Achizitie publica - Retea de canalizare ape uzate si bransamente comuna Poplaca, judetul Sibiu
Detaliu pentru invitatia numarul 348363
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348363/12.06.2013
Denumire contract: Retea de canalizare ape uzate si bransamente comuna Poplaca, judetul Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POPLACACod fiscal: 4270724, Adresa: POPLACA NR.572, JUDETUL SIBIU, Poplaca, Telefon: 0269/573101, Fax: 0269/573100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: POPLACA NR.572, JUDETUL SIBIU, Poplaca, Romania, cod postal: 557185, telefon: +40 269573101, fax: +40 269573100, persoana de contact: CORNEL SURDU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei POPLACA, com. Poplaca NR.572, JUDETUL SIBIU, Romania, cod postal: 557185, telefon: +40 269573101, fax: +40 269573100, persoana de contact: CORNEL SURDU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Retea de canalizare ape uzate si bransamente comuna Poplaca, judetul Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cheltuieli pentru investitia de baza: 2.004.120 leiOrganizare de santier: 90.190 leiDiverse si neprevazute: 211.140 leiRetea de canalizare PVC-KG SN8 dn 250 ? dn 400 , l= 4.415, 00 ml , 111buc. camine vizitare/rupere de panta , Conducta de refulare pehd dn 160 mm, l= 442 ml , Statii de pompare 3 buc.,
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 305, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 39791 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada valabilitatii ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Se va putea utiliza Formularul 1 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006. In cazul depunerii de catre ofertant/ofertanti a unei eventuale contestatii in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma de 5.874, 30 lei in conformitate cu art. 278^1 din OUG-34/2006. Cursul de schimb folosit prentru GP in alta moneda va fi cel comunicat de BNR inainte cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Se va putea utiliza Formularul 2 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 90 alin. (1) ? (3) din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Cornel Surdu-primar, Budin Vasile-viceprimar, Nistor Iuliana Elena-secretar, Pastiu Rodica Ioana-inspector, Surdu Anisoara Doina-inspector, Ciorgovean Ion-consilier, Cotoara Gheorghe Vasile-consilier, Foamete Ioan-consilier, Galea Bucur-consilier, Ignat Ioan-consilier, Ignat Vasile ?consilier, Stroia Ioan-consilier, Surdu Florin ? consilier, Tichindelean Ioan ? consilier si Timofte Liviu Vasile-consilier.In cazul unei asocieri aceste conditii trebuiesc indeplinite de toti membri asocierii Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. In cazul prezentarii copiei certificatului constatator autoriratea contractanta va solicita depunerea de catre ofertantul castigator a certificatului constatator in original inainte de data semnarii contractului de executie lucrari.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , ,12, , luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 698.103 lei .Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 698.103si pentru o perioada de 12luni., Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 2.094.310 lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Cursul de schimb mediu anual este cel comunicat de catre banca Nationala a Romaniei, pentru anii la care se face referinta.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 4, 857 kmde retele de canal - Prezentarea unei liste cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, respectiv pana la data limita de depunere a ofertelor (conform formularului nr.8 din sectiunea formulare)Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul are implementat un management al calitatii conform standard nr.ISO 9001/2008 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri aceste conditii trebuiesc indeplinite de toti membri asocierii., Ofertantul are implementat un standard de protectie a mediului conform standardului nr. 14001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor . In cazul unei asocieri aceste conditii trebuiesc indeplinite de toti membri asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P. sau de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 06:28