Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Restaurarea Complexului Brancovenesc ? monument istoric de categoria A


Detaliu pentru invitatia numarul 337246
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU SARAT
Numar invitatie: 337246/11.10.2012
Denumire contract: Restaurarea Complexului Brancovenesc ? monument istoric de categoria A
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 16.10.2012 13:57)
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Urmare solicitarilor de clarificare ale posibililor ofertanti s-au constatat erori sau omisiuni care pot afecta procedura de atribuire, motiv pentru care s-a luat decizia anularii procedurii, urmand ca acestea sa fie remediate
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU SARATCod fiscal: 2406871, Adresa: Ramnicu Sarat, strada Nicolae Balcescu nr.1, judetul Buzau, Ramnicu Sarat, Telefon: 0238561946, Fax: 0238561947
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Restaurarea Complexului Brancovenesc ? monument istoric de categoria A
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de restaurare a Complexului Brancovenesc ? monument istoric de categoria A situat in strada Primaverii nr. 4, Ramnicu Sarat
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 509, 193 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 70.000 lei; Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate de constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006. Daca se opteaza pentru virament bancar, datele sunt urmatoarele: cont RO35TREZ1675006XXX001005, Trezoreria Ramnicu Sarat, Beneficiar U.A.T Ramnicu Sarat, CUI 2406871. Daca se opteaza pentru un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, acesta va prevedea obligatoriu si angajamentul societatii bancare/de asigurari de a plati autoritatii contractante o suma determinata conform art.278^1 din OUG 34/2006, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC
Garantie de buna executie
Cuantumul: 10% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica si aceasta poate fi constituita potrivit art. 90 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prin virament bancar sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest ultim caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie eligibilitate (Formular B1) .- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 (Formular B11). Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii sunt urmatoarele: Pr.Viorel Holban-primar, Prof. Sorin Carjan-viceprimar, Ec. Fortu Macovei-director economic, Cons. Jr. Daniela Dogarescu-secretar, Ing.Vagyas Davidoiu Manuela-director executiv, Burlacu Gheorghe-manager proiect, Simona Manea-consilier financiar, Arghir Horia Florentin-consilier achizitii, Hinta Petrus-consilier indrumator asociatii proprietari, Consilieri locali: Beldie Nina, Dicianu Doru Nelu, Florian Nicolae, Grama Mariana, Grigoras Nelu, Horjea Viorel, Ionescu Stefan, Iuga Costica, Iuga Ionut Ciprian, Manzala Alexandru, Neata Marian, Popescu Stanciu, Puscasu Cornelia, Stolojanu Mihai, Toader Gica, Trufasu Voicu Gheorghe, Vasile Felicia- Declaratie conformitate art 181 din OUG nr 34/2006 (Formular B12);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B15); Cerinta: - Persoane juridice romine: Ofertantii sa aibe in obiectul sau de activitate: Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, COD CAEN 4120 (fost 4521 daca nu a fost realizata reclasificarea codurilor CAEN).- Persoane juridice straine: Ofertantii sa fie abilitati potrivit legislatiei specifice din tara de resedinta a executa lucrari de genul celor din caietul de sarcini al procedurii.Documente doveditoare: - Certificat constatator emis de ORC care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridica a ofertantului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc document emis cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertei. In situatia in care s-a depus o copie certificata de ofertant pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ORC, ofertantul cistigator are obligatia prezentarii acestuia in original sau in copie legalizata cel mai tirziu la data transmiterii adresei de comunicare a rezultatului aplicarii procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca au capacitatea financiara de a asigura executia lucrarilor fara eforturi financiare (avansuri) din partea autoritatii contractante, respectiv sa faca dovada existentei unor resurse reale negrevate de datorii de minim 478.526 RON pe perioada de derulare a contractului (suma necesara pentru acoperirea primelor trei luni din contract: 3.509.193 / 22 luni x 3 luni = 478.526 lei);, Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie globala de afaceri cel putin egala cu 7.000.000 RON., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (2) litera a) sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2011 cu confirmarea de depunere la ANAF competent.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera a) se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Documente doveditoare: - Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani, Cerinta: Sa fi finalizat in prealabil cel putin un contract executie lucrari similare cu valoare cel putin egala cu 3.000.000 lei. Documente doveditoare: - copii ale proceselor verbale de admitere a receptiilor la terminarea lucrarilor/finala, - recomandare din partea beneficiarului lucrarilor invocate cu titlul de experienta simiara si documentul constatator emis potrivit OUG34/2006. Pentru echivalenta, se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera f) se va prezenta o lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului. Documente doveditoare: - Formular B6 (Dovada asigurarii dotarilor tehnice minimale solicitate), Cerinta: Sa asigure pentru realizarea contractului minimal urmatoarele echipamente/utilaje: 1 buc autopompa turnare beton, 1 autospeciala transport beton, 1 statie betoane, 1 laborator autorizat de efectuare incercari in constructii grad II., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera c) se va prezenta o declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor., Cerinta: Sa asigure personalul necesar pentru realizarea contractului: 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile, atestat ONMI potrivit legii nr. 422/2001, 1 Responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor civile, 1 manager al sistemelor de management de mediu, 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI ?i 1 sef santier/lucrare absolvent studii tehnice construc?ii civile toti cu experienta profesionala in cel pu?in 1 proiect similar, Cerinta: Sa declare eventualii sucontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului., Cerinta: Sa declare calitatea in care participa la procedura/toti asociatii ce participa la respectiva oferta, daca este vorba de o oferta comuna. Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul lucrarilor de constructii civile (Certificat ISO 9001 sau echivalent), Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al mediului privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul lucrarilor de constructii civile (Certificat ISO 14001 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 21:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer