Achizitie publica - Restaurarea cetatii de refugiu Sec XIV, Modernizare drum de acces
Detaliu pentru invitatia numarul 329200
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329200/11.06.2012
Denumire contract: Restaurarea cetatii de refugiu Sec XIV, Modernizare drum de acces
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SASCHIZ (Primaria Saschiz)Cod fiscal: 5902713, Adresa: SASCHIZ, NR.159, JUD.MURES, Saschiz, Telefon: 0745638722, Fax: 0265711621
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRARE TERITORIALA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Restaurarea cetatii de refugiu Sec XIV, Modernizare drum de acces
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE LUCRARI CU TEMA "Restaurarea cetatii de refugiu Sec XIV, Modernizare drum de acces"
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 494, 624 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 145.000, 00 Lei Modul de constituire al garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In conformitate cu prevederile art. 278?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8.309, 46lei. Garantia de participare se va exprima in lei . Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va fi eliberat de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania. Deasemenea instrumentul de garantare emis in conditiile legii poate fi eliberat de o societate de asigurari din Romania sau de o societate de asigurari din strainatate cu corespondent in Romania. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile raportate la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004. A se completa formularul 29.Contul de trezorerie de garantii de participare este: RO03TREZ4785006XXX000050 deschis la Trezoreria SighisoaraCodul fiscal al institutiei este: 5902713
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din valoarea contractului, (fara TVA) constituita prin: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata acceptate la plata. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 5 zile dupa semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de atribuire astfel: Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie la art. Art. 69>1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Soaita Ovidiu ? primar, Schaaser Ioan ? viceprimar, Calugar Maria ? secretar, Barbulea Iosif ? responsabil achizitii publice, Haller Otilia ? contabil. Se solicita completarea Formularului 44 persoane juridice / fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judet in care este inregistrat acestaPersoane fizice / juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalulIn cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru confruntare.Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru lucrarile de alimentare cu energie care necesita a executate, autoritatea contractanta solicita ca executantul acestora, indiferent de calitate sa ? antreprenor general/ lider de asociere / asociat/ subcontractant, sa prezinte, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? , urmatorul atestat emis de catre Presedintele Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE), aflat in perioada de valabilitate: Atestat de tip ?B? pentru ? ?proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiunea nominala de 0, 4 Kv?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 14.500.000 lei., Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii ani financiari incheiati (2011, 2010, 2009), insotite de anexele explicative, vizate si/sau inregistrate de organe competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prez form 12F din sect form. Acest form va fi insotit de o cop lizib cu ment ?conform cu originalul? a cel putin unui pv de recep la termin lucrar si/sau a cel putin unui pv de recepfin prin care sa se conf execut de lucr de restaurare arhitecturalamonumente istorice si consolidare si/sau restaurare structuri istorice, lucr de drumuri silucr de inst de alim cu energ electr in val de cel putin 7.494.624, 00lei, fara TVA, de ac nat si complex cu cea sup prez proceduri. Ofertant poate prez si pv la termin lucr si/saufin, individ (ptr fiecare tip de lucr) dupa cum urm: un pv la termin lucr / final pentru cel putin o lucr de restaurare arhitecturalamonumente istorice / consolidare si/sau restaurare structuri istoricein val de cel putin 4.317.274, 00 lei, fara TVA; un pv la termin lucr / fin ptr cel putin o lucr de drumuri in val de cel putin 2.975.390, 00 lei, fara TVA; un pv la termin lucr/fin ptr cel putin o lucr de instal electrin in valde cel putin 192.491, 00 lei, fara TVA, Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Decl priv efect med anl ale pers ang si a cadr de cond in ult 3 ani. Of treb sa faca dov exist in comp ech de luc a min: un specialist/expert atest de Min Cult si Culte in dom 1. Restaur arhitect si 4. Inginerie?consolid si/sau restaur struct istor, Specializ E-Exec lucr, a un ing spec CFDP, a uning spec instal, a unui resp teh cu exec (RTE) in dom restaur monum istor, a unui resp tehn cu exec (RTE) in dom lucr de drum, a unui resp teh cu exec (RTE) in dom instal ptr constr si a unui resp cu contr calit CQ; In caz special/expert atest deMini Cult si Cult acest treb sa fi partic la restaur a cel put un mon istor de categ ?A? (nation). Ptr pers resp de indepl contr ofert treb sa prez CV (form 21 din sect form), dipl de stud si atest profes in ac sens . Ptr toti memb echip de lucr care nu sunt ang ai op ec se va dep un angaj de partic (form 39A din sect form) asoc cu o decl de disp (form 39 din sect form). Ptr CQ se adm si prez deciz inter de num a acest in ac fct, conf legis in vig., Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Standarde de asigurare a calitatii. Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, cu specific de lucrari, de restaurare monumente istorice, de drumuri si de instalatii electrice, Standarde de asigurare a protectiei mediului. Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 14001, cu specific de lucrari de restaurare monumente istorice, de drumuri si de instalatii electrice
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 16:27