Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Retea de alimentare cu apa in comuna Santimbru, sat Santimbru, judetul Harghita


Detaliu pentru invitatia numarul 327153
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Santimbru
Numar invitatie: 327153/18.05.2012
Denumire contract: Retea de alimentare cu apa in comuna Santimbru, sat Santimbru, judetul Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna SantimbruCod fiscal: 16363517, Adresa: Str. Principala Nr. 588, Santimbru, Telefon: 0266-347099, Fax: 0266-347098
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala Nr. 588, Santimbru, Romania, cod postal: 537271, telefon: +40 266347099, fax: +40 266347098, persoana de contact: Elod Kencse
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala Nr. 588, Santimbru, Romania, cod postal: 537271, telefon: +40 266347099, fax: +40 266347098, persoana de contact: Elod Kencse
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administra?ie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Retea de alimentare cu apa in comuna Santimbru, sat Santimbru, judetul Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in executarea lucrarii: , ,Retea de alimentare cu apa in comuna Santimbru, sat Santimbru, judetul Harghita? conform caietului de sarcini, parte integrata a documenta?iei de atribuire.Obiectivul investitiei a lucrarilor de realizare si retelei de alimentare cu apa se amplaseaza in intravilanul satului SantimbruTerenurile pe care vor fi amplasate conductele de apa potabila, se afla pe marginea drumurilor comunale si cel judetean si a strazilor adiacente.Apa potabila din rezervoarele de 2x200 mc, existente, va fii distribuita gravitational la consumatori prin reteaua de apa potabila nou proiectata.Reteauadedistributieesteamplasatnumaiinintravilanulsatuluipedomeniulpublicinsistemramificatastfelincatsa transportedebiteledeapacorespunzatoaretuturorfolosintelor, saasigurepresiuniledeserviciuinpunctelecelemai indepartatesicelemaiinalte, catsipresiuneanecesarafunctionariihidrantilordeincendiu.Presiuneamaximainretea, consideratadrept presiunea hidrostatica, nu va depasi limita de rezistenta a instalatiilor interioare dincladiri, respectiv 6 bar.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 224, 233 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de part :64.000 lei. Per. de valab. a gar. de part. cel putin eg. cu per. de valab. a oferte de 120 de zile care se va raporta la term. lim. de primire a ofertelor.Mod. de constituire: gar. de part. se const. prin numerar in caserie, vir. bancar sau printr-un instrument de garantare, emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig. in cond. spec. la art. 86 ?i 87 din HG925/2006, cu mod. ?i comp. ult. Gar. de part trebuie sa fie prez. separat fizic de oferta, pentru a putea face posibila examinarea gar. de part. inaintea deschiderii ofertelor. Orice oferta care nu este inso?ita de gar. de part. la deschiderea ofertelor va fi respinsa de catre AC.Conf. Alin (6) Art 86 din HG925/2006 dovada const. gar. de part. trebuie sa fie prez. cel mai tarziu la data ?i ora stab. pentru deschiderea ofertelor. Gar. de part trebuie: 1.Sa faca referire expresa la proc. org. de AC. 2.Sa con?ina clar denumirea AC in favoarea careia s-a const. 3.sa coresp. sumei fixe solicitate prin doc.de atrib. 4.Sa aiba inscrisa valab. pentru care a fost const. care trebuie sa coresp. cu cea inscrisa in doc. 5.Sa con?ina parafa lizibila a bancii emitente ?i semnat. aut. 6.Sa fie emisa pentru ofertantul care a depus oferta. Gar. de part. trebuie sa fie irevocabila. Orice solicitare de prelungire a valab. ofertei va necesita ?i prelungirea gar. de part in consecin?a. Gar. de part. poate fi re?inuta in urmatoarele cazuri: - ofertantul revoca oferta dupa deschiderea acesteia si inainte de adjudecare, - ofertantul revoca oferta dupa adjudec., - ofertantul desem. castigator nu semneazacontr. de lucr. in term. de valab. al ofertei. - ofertantul decl. castigator nu const. gar. de buna exec. (Art. 88 din HG 925) - in cazul in care se depune o cont. la C.N.S.C. iar aceasta este resp, AC poate sa retine din Cuantumul gar. de part. In cazul ofertan?ilor din categoria IMM, conf. Legii nr.346/2004, gar. de part este redusa cu 50% din cuantumul precizat.
Garantie de buna executie
Se va const. de in cuantum de 10% DIN VAL. CONTR., exclusiv TVA. Daca executantul se incadreaza in categoria IMM, benef. de red. de 50%. Gar. BE. se const. conf art. 90 din H.G. nr. 925/2006. - prin re?ineri succesive din sit. de plata ?i se vor avea in ved. prev. H.G. nr. 1045/2011, se solicita sa fie intr-un cont deschis la Trezorerie. Suma initiala care se depune in contul deschis estede 0, 5% din pretul contr. fara TVA. AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept gar. de buna exec., resp. 10% din pre?ul fara TVA al contr. de lucrari. Modul de rest.: A)70% in term. 14 zile de la data inch. PV. de rec. la term. lucr., daca AC nu a ridicat pana la acea data preten?ii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim.B)30%la exp. per. de gar. a luc. exec., pe baza PV.de rec. fin. In cazul ofertan?ilor din categoria IMM, conf. Legii nr.346/2004, gar. de buna exec. este redusa cu 50% .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Cert. de part. cu oferta indep., Decl. pe pr. ras. privind neinc. in disp. art.180 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu mod. si comp. prin Legea nr. 337/2006, cu mod. ?i comp. ult. In caz de asoc. se depune de fiecare asoc. in parte 2.Decl. pe pr. rasp. privind neinc. in prev. art. 69 In conf. cuprev. art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 pers. ( Dl. Primar Kencse Elod, Membrii comisiei: Dna. Gyorgy Ildiko; ? referent-responsabil achizi?ii, Dl Andras Imre ? secretar, Dl. Bors Attila ? contabil, respectiv membrul de rezerva Dl. Jakab Zsombor) cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste org., derularea si finalizarea proc. de atr. vor semna cate o decl. de imp. ?i conf. 3.Decl. priv. neinc. in prev. art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu mod. ?i comp. Ult. In caz de asoc. se indeplineste de fiecare asoc. in parte. 4.Cert. de atest. fiscala - din care sa reiasa obliga?iile exigibile la data de 25 martie 2012. -Cert. de taxe ?i imp. loc. - din care sa reiasa oblig. exigibile la data de 25 martie 2012. NOTA: Data la care exp. termenul de achit. a dat. este data de 25 a fiecarei luni, conf. prev. Legii nr. 571/2003 priv. Codul fiscal, cu mod. ?i compl. ult. Din cert. Fisc. solicitate, trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. AC va avea in vedere prev. Ord. nr. 2618/2011 pt. mod. si comp. Ord. M F P nr. 752/2006. Pers. Jur./fizice straine: in locul cert. de atest. fisc., pot prezenta o decl. pe propr. rasp., in forma autentica, in orig., din care rezulta ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente nat. si loc. din tara de origine. Vor fi enumerate aceste org. fiscale si vor fi prezentate datele de contact (denumire, adresa completa, numere de tel. si fax, adresa de e-mail, adresa de internet).In caz de asoc. se depune de fiecare asoc. in parte.Sepermite depunerea doc. solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: orig./copie leg./copie lizibila cu ment. ?conform cu originalul?. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei) sau certificat echivalent emis in alte state ale Uniunii Europene. Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare); - reprezentantii legali (asociati si administratori) - existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizarejudiciara sau faliment, conform Legiinr. 85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata, si completata sau orice alta procedura. In caz de asociere se depune de fiecare asociat in parte 2. Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original. In caz de asociere se depune de fiecare asociat in parte. Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privindsituatia economico-financiaraPentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globale de cel6.000.000 lei (pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.), 2.Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii.Ofertantul va face dovada ca, la momentul semnarii contractuluidispune de mijloace financiare in valoare de 480.000, 00 lei pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3luni. Dovada se va face printr-o declaratie pe propria raspundere, autentificata la notar si se va prezenta inaintea semnarii contractului de executie.Aceasta declaratie va contine valoarea lucrarilor de executie pe o perioada de 3 luni, conform graficului fizic si valoric inclus in oferta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 3.Informatii privind capacitatea tehnica.