Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Retea canalizare, statie de epurare, extindere retea apa si modernizare gospodarie de apa potabila in comuna Salciile, Judetul Prahova.?


Detaliu pentru invitatia numarul 327778
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SALCIILE
Numar invitatie: 327778/24.05.2012
Denumire contract: ?Retea canalizare, statie de epurare, extindere retea apa si modernizare gospodarie de apa potabila in comuna Salciile, Judetul Prahova.?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SALCIILECod fiscal: 2843914, Adresa: COM SALCIILE, JUD PRAHOVA, Salciile, Telefon: 0244444000;0244444028, Fax: 0244444120
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM SALCIILE, JUD PRAHOVA, Str. Principala nr. 297, Salciile, Romania, cod postal: 107510, telefon: +40 244444000, fax: +40 244444120, persoana de contact: COM SALCIILE, JUD PRAHOVA, Str. Principala nr. 297
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Salciile, Comuna Salciile, JUD PRAHOVA, Str. Principala nr. 297
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Retea canalizare, statie de epurare, extindere retea apa si modernizare gospodarie de apa potabila in comuna Salciile, Judetul Prahova.?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Retea canalizare, statie de epurare, extindere retea apa si modernizare gospodarie de apa potabila in comuna Salciile, Judetul Prahova.? (lucrari de constructii retele alimentare cu apa si canalizare)
II.1.6) CPV: 45232130-2 - Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 255, 469 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.Garantia de participare se poate constitui si prin virament bancar in contul de garantii al Comunei Salciile cu nr: RO28TREZ5245006XXX000046 deschis la Trezoreria Mizil.Daca ofertantul este IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. Ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM (formular F8.1).Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 100.000lei si va fi valabilapentru o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierein ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Completare Formular F 1.1- Declaratie privind eligibilitatea (Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura).Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2 Completare Formular B- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conform Ordin ANRMAP nr. 314/ 12.10.2010)Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata.Cerinta nr. 4 Completare Formular F 1.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006(Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura).Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata.Cerinta nr. 5 Formular F1.4 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata.Cerinta nr. 6 Formular D - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG34/2006.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentatasi de catretertul/tertii sustinator(i) precum si de catre toti subcontractantii, daca este cazul.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar ? Stan NistorViceprimar ? Mitrea AlexandruContabil ? Deciu MadalinaReferent?Badea IonelAlte documente? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal, sau echivalent.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiToate certificatelepot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari. Cerinta nr. 1Persoane juridice/ fizice romanePrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.In cazul asocierii acest document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii.Cerinta nr. 2Persoane juridice/ fizice straine: ofertantul trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG34/ 2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 2 Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 14.000.000 lei., Alte precizari: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie pe proprie raspundere privind detinerea dotarilor, echipamentelor, utilajelor necesare executarii contractuluiSe accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata., Cerinta nr. 2 Lista privind dotarile, echipamentele, utilajeleAstfel, pentru indeplinirea contractului operatorul economic trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele dotari: 1 laborator grad II2 buldoexcavatoare5 autobasculante2 excavatoareOperatorul economic trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate/ leasing sau cu contracte de inchiriere a dotarilor necesare pentru executia lucrarilor. Se vor prezenta urmatoarele documente in functie de forma de proprietate: copie dupa factura fiscala de achizitie/ copie simpla dupa contractul de leasing copia contractului de inchiriere / prezentarea unui angajament, Cerinta nr. 3 Declaratie pe proprie raspundere privind contractele de lucrari similare executate in ultimii 5 aniSe accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata., Cerinta nr. 4 Fisa de experienta similara pentru contracte executate in ultimii 5 ani.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata., Cerinta nr.5 Aut contr solicita prez a cel putin 1 ctr avand ca obiect exec de lucr de constructii cu o val de min 7.000.000 lei fara tva.Se accepta si-lucr finalizate partial, caz in care ofertantul va prez p.v. de receptie partiala sau lucr receptionate insotite de p.v.de receptie finala.Daca of. a avut calit de subcontr se vor prez pag din ctr din care sa rezulte partile contractante, obiectul ctr, durata ctr, pretul ctr precum si pagina finala cu semnaturi atat dinctr antreprenorului general cat si din ctr de subantrepriza.-Daca ofertantul a avut calit de asociat se vor prez pag cu inf relevante din ac de asociere, din ctr liderului cat si din ctr asociatului inch cu liderul asocierii.Se va prez recomandare din partea benefic si p.v/p.v. verbale de receptie.Pt demonstr exp similare se vor prez pag din ctr din care sa rezulte partile contractante, obiectul ctr, durata ctr, pretul ctr si pag finala cu semnat.Pt echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta BNR sau BCE, Cerinta nr. 6 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 aniSe accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata., Cerinta nr.7 Lista pers propus pt indepl ctr care tb sa cupr cel putin: a)1 resp tehn cu ex lucr in domeniul constr edilit b)1 resp cu control calit lucr in domeniul lucr de retele alim cu apa si canal c)1 sef de sant (pers cu studii sup de lunga durata profil constr)d)1 resp SSM(specialist in dom securit si sanat in munca)Indeplinire: a)Se prez certif de atest prof si legit val la data dep of;b)se prez doc doveditale spec in domeniu/deciz interna privnum in fctia de CQ;c)se va prez dipl de licenta;d)se prez doc dovedit ale atest in domeniu.Nota: Of va prez in copie certif pt confcu origin urmat doc: Pt pers de cond angaj se va prez copie ctr de munca;Dipl priv specializ pers, autoriz/certif de atestare prof si legitimatii in termen de valab la data dep of;CV pt pers de conducere pt indepl ctr.Op econ clasat pe loc 1 i se va solic prez de doc care sa ateste exp din CV;Pt pers care nu e angaj al of se va compl de titular si se va prez in orig decl de disponib/angaj de particip, Cerinta nr. 8 Declaratie cu privire la intentia de a subcontractaSe accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata., Cerinta nr. 9 Lista cuprinzand subcontractorii declaratiLista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontractanti. Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens. In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care doreste sa o subcontracteze, conform art. 188 alin (2) din OUG34/2006., Alte precizari: Capacit tehn si/sau profes a op ec poate fi sustinuta si de o alta pers, indif de natura rel juridice existente intre op ec si pers respectiva.Atunci cand un grup de op ec depune of comuna, capacit tehn si prof se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Daca of isi demonstr capacit teh si/sau prof invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers, cf preved art 190, alin (2) din OUG34/2006 cu modif si compl ult, de catre o alta pers, atunc acesta are oblig de a dovedisustin de care benefic prin prez unui angaj ferm al pers resp incheiatin forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispof res tehn si prof invocate.Pers care asig sust tehn si prof nu tb sa se afle in sit care determina excluderea din proc de at cof preved art 180 si ale art.181 lit.a), c1)si d).Angaj ferm de sust tehn si prof reprez un act jurid unilat prin care pers care sust conf ca va pune la disp op ec res tehn si prof invocate Certificat ISO9001 sau echivalent pt domeniul din care fac parte lucrarile care constituie obiectul contractului de lucrari. Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data depunerii ofertelor., Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul din care fac parte lucrarile care constituie obiectul contractului de lucrari. Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim; pentru alt pret punctajul se acorda astfel: P(n)= (pret minim/pret(n))x punctaj maxim alocat, Unde : P minim -cel mai mic pret ofertat ;P (n)- pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: a)Pentru cea mai scurta durata d(m) (cea mai mica durata de realizare a lucrarii: durata minima) se acorda 15 puncte; b)Pentru alta durata d(n) (alte durate de realizare a lucrarii ofertate de participanti) cuprinse intre durata minima (6 luni) si durata maxima (14 luni) se acorda punctajul astfel: Pdurata=(durata minima/durata(n)) x 15;Alte durate: durata mai mare de 14 luni nu se accepta, durata mai mica de 6 luni nu se puncteaza suplimentar.Nota: Pentru o durata de executie mai mare de 14 luni, oferta va fi declarata neconforma.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
15
Descriere: Garantia este minim 12 luni (Gmin), nu se accepta perioade mai mici de 12 luni . Punctajul pentru factorul de evaluare perioada de garantie se acorda astfel: Pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare (Gmax), cel mult 36 luni, se acorda punctajul maxim 15 puncte. Pentru garantii mai mari de 36 luni se acorda tot 15 puncte. Pentru ofertele cu perioada de garantie Gn mai mica decat Gmax si mai mari decat Gmin se acorda: Pgarantie=(Gn/Gmax)x15. Prin durata de garantie se intelege perioda de timp cuprinsa intre data terminarii lucrarilor (inchiderea santierului) - cand se intocmeste Certificatul de Receptie la Terminarea Lucrarilor si data receptiei finale - cand se intocmeste un Certificat de Receptie Finala.Nota: Pentru o perioada de garantie mai mica de 12 luni, oferta va fi declarata neconforma.
Durata de mobilizare pentru interventie
10
Descriere: Descriere: In durata de mobilizare pentru interventie se intelege timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor /efectelor devastatoare ce se pot produce. a) Pentru cea mai mica durata de mobilizare se acorda punctajul maxim de 10 puncte.Pentru alta durata se acorda punctaj dupa urmatorul algoritm: Pdurata=( durata de mobilizare minima/ durata de mobilizare n) x 10.Punctajul maxim acordat: 10 puncte. Prin durata de mobilizare se intelege perioada de timp necesara de la primirea reclamatiei si inceperea interventiei si durata se va exprima in ore.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia poate fi accesata gratuit pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 18:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer