Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?RESTAURAREA COMPLEXULUI BRANCOVENESC ? MONUMENT ISTORIC DE CATEGORIA A?, mun. Ramnicu Sarat, jud. Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 353347
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU SARAT
Numar invitatie: 353347/03.09.2013
Denumire contract: ?RESTAURAREACOMPLEXULUIBRANCOVENESC ? MONUMENT ISTORICDE CATEGORIA A?, mun. Ramnicu Sarat, jud. Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU SARATCod fiscal: 2406871, Adresa: Ramnicu Sarat, strada Nicolae Balcescu nr.1, judetul Buzau, Ramnicu Sarat, Telefon: 0238561946, Fax: 0238561947
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ramnicu Sarat, strada Nicolae Balcescu nr.1, judetul Buzau, Ramnicu Sarat, Romania, cod postal: 125300, telefon: +40 0238561946, fax: +40 0238561947, persoana de contact: ALIN STAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Ramnicu Sarat, municipiul Ramnicu Sarat, strada Nicolae Balcescu nr.1, judetul Buzau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?RESTAURAREACOMPLEXULUIBRANCOVENESC ? MONUMENT ISTORICDE CATEGORIA A?, mun. Ramnicu Sarat, jud. Buzau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata fara TVA: 4.241.810 leiDin care: cheltuieli diverse si neprevazute 294.720 lei (6, 95% din valoarea estimata de executie fara TVA)Se vor realiza urmatoarele lucrari: Casa Domneasca: - salubrizarea acesteia prin scoaterea umezelii de la nivelul demisolului si parterului suprainaltat, refacerea tencuielilor si zugravelilor exterioare, reabilitarea si completarea sistemului de evacuare a apelor (jgheaburi, burlane, trotuare de protectie).Staretia si chiliile (zona muzeului) ? demolarea etajului construit dupa anii ?50, consolidarea si restaurarea intregului ansamblu de pe latura de nord.Zidurile de incinta (de pe latura de est si de sud) ? refacerea paramentului si a coronamentului acestora la cota aproximativa maxima pastrata pana astazi.Turn-Clopotnita ? restaurarea zonei suprainaltate din lemn, a scarii de acces si a acoperisului.Amenajari exterioare: Desfacere si refacere sistem rutier, terasamente, trotuare si alei, rigole din beton pentru colectare si transport apa de suprafata la sistemul de canalizare pluviala ale municipiului.Realizarea unui sistem de iluminat exterior cu stalpi ornamentali si proiectoare care sa puna in evidenta arhitectura monumentelor pe timp de noapte.Refacerea sistemului de canalizare menajera si racordarea acestuia la sistemul centralizat al orasului.Refacerea in totalitate a traseelor de apa rece pentru toate cladirile complexului, inclusiv racordul la reteaua de apa potabila oraseneasca.Realizarea unui sistem modern anti-efractie si anti-foc de protectie pentru cladirile muzeului.
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 241, 810 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 78.000 lei Valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - Formular PO/VI/OI/2/SGBP- Ordin de plata pentru autoritatea contractanta, in contul nr. RO35TREZ1675006XXX001005, CIF-2406871, deschis la Trezoreria Ramnicu Sarat.- Conform HGR nr. 925/2006, ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - Formularul B10. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-uri se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM. In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278?1 din OUG 34/2006 actualizata. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta :01.08.2013
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - Formular PO/VI/OI/2/SGBBE? 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive dintransele de plata conform prevederilor legale (HG nr. 1045/2011). Contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Ramnicu Sarat un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Perioada minima acordata va fi de 24 luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesarepentru evaluarea respectarii cerintelor1) Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul PO/VI/OI/2/DE.Documentele privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.2) Certificat de cazier fiscal valabil la data limita pentru depunerea ofertelor; In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare va prezenta certificatul de cazier fiscal. Inscrierea de fapte in cazierul fiscal al ofertantilor atrage declararea ofertelor acestora inacceptabile.3) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art 181 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul PO/VI/OI/2/DA181.Documentele privind neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte documente privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 si neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006 .Oferta este inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4) Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul PO/VI/OI/2/DCPP. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5) Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale: - certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finantele publice locale, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Acestea se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberate deautoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxele si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formularul 50. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.7) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 4.Declaratia trebuie prezentata de catre toti participantii la procedura (ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator) Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Holban Viorel - Primar, Cirjan Sorin - Viceprimar, Consilieri locali: Beldie Nina, Dicianu Doru Nelu, Florian Nicolae, Grama Mariana, Grigoras Nelu, Horjea Viorel, Ionescu Stefan, Iuga Costica, Lastun Marian Madalin, Manzala Alexandru, Neata Marian, Popescu Stanciu, Puscasu Cornelia, Stolojanu Mihai, Toader Gica, Trufasu Voicu Gheorghe, Vasile Felicia. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesarepentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: ? prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor si sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, cu valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in art. 176 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globale pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) care trebuie sa fie de minim 7.890.000 leiPentru a indeplini cerinta minima de calificare referitoare la valoarea cifrei de afaceri, operatorul economic ? indiferent de data la care a fost infiintat ? trebuie sa prezinte o cifra de afaceri medie la nivelul solicitat de autoritatea contractanta.Se va completa si de va depune, in original, Formularul nr. 12A1- ?Informatii generale?.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) ?Declaratie IMM ?Formularul B10.Pentru dovedirea indicatorului de cifra de afaceri din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), autoritatea contractanta solicita prezentarea bilanturilor contabile inregistrate (cu confirmarea de depunere la ANAF/ORC competent) pentru anii 2010 , 2011 si 2012.Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel: ? in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;? in anul 2011, 1 euro = 4, 2379 Ron;? in anul 2012, 1 euro = 4, 4560 Ron;Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int).In cazul unei oferte comune, cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.La evaluarea situatiei economico-financiare, nu se iau in considerare datele subcontractantilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte atat fisele de Informatii generale, cat si copii ale documentelor edificatoare care sa contina informatii relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/ candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart. 186 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 (Experienta similara)Ofertantii economici trebuie sa prezinte o declaratie insotita de o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform art. 188 alin. (3) lit. a) din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.Ofertantii trebuie sa faca dovada experientei de lucrari similare, prin prezentarea de contracte de lucrari avand ca obiect executia lucrarilor deconsolidare si restaurare arhitecturala la cladiri monumente istorice de categoria A, in valoare cumulata de minim 2.500.000 lei fara TVA. Lista monumentelor istorice este anexa la Ordinul Ministrului Culturii si Patrimoniului National nr. 2.361/2010, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, anul 178, nr. 670 bis, vineri 1 octombrie 2010.Pentru contractele prezentate ca experienta similarain Formularul 12E se vor prezenta: -Certificari de buna executie/documente (certificate constatatoare/ recomandari/ procese verbale de receptie) prin care sa se precizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea beneficiarului, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, mentiunea daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele vor fi prezentate in original, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Daca un grup de operatori economici depune, in asociere o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat pentru experienta similara se poate demonstra prin cumularea contractelor prezentate de catre asociati, Cerinta nr.2Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca dispune pentru executia lucrarii de cel putin urmatoareledotari tehnice: ? automacara?schela metalica tubulara? masina de prelucrat otel beton (taiat, indreptat, indoit, fasonat)?panouri cofrag modulare, cu accesoriile aferente?buldozer? excavator senile?autobasculante?1 aparat sudura PEHD conform procedeului cap-la-cap?1 aparat de sudura PEHD conform procedeului electrofuziune?aparat de sudura electrica ? otel;?masina pt. reciclat si stabilizat soluri la rece?statie de betoane si statie de mixturi asfaltice?autobetoniera?cilindri compactori?electrocompresor mobil, ?motocompresor?ciocan pneumatic?pompa de injectat mortar?autogreder?vibrator de interior/exterior?troliu electricSe considera, de asemenea, cerinta minima obligatorie prezentarea detinerii (in cont propriu sau prin tert colaborator) a urmatoarelor laboratoare de incercari tehnice: - laborator privind verificarea gradului de compactare a umpluturilor de pamant si laborator de gradul II pentru incercari pe betoane si mortare, autorizate ISC autorizate/atestate/verificate cu autorizatie de functionare in termen de valabilitate, in conformitate cu Legea nr. 10 /1995 privind calitatea in constructii si ale Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea de constructii, aprobat prin H.G. 808/2005.Ofertantii vor prezenta documentul (fisa mijlocului fix, contracte inchiriere/leasing etc) care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului. In cazul depunerii unei oferte in asociere indeplinirea cerintei se poate face prin cumul., Cerinta nr.3Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Lista privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului -in document se vor prezenta informatii referitoarela personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, functia in cadrul contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilizarii unei echipe formata din: - 1 manager general de proiect / coordonator general de proiect - cu studii superioare , cu experienta dovedita prin participarea in cel putin un proiect / contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare ;;
- 1 sef santier/ sef punct de lucru cu studii superioare in domeniul constructiilor civile si experienta profesionala in domeniul constructiilor civile , dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;, - 1 responsabil tehnic cu executia, atestat tehnico-profesional pentrudomeniul constructii, atestat dovedit cu Certificatde atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi;
- 1 specialist atestat MCPN ? specializarea E, domeniul 1- restaurare arhitectura;
- 1 specialist atestat MCPN ? specializarea E, domeniul 4 - consolidare/restaurare, structuri istorice;
- 1 inginer constructor, specializarea instalatii pentru constructii;
- 1 topometrist, autorizat ANCPI/OCPIsau echivalent;
- -1 responsabil pentru asigurarea controlului calitatii CQ ?cu studii superioare in domeniul constructii, desemnat prin decizie interna de catre ofertant;
- 1 coordonator in materiede sanatatesi securitate in munca, cu studii de formare specifica de coordonator in materie de securitate si sanatateactualizata la fiecare 3 ani in conformitate cu prevederile art. 59 din HG nr. 300/2006.CV-ul ? Formularul 12K, se va prezenta pentru personalul propus pentru implementarea proiectului si nu pentru specialistii pentru care este obligatorie atestarea tehnico-profesionala (pentru acestia din urma se vor prezenta atestate/autorizatii), datat si semnat in original. De asemenea se vor prezenta copii dupa diplome, autorizatii, legitimatii, atestate, sau certificate detinute, decizii, valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul responsabilului tehnic cu executia se solicita doar atestatul si legitimatia vizata la zi.In situatia in care personalul propus nu este angajat al ofertantului se va prezenta Formularul 6B? Declaratia de disponibilitate, cu mentionarea perioadei efective in care expertii sunt implicati in desfasurarea contractului.Alte categorii de personal: sudor autorizat ISCIR in PEHD, sudor autorizat ISCIR in OTEL, electrician autorizat ANRE grad IIB, pentru care se vor prezenta autorizatii, legitimatii, atestate, sau certificate valabile la data limita a depunerii ofertelor., Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii, insotita si angajamentele acestora, semnate si stampilate, ca in cazul in care ofertantul este declarat castigator, vor incheia subcontractele respective pana la semnareacontractului. Lista va preciza partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de fiecare subcontractant. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul va prezenta pana la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta., Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului-completarea Formularului ?Acord de asociere? in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?., Informatii privind privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionalea ofertantului/grupului de operatori economici.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantuluipoate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertantsi persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si art 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Informatii privind asigurarea calitatii pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.Certificate emise de organisme independente conforme, care sa ateste certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 9001:2008 sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea de contract pe care acesta o realizeaza., Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.Certificate emise de organisme independente conforme, care sa ateste certificarea sistemului de management de mediu al ofertantului (ISO 14001 sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea de contract pe care acesta o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
componenta tehnica
20
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarii
componenta tehnica
20
Descriere: Durata de executie
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 02.09.2013 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer