Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Retea canalizare si statie de epurare in comuna Teasc, judetul Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 332040
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TEASC
Numar invitatie: 332040/19.07.2012
Denumire contract: Retea canalizare si statie de epurare in comuna Teasc, judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TEASCCod fiscal: 5002096, Adresa: COMUNA TEASC, Str. BECHETULUI, Nr.191, Teasc, Telefon: 0251370728, Fax: 0251370788
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA TEASC, Str. BECHETULUI, Nr.197, Teasc, Romania, cod postal: 207570, telefon: +40 251370728, fax: +40 251370788, persoana de contact: Vladuti Mariana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA TEASC, Str. BECHETULUI, Nr.197, sediul Primariei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Retea canalizare si statie de epurare in comuna Teasc, judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie retea de canalizare si statie de epurare in comuna Teasc, judetul Dolj
II.1.6) CPV: 45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 733, 249 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare 94. 000 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, Formularul 1. Cand se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO58TREZ2915006xxx012109, cod fiscal 5002096, deschis la Trezoreria Craiova.4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul indeplinirii conditiilor prevazutede art.278^1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este de 8.033, 32 lei.5. Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art.88 din Hg 925/2006
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie10% din valoarea contractului fara TVA2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutab) Retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. Hg 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, alin4 din Hg.925/20064. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din Hg 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in disp. art.180 din OUG 34/2006 ? completare Formularul 3;2. Declaratie pe proprie raspundere privind neinadrarea in disp. art.181 din OUG 34/2006 ? completare Formularul 2;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura? completare Formular 7;4. Certificatului de participare cu oferta independenta? completare Formular 6;5. Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 , intr-o situatie de conflict de interese, Formular nr.8. Persoanele ce detin functii de decizie in ceea ce priveste initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul autoritatii contractante sunt: ?Banu Cristinel- primar? Dincu Silvica - viceprimar? Baltaretu Camelia- secretar- Ungureanu Marilena - responsabil achizitii- Nitu Marin ? contabil- Vladuti Mariana ? inspector- Buzatu Camelia ? inspectorConsilieri locali care aproba bugetul: - Dica Mariana- Marinescu Gheorghe- Mihai Constantin- Negrea Dumitru- Novac Florin- Patrana Marinel- Paun Stefan- Radu Marin- Traila Cristian Romulus- Trifu Ion- Ungureanu Ion? Constantinescu Constantin GenelCompletare formular nr.8 -se va prezenta de ofertant/ subcontractant/ tertul sustinator6. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Nota;
- Certificatele de atestare fiscala vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul.- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180, 181, 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaPersoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele, documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducerea autorizata in limba romana.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice / fizice romane.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inaintede data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice /fizice straine.In cazul persoanelor juridice/fizice straine, se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesonal, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantului situat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentul in original sau copie legalizata, pentru conformitatea cu documentul depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unui nivel minim al cifrei medii anuale globale de afaceri pe ultimii 3 ani egal sau mai mare decat: 9.400.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 2.218.079, 70 euro (1 Euro =4, 2379).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa formularul 9 din Sectiunea Formulare, 2.Prezentarea unei Scrisori de bonitate (cash flow) sau alte documente prin care confirma faptul ca ofertantul are acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci, ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash ? flow de executie a lucrarii in cauza, in valoare de minim 1.000.000 lei, pe o perioada de 3 luni calendaristice., 3.Tert sustinator financiar - daca este cazulPrezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart.180 si aleart. 181 lit. a), c1) si d).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, in original, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati2.Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, cel putin un contract de natura si complexitate similara procedurii derulate, dus la bun sfarsit, cu o valoare de minim 4.700.000 lei , fara TVA;Se vor prezenta: Copii dupa parti relevante ale contractuluiProcesul verbal la term lucrarilor, in copieRecomandare din partea beneficiarului, saucertificat de indeplinire a obligatiilor contractuale, 2. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilaje, instalatii echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in conformitate cu solicitarile din Proiectul Tehnic si Caietul de sarcini .Sa faca dovada ca are disponibil (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere) pentru executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: Autobasculanta ? minim 3 buc;Autobetoniera- minim 1 buc;Excavator ? minim 2 buc;Utilaj foraj ?minim 1 buc;;Buldozer- 1 buc;Macarade minim 20 to autorizata ISCIR;Schela ? minim1 buc;, 3.Cerinte minime: Obligatoriu in echipa de lucru trebuie sa fie inclus urmatorul personal: -un sef de santier, inginer, specializarea constructii hidrotehnice- un responsabil tehnic cu executia, atestat, dom constructii edilitare- un responsabil cu protectia muncii- un inginer instalatii electrice, studii sup. inginerie cu atestat ANRE II B sau echiv ;
-unresponsabil cu controlul calitatii, desemnati prin decizie-sudor autorizat ISCIR-electrician autorizat ANRE sau echivalentSe solicita: - prez. de doc din care sa rezulte ca pers nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau detinun angajament de participare.- CV, diplome studii de profil, acte calificari, atestari., 4.Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere-se va completa Anexei nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti- subc. vor completa Formular nr.1 -Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict deinterese., 5.Informatii privind asocierea/daca este cazul.-In acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii isi asumaraspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile.- In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pe care le va executa fiecare asociat in parte.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractul legalizat, acord de asociere conform Anexei nr.44? Model de acord de asociere din Sectiunea Formulare, 6. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza cap tehnica si prof invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocatePersoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle insituatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180, art. 181 lit. a), c1) si d) Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului, in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri(ISO 9001:2008 sau echivalent). In cazul in care un grup de operatori economici, depun oferta comuna, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza., Informatii privind masurile pentru protectia mediului, pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, certificarea sistemului de protectie a mediului in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri (ISO 14001 sau echivalent). In cazul in care un grup de operatori economici, depun oferta comuna, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 08:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer