Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Retea de apa in satul Brastavatu, comuna Brastavatu


Detaliu pentru invitatia numarul 341538
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BRASTAVATU(CONSILIUL LOCAL BRASTAVATU)
Numar invitatie: 341538/03.01.2013
Denumire contract: Retea de apa in satul Brastavatu, comuna Brastavatu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRASTAVATU(CONSILIUL LOCAL BRASTAVATU)Cod fiscal: 5148351, Adresa: BRASTAVATU, OLT, Brastavatu, Telefon: +40 0249540002, Fax: +40 0249540002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BRASTAVATU, OLT, Brastavatu, Romania, cod postal: 237045, telefon: +40 0249540002, fax: +40 0249540002, persoana de contact: IONEL MANTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Brastavatu, judetul Olt, sediul Primariei, str. A.I. CUza, nr.108.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Retea de apa in satul Brastavatu, comuna Brastavatu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al proiectului este elaborarea proiectului tehnic si executia lucrarii privind introducerea retelei de apa si apa uzata in satul Brastavatu, comuna Brastavatu.
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 989, 482 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 119.000 lei fara TVA.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formularul anexat in sectiunea formulare).Pentru echivalenta lei/valuta se va lua in calcul cursul de schimb valutar afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui conform art.89 si art.90 din HG nr.925/2006 (1) ? (3) prin retinere succesiva din suma datorata pentrufactura sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formularul anexat in sectiunea formulare)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire. Ofertantul va prezenta: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.2) (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul);
- Cazier fiscal al societatii/(certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/2003, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire. Ofertantul va prezenta: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3) (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), daca este cazul).- Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Cerintele referitoare la obligatiile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Pentru persoanele juridice romane certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Mentionam ca data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Pentru persoanele juridice romane certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )4. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"- Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691- Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Oprea Cici Constantin.? PrimarTudoran Tudor - viceprimarCulcescu Costel ? secretarRadoi Onita? contabilGeapana Cornelia ? achizitii publiceConsilieri locali1. Achim Leonard2. Bojica Constantin3. Cojocaru Gheorghe4. Curelaru Vergil5. Dinu Costel6. Dobre Ionel Sterica7. Florica Ion8. Galan Gabriel9. Grigore Liviu10. Mantea Ionel11. Zamfir Mihail12.Zamfir NicuIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizarii conform art. 15 din Legea nr. 359/2004.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie de minim 11.000.000 lei fara TVADocumente relevante: Operatorul economic va prezenta bilanturile contabile pe 2009, 2010, 2011 vizate si inregistrate de organele competente si Fisa de informatii generale (Formular 7 din sectiuneade formulare semnat pe propria raspundere) din care rezulta cifra de afaceri globala.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 185 alin (2) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??), Cerinta nr. 2Informatii prin care sa se demonstreze ca la momentul semnarii contractactului operatorul economic va avea acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarilor. Confirmarea faptului ca la momentul semnarii contractului va avea acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de cel putin 1.497.000 lei, in perioada impusa (maxim 12 luni) de executie a lucrarilor., Capacitatea economico financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art.186 din OUG34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica. Persoana care asigura sustinerea financiara, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la art.186 alin.2 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 22 km de retele de apa si sau aductiuni de apa. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: Fisa de experienta similar in original, certificari de buna executie care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, procesul-verbal de receptie finala/procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor/procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au prestat in ultimii 3 ani servicii similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri. Se vor prezenta unul sau mai multe contracte ce au avut ca obiect proiectarea lucrarilor de alimentare cu apa in valoare cumulata de minim 99.000 lei fara TVA. Dovada indeplinirii acestor experiente similare se face, in mod obligatoriu, Fisa de experienta similar in original si certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic mu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani, Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, min. 1 absolvent de studii superioare de lunga durata in Specializarea Constructii Hidrotehnice/Instalatii pentru constructii cu experienta generala de min. 5 ani si experienta specifica de min. 2 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului-care va indeplini functia de Sef Proiect executie.Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diplomele de absolvire a studiilor de lunga durata in specialitatea solicitata, Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al op. ec., orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta(contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., min. 1 inginer/subinginer specialitatea Constructii Civile Industriale si Agricole/Instalatii pt Constructii (sau echivalentul acestora) cu experienta generala de minim 5 ani si experienta specifica de minim 2 ani in executarea lucrarilor de retele de alimentare cu apa?care va indeplini functia de Sef Santier Retele Edilitare.Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diplomele de absolvire a studiilor in specialitatea solicitata, Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., min.1 absolvent de studii superioare de lunga durata in specialitatea Instalatii Electrice/Electrotehnica/Energetica(sau echivalentul acestora) cu experienta generala de min.5 ani si experienta specifica de min.2 ani in executarea lucrarilor de retele electrice?care va indeplini functia de Sef Santier Retele Electrice.Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diplomele de absolvire a studiilor in specialitatea solicitata, atestat/autorizatie ANRE gradul IIB, Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al op.ec., orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si op.ec.care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract(declaratie pe propria raspundere), minim 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) sau echivalentul acestuia, atestat pentru lucucrari edilitare si gospodarie comunala, care va indeplini functia de RTE Lucrari Edilitare si Gospodarie Comunala.Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diplomele de studii, atestate/autorizatii RTE pentru lucrari edilitare si gospodarie comunala valabile la data limita dedepunere a ofertelor, Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta(contract de munca, contract de prestari servicii, acord de colaborare etc.)sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., minim 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) sau echivalentul acestuia, atestat pentru lucrari de retele electrice care va indeplini functia de RTE Lucrari Electrice.Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diplomele de studii, atestate/autorizatii RTE pentru lucrari de retele electrice valabile la data limita dedepunere a ofertelor, Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta(contract de munca, contract de prestari servicii, acord de colaborare etc.)sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., minim 1 Responsabil cu controlul de calitate (RTQ) sau echivalentul acestuia. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diplomele de studii, Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta(contract de munca, contract de prestari servicii, acord de colaborare etc.)sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., minim 1 absolvent studii superioare de lunga durata, cu decizie de numire/dispozitia interna ca manager al sistemelor de managementul calitatii ? care va indeplini functia de manager calitate. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor de lunga durata, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., minim 1 absolvent studii superioare de lunga durata, cu decizie de numire/dispozitia interna ca manager al sistemelor de managementul mediului ? care va indeplini functia de manager mediu. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor de lunga durata, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., minim 1 Responsabil Tehnic cu Sudura (RTS) - personal tehnic de specialitate, atestat ISCIR conform legislatiei in vigoare si desemnat prin decizie interna, responsabil cu elaborarea si avizarea documentatiilor tehnice privind lucrarile de sudura in vederea aprobarii procedurilor de sudare si de autorizare a sudorilor. Dovedirea acestui nivel se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: atestat ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat sau echivalent), diploma studii, decizie interna de desemnare, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic., minim 2 sudori PEHD calificati si atestati ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor deRidicat) sau echivalentul acestuia, conform metodologiei de examinare din Prescriptia Tehnica PT CR 9-2010. Dovedirea indeplinirii acestui nivel specific se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: atestate ISCIR sau echivalentul acestuia, precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic., minim 1 absolv.studii sup.lunga durata in Specializ. Amenajari si Constructii Hidrotehnice/Instalatii pt Constructii cu experienta generala de minim 5 ani si experienta specifica de minim 2 ani in proiectare in domeniul specific activitatii din cadrul proiectului-care va indeplini functia de Sef Proiect proiectare. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diplomele de studii, Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pt personalul care nu este angajat al op.economic, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acord de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., minim 1 topometrist cu experienta specifica de minim 2 ani in lucrari de topometrie care va indeplini functia de topometrist. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diplomele de absolvire a studiilor, Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al op.economic, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Utilaje necesare: - Minim 2 autobasculante- Minim 1 autobetoniera- Minim 1 Autocamion pentru transport materiale- Minim 2 echipamente tip buldoexcavator.- Minim 1 incarcator frontal pe pneuri- Minim 1 cilindru compactor- Minim 4 mai mecanic- Minim 2 aparate sudura PEHD- Minim 2 pompe epuisment- Minim 4 seturi sisteme de sprijiniri santuri- Minim 2 Sapatoare in spatii limitate (mini excavator)- Instalatie de foraj vertical- Instalatie de foraj orizontalPentru utilajele solicitate se vor prezenta in mod obligatoriu, in fotocopie semnata si stampilata ?conform cu originalul?, acte de proprietate sau chirie sau leasing., Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Daca parti din contractul urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta solicita, la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta initiala., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art.190 din OUG nr.34/2006, coroborat cu art. 11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG34/2006. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2) al art.190 din OUG 34/2006. Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent. Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent., Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent. Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertat pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractuluise acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractuluise acorda 70 de puncte;b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P= [pretul minim ofertat/ pretul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [70].
Durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului
15
Descriere: Componenta tehnica Punctarea factorului de evaluare se face conform algoritmului: a) pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 15 puncte;b) pentru o durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului mai mica decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [15].Durata minima de garantie sub care ofertele vor fi considerate neconforme: 24 luni.Durata maxima de garantie peste care ofertele nu vor fi punctate suplimentar: 60 luni.Ofertantul va oferta durata de garantie acordata lucrarilor in luni.
Termen de elaborare proiect
15
Descriere: Componenta tehica Punctarea factorului de evaluare se face conform algoritmului: a) Pentru cel mai scazut dintre Termenele de executie proiect ofertate se acorda 15 puncte.b) Pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P = [termen minim ofertat/ termenul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [15].Termenul minim de elaborare a proiectului sub care ofertele nu vor fi punctate suplimentar: 1 (una) luna. Termenul maxim de elaborare a proiectului peste care ofertele vor fi considerate neconforme: 2 (doua) luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.01.2013 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer