Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RESTAURAREA SI REABILITAREA FUNCTIONALA A CETATII MALAIESTI DIN COMUNA SALASU DE SUS, IN VEDEREA INTRODUCERII IN CIRCUITUL TURISTIC: AMENAJARE CAI DE ACCES LA CETATEA MALAIESTI, COMUNA SALASU DE SUS, JUD. HUNEDOARA


Detaliu pentru invitatia numarul 341022
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SALASU DE SUS (PRIMARIA SALASU DE SUS JUD. HUNEDOARA)
Numar invitatie: 341022/13.12.2012
Denumire contract: RESTAURAREA SI REABILITAREA FUNCTIONALA A CETATII MALAIESTI DIN COMUNA SALASU DE SUS, IN VEDEREA INTRODUCERII IN CIRCUITUL TURISTIC: AMENAJARE CAI DE ACCES LA CETATEA MALAIESTI, COMUNA SALASU DESUS, JUD. HUNEDOARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SALASU DE SUS (PRIMARIA SALASU DE SUS JUD. HUNEDOARA)Cod fiscal: 5453819, Adresa: SALASU DE SUS NR. 21 JUDETUL HUNEDOARA, Salasu de Sus, Telefon: 0254779501, Fax: 0254779501
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SALASU DE SUS NR. 21 JUDETUL HUNEDOARA, Salasu de Sus, Romania, cod postal: 337420, telefon: +40 254779501, fax: +40 254779501, persoana de contact: SORIN MARICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SALASU DE SUS NR. 21 JUDETUL HUNEDOARA, Salasu de Sus, Romania, cod postal: 337420, telefon: +40 254779501, fax: +40 254779501, persoana de contact: SORIN MARICA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RESTAURAREA SI REABILITAREA FUNCTIONALA A CETATII MALAIESTI DIN COMUNA SALASU DE SUS, IN VEDEREA INTRODUCERII IN CIRCUITUL TURISTIC: AMENAJARE CAI DE ACCES LA CETATEA MALAIESTI, COMUNA SALASU DESUS, JUD. HUNEDOARA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari in cadrul proiectului : RESTAURAREA SI REABILITAREA FUNCTIONALA A CETATII MALAIESTI DIN COMUNA SALASU DE SUS, IN VEDEREA INTRODUCERII IN CIRCUITUL TURISTIC: AMENAJARE CAI DE ACCES LA CETATEA MALAIESTI, COMUNA SALASU DESUS, JUD. HUNEDOARA.Valoarea estimata fara TVA este de 5.073.245, 98 LEI, din care valoarea estimata pentru executia lucrarilor de restaurare si reabilitare Cetate Malaesti este de 3.963.528, 98 lei fara TVA , iar valoarea estimata pentru executia lucrarilor de amenajare cai de acces este de 1.109.717, 00 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 073, 245.98 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 100.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Prin virament bancar in contul RO10TREZ37121360250XXXXX deschis la Trezoreria Hateg sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform (Formular nr.23). Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pt. o evaluare unitara a gar participare depuse in alte valute decat in lei, se va efectua echivalenta gar participare din lei in alta valuta la data publicarii invitatiei de participare. In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare la licitatie, poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul total stabilit de autoritatea contractanta. Nota: In cazul indeplinirii cond. prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult. suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este 8.067, 32 lei. NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a ctr. va fi de 10% din pretul ctr. fara T.V.A. Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschidela unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitiaautoritatii contractante-Comuna Salasu de Sus. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul ctr. Pe parcursulindeplinirii ctr. autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate sicuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular 4 din Sectiunea Formulare5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 : Completare Formularul 5 din Sectiunea Formulare;Aceasta declaratie va trebui prezentata si de ofertant asociat/subcontractant/Tert sustinator, daca este cazul.Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : primar Marica Petru Sorin , viceprimar Haitau Virgil, secretar Medrea Anisoara, contabil Casian Marioara, cl Dejulescu Ioan, cl Hamz Ghe, cl Cartos Ioan, cl Coman Nelutu, cl Coman Petrisor, cl Socaci Iacob, cl Barlea Veronica, Pastila Ioan, cl Mos Paulin cl Armie Viorel6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata : - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritorialaactiveaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor;b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul caofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.a.In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.b.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.c.A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.- Autorizatie ANRE pentru executarea lucrarilor in domeniul energiei electrice (conform Ordin Presedinte ANRE nr.24/2007)Documentul precizat mai sus se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si va fi valabil la data deschiderii ofertei.In cazul unei asocieri, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul-detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care se solicita autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Bilanturile contabile pentru anii (2009, 2010, 2011).Ofertantul va prezenta bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, documente in copie lizibila, vizate si inregistrate de organele competente., Cerinta nr. 2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea dincel mult ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat: 10.100.000 lei (exclusivTVA). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Cerinta nr. 3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumente financiare in valoare de minim 1.800.000 lei pentru o perioada de 5 luni. Ofertantul va prezenta documente sau alte inscrisuri din partea unitatii bancare prin care se va atesta faptul ca ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare, sau alte documente prin care sa se asigure disponibilitatea de sustinere a lucrarii) pentru o valoare cel putin egala cu 1.800.000 lei avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri ? in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2.Experienta similara. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat in ultimii 5 ani a cel putin cate 1 contract avand ca obiect lucrari de constructii monumente istorice sau memoriale de categoria A in valoare de 3.950.000 lei fara TVA. respectiv 1 contract de lucrari de constructii drumuri in valoare de 1.109.000 lei fara TVA Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificari de buna executie.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia suntautoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executieilucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normeleprofesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 3.Utilaje dotare minima: repartizator finisor; autogudronator;excavator; autogreder; buldozer; buldoexcavator; compactor static autopropulsat; compactor pe pneuri; incarcator frontal; autobasculanta; autobetoniera; automacara; Operat econ vor prezenta dovadadetinerii fie in proprietate fie in chirie a echipamentelor tehnice, utilajelor si instalatiilor, operat econ care nu detin in proprietate vor prezenta uncontact/precontract de inchiriere/contract de comodat sau angajamentpentru perioada derularii contractului., Cerinta nr. 4.Declaratia privind efectivele medii de personal.Personal necesar - nivel minim: 1 Manager de Proiect studii superioare in domeniul tehnic, minim 3 ani experienta profesionala specifica; 1 sef santier specialist/expert atestat de Ministerul Culturii in domeniile 1-restaurare arhitectura, 4-consolidare si/sau restaurare structuri istorice, specializare E executare lucrari; 1 Sef de santier adjunct ? specialist/expert atestat de Ministerul Culturii in domeniul 4 inginerie ? consolidare si/sau restaurare structuri istorice, specializarile: E executare lucrari; 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? specialist/expert, atestat de Ministerul Culturii in domeniile: 1. restaurare arhitectura, 4. inginerie-consolidare si/sau restaurare structuri istorice, specializarile E executare lucrari;, Continuare cerinta 41 Specialist/expert, atestat de Ministerul Culturii in domeniile: 9 componente artistice ? restaurare piatra, sculptura piatra, specializarea E executare lucrari; 1 Specialist/expert, atestat de Ministerul Culturii in domeniile: 8 componente artistice ? restaurare lemn, sculptura lemn, specializarea E executare lucrari;1 Responsabil cu controlul tehnic al calitatii in constructii in domeniul: constructii civile, autorizat conform legislatiei in vigoare;1 sef de santier, inginer constructor de drumuri si poduri cu experienta profesionala generala de minim de 5 ani in inginerie; 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) - in domeniul constructii drumuri si poduri; 1 responsabil cu controlul calitatii (CTC), ,Continuare cerinta 4inginer constructor de drumuri si poduri; 1 inginer topograf; 1 responsabil tehnic cu executia cu studii universitare tehnice, in domeniul retele electrice; 1 specialist lucrari retele electrice, autorizat ANRE (sau echivalent) tip B;4 persoane cu calificare asfaltator; 4 persoane cu calificare masinist utilaje; 4 persoane cu calificare conducator auto; 2 persoane cu calificarea fierar-betonist; 2 persoane cu calificarea dulgher;.Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezentaobligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat;
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel depersoana/ persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, in copie conform cu originalul., Cerinta nr. 5.Ofertantul trebuie sa detina laborator autorizat conform legii 10/1995-calitatea in constructii, pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate sau sa prezinte contract de colaborare cu un laborator autorizat pentru profilurile respective. Laboratorul utilizat in vederea atestarii calitatii lucrarilor trebuie sa aiba gradul II. Se vor prezenta urmatoarele documente : - documentul de detinere sau contractul de colaborare, in copie conform cu originalul ; - autorizatia laboratorului de grad II, in copie conform cu originalul ., Cerinta nr. 6.Informatii privind subcontractantii. Cerinta nr. 1. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP-www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer