continuarea la pct.IV.4.3 Modul de prez.a ofertei
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 16:51