Achizitie publica - Retea de apa potabila si retea de canalizare menajera cu statie de epurare in localitatea Magura Ilvei, judetul Bistrita-Nasaud
Detaliu pentru invitatia numarul 354190
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354190/26.09.2013
Denumire contract: Retea de apa potabila si retea de canalizare menajera cu statie de epurare inlocalitateaMagura Ilvei, judetul Bistrita-Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MAGURA ILVEICod fiscal: 4512291, Adresa: MAGURA ILVEI NR.380, Magura Ilvei, Telefon: 0263375865, Fax: 0263375711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MAGURA ILVEI NR.420, Magura Ilvei, Romania, cod postal: 427145, telefon: +40 0263375711, fax: +40 0263375711, persoana de contact: GRIGORE STRETEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA MAGURA ILVEI NR.420, Sediul Primariei Magura Ilvei, Sala de sedinte, Judetul Bistrita-Nasaud
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Retea de apa potabila si retea de canalizare menajera cu statie de epurare inlocalitateaMagura Ilvei, judetul Bistrita-Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea retelei de alimentare cu apa potabila si retea de canalizare menajera cu statie de epurare inlocalitateaMagura Ilvei, judetul Bistrita-Nasaud.Valoarea estimata curinde si diverse si neprevazute in cuantum de 20%.Valoarea estimata cu diverse si neprevazute este de 10.850.620 lei, valoarea diverse si neprevazute este de 2.170.124 lei (20% din valoarea estimata), Valoarea fara diverse si neprevazute este de 8.680.496 lei,
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 850, 620 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
130207 lei reprezinta 1, 5% din valoarea estimata fara lucrari diverse si neprevazute (8680496 lei fara TVA) sau echivalent in EURO/ALTA VALUTA la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertelor.2.Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO58 TREZ 1035006XXX000097 TREZORERIA NASAUD) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator.
Garantie de buna executie
2% din valoarea contractului fara TVA, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (HG 1045/2011). In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, iar contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului NASAUD un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%, iar diferenta de 30% se va returna dupa receptia finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va demonstra cu Documente emise de institutiile bancare ca la data semnarii contractului va avea acces la surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pentru o perioada de cel putin 6 luni de la data ordinului de inceperii lucrarilor de cel putin 1.578.272 lei., Cifra minima de afaceri globala pe ultimul an Conf.contului de profit si pierdere sau altui document inregistrat la autoritatile competente: Conf. HG 925/2006 art.9 lit.b 8.680.496 lei X 2 = 17360992 lei. Rotunjire prin lipsa 17.000.000 lei.Conf.contului de profit si pierdere sau altui document inregistrat la autoritatile competente.Pentru datele financiare in valuta se va considera cursul mediu din 2012 comunicat de BNR, In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte: Cerinta nr.1: Pentru contracte de executie retele cu Statii de Tratare a Apei: ? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 12km de retele de apasau aductiuni de apa., Cerinta 2: Pentru Contractul de executie retea de canalizare: ? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 11 km de retele de canal.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, capacitatea, perioada (inclusiv data incheierii contractului), mentionandu-se inclusiv locul executiei acestora;
- procesul-verbal de receptie finala/ procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, copii dupa parti ale contractului/contractelor declarate, din care sa rezulte denumirea contractului, beneficiarul/partile contractante, data incheierii contractului, obiectul, valoarea si durata contractului sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor din care sa reiasa informatiile de mai sus;
-recomandari din partea beneficiarului/clientului respectiv.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunerea ofertelorOperatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunerea ofertelor.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2013 17:13