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Informatii privindcapacitatea tehnicaSe va prezenta cel putin un contract executat conform art 188 alin 3. litera a/OUG 34/2006 in ultimii 5 ani, avand ca obiect Lucrari de extindere retea de alimentare cu apa, in valoare minina de cel putin 2.500.000 lei, fara TVA., 4.Informatii privind subcontractantii si asociatii, 5.Informatii privind personalulSe vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere inclusiv, Informatii referitoare la personalul de conducere, Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractuluiinsotita de CV-ulpersoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.Lista personalului tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii strict necesar pentru indeplinirea contractului , care trebuie sa cuprinda minim: responsabil tehnic ? constructii edilitare si gospodarie comunala, cel putin 1 persoana, ,(continuare)sef santier executie cu experienta profesionala in instalatii pt. constructii, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar -cel putin 1 persoana, responsabil cu controlul calitatii, - cel putin 1 persoana, Sudor - cel putin 3 persoane, Managerproiect - 1 persoana, 1.Informatii privind dotarileDeclaratie privind utilajele, instalatiilesi echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (alocate pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului), Lista privind utilajele, instalatiilesi echipamentele tehnice 2. Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ca poate dispune de tipuri deutilajele, instalatiilesi echipamentele tehnice necesare care sa functioneze la intreaga capacitate si trebuie sa demonstreze ca avand la baza angajamentele cunoscute, acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului., (continuare)In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se considera indeplinita cumulat.Cerinte minime obligatorii: Ofertentul trebuie sa faca dovada existentei in dotare, inchiriere sau prin prezentarea unui angajamenta unui parc de utilaje necesare pentruectuarea lucrarilor, compus din: Excavator pe senile, Buldoexcavator, Autobasculanta, Compactor, Motopompa, Generator de curent, Nivela, Masina de taiat beton, Rotopercutor, Aparat de sudura polifuziune, Aparat de sudura electrofuziune, Aparat de sudat tevi din materiale plastice, Panouri cofraje extensibile., Echipamentele si utilajele pot fi detinute fie in proprietate, in chirie sau leasing, fie asigurate prin sustinatori, respectivprin prezentarea unui angajament in care ofertantul se angajeaza ca in cazul in care va fi declarat castigator va detine aceste utilaje, 2.Capacitatea tehnica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic sipersoana respectiva.Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire. Prin angajamentul ferm persoana sustinatoare trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedit Autoritatea contractanta solicita prezentarea unor certificate, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de protectie a mediului.Activitatea desfasurata de ofertant este certificata conform legislatiei in vigoare si indeplineste standardele management al mediului-certificarea sistemului de management mediu (ISO 14001 sau echivalent valabil)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru factorul pret se calculeaza astfel: a) pentru cel mai scazut pret dintre oferte se acorda 60 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ?Pn? punctajul se acorda astfel: Ppret = (Pretul minim / Pn) X 60
Perioada de garantie acordata
20
Descriere: Garantia este de minim 24 luni (Gmin), nu se accepta perioade de garantie mai mici de 24 luni calendaristice; Punctajul pentru factorul de evaluare perioada de garantie se acorda astfel: a). Pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare (Gmax), cel mult 60 luni, se acorda punctajul maxim 20 puncte. b). Pentru oferte cu perioada de garantie Gn mai mica decat Gmax si mai mari decat Gmin se acorda: Pgarantie =(Gn/Gmax)x 20Prin Durata de garantie se in?elege perioada de timp cuprinsa intre data terminarii lucrarilor ( data procesului verbal de terminare a lucrarilor) ? si data recep?iei finale ? cand se incheie un proces verbal de receptie finala.Oferta care prezinta un termen de garantie mai mic de 24 luni va fi considerata neconforma, potrivit prevederilor art.36.alin. (2) lit. b) din H.G. nr. 925/2006, intrucat este vadit dezavantajoasa pentru autoritatea contractanta; iar cea care depaseste 60 luni se puncteaza identic ca pentru 60 luni.
Termen de mobilizare pentru interventie pe perioada garantiei
20
Descriere: Punctajul pentru factorul Termen de mobilizare pentru interventie pe perioada garantiei (minim 6 ore, maxim 62 ore) se calculeaza astfel: a) pentru cel mai scurt timp de mobilizare (nu poate fi mai mic de 6 ore) , ,Pn? se acorda 20 de puncte;b) pentru un timp de mobilizare mai mare decat cel prevazut la lit. a) ?Pmax? (dar nu peste 62 ore) punctajul se acorda astfel: Pdurata = (Pn / Pmax) X 20Oferta care prezinta un termen de mobilizare mai mic de 6 ore va fi considerata neconforma, potrivit prevederilor art.36.alin. (2) lit. b) din H.G. nr. 925/2006, intrucat este vadit dezavantajoasa pentru autoritatea contractanta; iar cea care depaseste 62 ore se puncteaza identic ca pentru 62 ore.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Format electronic la autoritatea contractanta, respectiv SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer