Achizitie publica - ?Retea de canalizare ape uzate menajere si statie de epurare localitatea Fiser - RUPEA?
Detaliu pentru invitatia numarul 330432
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330432/26.06.2012
Denumire contract: ?Retea de canalizare ape uzate menajere si statie de epurare localitatea Fiser - RUPEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL RUPEACod fiscal: 4443388, Adresa: Str. REPUBLICII nr. 169, Rupea, Telefon: 0268260490, Fax: 0268260490
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. REPUBLICII nr. 169, Rupea, Romania, cod postal: 505500, telefon: +40 268260490, fax: +40 268260788, persoana de contact: DANIELA MIRELA DARABANT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul UAT RUPEA, Sala de sedinte, Str. REPUBLICII nr. 169, Rupea, Romania, cod postal: 505500,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Retea de canalizare ape uzate menajere si statie de epurare localitatea Fiser - RUPEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Retea de canalizare ape uzate menajere si statie de epurare cartier Fiser Orasul RupeaAlte detalii se regasesc in Proiect tehnic ? Caiete de sarcini, Liste de cantitati, Partea desenata a proiectului tehnic.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 089, 470 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potrivit prevederilor legale in domeniul achizitiilor publice precizam urmatoarele informatii: ? cuantumul garantiei de participare121.000 lei? perioada de valabilitate a garantiei de participare ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?.? modalitatea de constituire - conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original pana la data deschiderii ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.in contul RO17TREZ13321160250XXXXX Trezoreria Rupea, CF 4443388 - Formular 11. Se va prezenta declaratia pe propria raspundere prinvind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul)-Formular 10. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma: intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv adica 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei, in conformitate cu art. 278 indice 1, litera c, din OUG 34/2006;
Garantie de buna executie
1)Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din facturile prezentate la plata. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va vira o suma initiala de cel putin 0, 5% din pretul contractului, conform prevederilor H.G. nr. 1045/2011. Garantia de buna executie este distincta de garantia tehnica.2)Cuantumul Garantiei de buna executie este de5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Declaratie privind eligibilitatea, pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea Formularului nr. 1 din sectiunea. Vor trebui prezentate obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul si in cazul asocierii de catre toti asociatii.II.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Completarea Formularului nr. 2 din sectiunea Formulare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c)1 si d) din OUG nr. 34/2006 vor trebui prezentate obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.III.Completarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? Completarea Formularului nr.7 - din sectiunea Formulare. Nota: Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat; Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere, se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului. In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.IV.Completarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator Formularul nr. 3 din sectiunea Formulare. Nota: legat de conflictul de interese nominalizam persoanele din cadrul AC cu functie de decizie in cadrul prezentei proceduri: Dumitrescu Flavius ? Primar, Comaniciu Pompiliu ? Viceprimar, Roman Ioana Madalina ? Secretar, Calbeaza Elena ? Contabil sef, Darabant Daniela Mirela ? Cons. Achizitii. Consilieri: Danciu Vasile, Cruceriu Constantin, Suma Ioan, Dumbrava Gabriel, Buzea Ioan Gelu, Grusea Sorin, Lancea Silviu, Soanca Nicolae, Torro Ida, Polgar Andrei, Barfuss Emerich, Danciu Ioan, Mitric Ioan Cristian, Helwig Karl Gotfrieg.V.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii la Bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.VI.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat -Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota: 1)Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2)Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. I.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, care sa ateste obiectul de activitate al ofertantului si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privindprocedura insolventei. Certificatul constatator trebuie sa certifice, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aiba inscris in certificat codurile corespunzatoare obiectului achizitiei publice.II.Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intrepinderilor mici si mijlocii (daca este cazul) Dovezile privind calitatea de IMM sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorii pentru garantia de participare. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sprijinul unei alte persoane, in conditiile art. 186 alin(2) si art. 190 alin(2), documentele vor fi prezentate obligatoriu de acestia.Nota: 1)Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul 1, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original sau copie legalizata pentru conformitate.2)Pentru persoane juridice straine se va prezenta in copie legalizata si traducere autorizata care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniSe solicita- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - completare Formular nr. 6. din Sectiunea Formulare., II.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a finalizat 1 contract de lucrari similar insotit de PV receptie/recomandare/doc constat emis de benef.Pt indeplinirea cerintei se va prezenta copia contr de lucr similar, insotit de PV de receptie/rec/doc constat emise de beneficiar.Nota: Recomandarea din partea altor beneficiari trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a oblig contr pe parcursul derularii contractului respectiv;
- daca pe parcursul derularii contr au fost inreg: receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii param de calitate.In cazul in care contr contine clauze de confindent, care impiedica prez in integr, op ec va prez pag din contr care contin ref privind: partile, obiect, durata, pret, semnaturi. Cand un grup de op ec depun oferta, cap teh si prof se demo prin luarea in consid res tuturor membr gr., III.Op. ec. impreuna cu of asociat si subcontr, dupa caz, tb sa faca dovada ca poate dispune (propr/leasing sau contr/conv de inchiriere) de urm tip de echip: -Statie de preparare betoane (acestea vor fi situate la o distanta care sa asigure calitatea la standardele solicitate in proiectul tehnic).-excavator - 1 buc-utilaje pentru realizarea gradului de compactare - 1 buc-taietor de rosturi - 1 buc-utilaj de forat orizontal - 1 buc-autobasculante 18 t sau mai mari - 2 buc.-incarcator frontal ? 1 buc.-laborator pentru testarigradul II, autorizat ISC ? 1 buc.Se va completa "Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune op ec pt indepl contr de lucr, lista utilaje, instalatii si echip teh.- Form12.Nota: Daca op ec nu detine in propr un utilaj/echip/statie/lab etc., poate prez un contr/precontr de inchirieresauun angaj., IV.AC impune conditia ca pentru exec lucr, executantul sa dispunade un reprezentant tehnic de executie care sa prezinte CV-ul si autorizatia in domeniul constructii edilitare. Se vor prezenta copii legalizate sau copii marcate de catre ofertant cu , ,conform cu originalul? dupa atestat si legitimatia vizata la zi.Se va completa Form13 "Declaratie privind efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere"Nota: Se va permite, pe langa prezentarea de contracte de prestari servicii si contracte de colaborare cu persoanele de specialitate. Certificare ISO 9001 /2008Prezentarea de certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 ? sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? copie, valabile la deschiderea ofertelor., Certificare ISO 14001/2004Prezentarea de certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 14001/2004 ? sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? copie, valabile la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 11:26