Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Retea de alimentare cu apa a localitatilor : Chiraleu, Haucesti, Misca, Sarsig,etapa II "


Detaliu pentru invitatia numarul 93340
Autoritate contractanta
COMUNA CHISLAZ (PRIMARIA COMUNEI CHISLAZ JUD. BIHOR)
Cod de identificare fiscala: 5398331
Adresa: CHISLAZ NR.250, Chislaz
Telefon: 0259362569
Fax: 0259362569
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ?Retea de alimentare cu apaa localitatilor : Chiraleu, Haucesti, Misca, Sarsig, etapaII"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: ?Retea de alimentare cu apaa localitatilor : Chiraleu, Haucesti, Misca, Poclusa de Barcau, Sarsig, , Sinlazar , Comuna Chislaz, etapa II?
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 24.10.2007 15:26
Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Chislaz, Localitatea Chislaz, nr. 250
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificat emis de catre DGFP privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat.Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local.Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani.Se va prezenta o declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 4.800.000 RonSe va prezenta o lista a lucrarilor (relevante) executate în ultimii 3 ani, însotita de certificari de buna executie. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executata, cel putin o lucraresimilara (cod CPV 45232150-8 Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa), in valoare de500.000 Ron.
Costul documentatiei de atribuire este de 100 RON si se poate obtine de la sediul autoritatii contractante. Persoana de contact: Pantis Simona, tel :0259/362695
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Anularea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, in conformitate cu prevederile art.209, alin 1, lit b si urmatoarele din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica , a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer