Achizitie publica - RETEA DE CANALIZARE MENAJERA, EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, MODERNIZARE STRAZI SI DRUMURI COMUNALE, AFTER SCHOOL, RENOVARE CAMIN CULTURAL
Detaliu pentru invitatia numarul 321719
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321719/14.03.2012
Denumire contract: RETEA DE CANALIZARE MENAJERA, EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, MODERNIZARE STRAZI SI DRUMURI COMUNALE, AFTER SCHOOL, RENOVARE CAMIN CULTURAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BIRNA (PRIMARIA COMUNEI BIRNA)Cod fiscal: 4269223, Adresa: LOCALITATEA BIRNA NR.71, Barna, Telefon: 0256334415, Fax: 0256334400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sediul autoritatii contractante (Primaria Comunei Birna, loc. Birna, nr. 71, jud. Timis, Romania, cod postal 307023, telefon: +40 256334415, fax: +40 256334400), persoana de contact: PETRU PETROVICI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante (Primaria Comunei Birna, loc. Birna, nr. 71, jud. Timis, cod postal 307023, Romania)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RETEA DE CANALIZARE MENAJERA, EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, MODERNIZARE STRAZI SI DRUMURI COMUNALE, AFTER SCHOOL, RENOVARE CAMIN CULTURAL
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECU?IE LUCRARI: - LOT 1: ?RETEA DE CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATILE POGANESTI, JURESTI, DRINOVA SI SARAZANI COMUNA BIRNA, JUDETUL TIMIS?;
- LOT 2: ?EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA BIRNA, POGANESTI, BOTESTI SI BOTINESTI, COMUNA BIRNA ? JUDETUL TIMIS?;
- LOT 3: ?MODERNIZARE STRAZI SI DRUMURI COMUNALE IN COMUNA BIRNA, JUDETUL TIMIS: DC 121 DIN DJ 681 C - DRINOVA KM. 0+000 ? 2+380 DC 123 DIN DJ 681 C - SARAZANI ? BOTINESTI KM. 3+000? 6+100 DC 124 DIN DJ 681C BOTESTI, KM. 0+000 ? 1+620?;
- LOT 4: ?CLADIRE DESTINATA PENTRU PROIECTE DE INVESTITII IN INFRASTRUCTURA SOCIALA ? ASISTENTA DUPA PROGRAMUL DE SCOALA, TIP ?AFTER SCHOOL? LOCALITATEA BIRNA, COMUNA BIRNA, JUDETULTIMIS?;
- LOT 5: ?RENOVARE CAMIN CULTURAL LOCALITATEA JURESTI COMUNA BIRNA, IN SCOPUL CONSERVARII SPECIFICULUI LOCAL SI AL MOSTENIRII CULTURALE IN COMUNA BIRNA JUDETUL TIMIS?.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 009, 325 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: LOTUL 1:74.500 lei; LOTUL 2:11.900 lei; LOTUL 3:80.000 lei; LOTUL 4:10.000 lei; LOTUL 5:3.500 lei. (IMM reducere la 50%). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor). Forma de constituire a garantiei de participare: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul Comunei Birna, jud. Timis; c) in numerar, la casieria autoritatii contractante. Retineri din suma constituita drept garantie de participare: in conformitate cu prevederile art. 278 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul fara TVA al contractului(IMM reducere la 50%).Modalitatea de constituire: conf.art.90 din H.G.nr.925/2006.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante(conf.art.90 alin.3 din H.G.nr.925/2006, modificat prin H.G.nr.1045/2011).Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic (Formular Anexa nr. 10); acest document se va prezenta (completat corespunzator) si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: - Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);
- Certificatului/certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul/ bugetele local(e), eliberate de administratia locala unde ofertantul isi are sediul si, daca e cazul, sediile secundare/punctele de lucru, si din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);3. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor; acest document se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.4. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor; acest document se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: 1. Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular Anexa nr. 50).Neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular Anexa nr. 51).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar: Pecora Dumitru, Viceprimar: Antoni Gheorghe, Secretar: Szkoropan Livia, Responsabil achizitii: Petrovici Petru.Se solicita prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular 2);Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului.Autoritatea contractanta are dreptul de a intreprinde verificari in ceea ce priveste veridicitatea documentelor prezentate si de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate. - persoane juridice/fizice romane: Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului;Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.- persoane juridice/fizice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani de minim: - 7.456.000 lei ? pentru lotul 1;
- 1.199.000 lei ? pentru lotul 2;
- 8.001.000 lei ? pentru lotul 3;
- 1.004.000 lei ? pentru lotul 4;
- 356.000 lei ? pentru lotul 5., Confirmarea fapului ca ofertantul are acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarilor in cauza, in perioada impusa (6 luni) de executie a lucrarilor, in valoare de: pt. lot 1:932.000 lei, pt. lot 2:150.000 lei, pt. lot 3:1.000.000 lei, pt. lot 4:125.000 lei, pt. lot 5:44.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Executarea, in ultimii 5 ani, de lucrari similare celor in cauza, dupa cum urmeaza: - PENTRU LOTUL 1: lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale, in valoare de minim 3.728.000 lei (TVA exclus);
- PENTRU LOTUL 2: lucrari pentru conducte de alimentare cu apa, in valoare de minim 599.000 lei (TVA exclus);
- PENTRU LOTUL 3: lucrari de constructii de drumuri, in valoare de minim 4.000.000 lei (TVA exclus);
- PENTRU LOTUL 4: lucrari de constructii civile, in valoare de minim 502.000 (TVA exclus);
- PENTRU LOTUL 5: lucrari de constructii civile, in valoare de minim 178.000 lei (TVA exclus)., Personal de conducere: Sef de santier (specializarea: constructii constructii hidro-edilitare?pt. LOT 1 si 2;constructii drumuri-pt. LOT 3;constructii civile-pt. LOT 4 si 5).Experti cheie: 1 absolvent studii superioare responsabil tehnic cu executia(RTE), cu specializarea: constructii hidro-edilitare-pt. LOT 1 si 2, construc?ii drumuri-pt. LOT 3, constructii civile-pt. LOT 4 si 5; 1 coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, conf. H.G.300/2006(pt. LOT 1, 2, 3, 4, 5).Personal muncitor de specialitate (personal calificat): pt. LOT 1 si 2:2 instalatori, 2 sudori; pt. LOT 3:4 lucratori pentru drumuri, 4 asfaltatori; pt. LOT 4 si 5:1 zidar, 1 zugrav, 1 instalator, 1 electrician., Dotari minime: pt. LOT 1:4 autobasculante, 2 excavatoare, 2 buldoexcavatoare, 1 trailer, 2 autogredere, 2 buldozere; pt. LOT 2:2 autobasculante, 1 excavator, 1 buldoexcavator, 1 trailer, 1 autogreder, 1 buldozer; pt. LOT 3:1 statie asfalt, 1 statie de betoane, 5 autobasculante, 2 excavatoare, 2 buldoexcavatoare, 2 compactoare, 1 trailer, 1 repartizator asfalt, 2 autogredere, 2 buldozere, 1 laborator autorizat grad 2; pt. LOT 4 si 5:2 autobasculante, 1 excavator, 1 buldoexcavator, 1 trailer, 1 autogreder, 1 buldozer., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent, Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termenul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie
5
Descriere: Ofertantul va prezenta Planul propriu de mobilizare in cazul aparitiei unor defectiuni, valabil pe toata durata de garantie acordata lucrarilor.Planul de mobilizare va cuprinde modalitatea efectiva de realizare a interventiei, prin scoaterea in evidenta si justificarea termenului de mobilizare (timpul necesar deplasarii echipei de interventie la locul unde s-a produs defectiunea semnalata).Termenul de mobilizare va fi exprimat in zile calendaristice.Acest factor va fi punctat astfel: - Pentru cel mai scurt termen de mobilizare, se va acorda punctajul maxim alocat: 5 puncte;
- pentru ofertele cu termene de mobilizare mai lungi, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: P tm = (Tmob.min / Tmob.n) x punctajul maxim alocat (5 puncte), unde: P tm ? punctajul acordat pentru termen de mobilizare;Tmob.min ? termenul de mobilizare cel mai scurt;Tmob.n ? termenul de mobilizare precizat de ofertant.
Durata de garantie acordata lucrarilor
21
Descriere: Acest factor va fi punctat astfel: Pentru cea mai lunga durata de garantie ofertata, se va acorda punctajul maxim: 21 puncte;pentru ofertele cu durate de garantie mai scurte, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: P dg = (Durata.gn / Durata.gmax) x punctajul maxim alocat (21 puncte), unde: P dg ? punctajul acordat pentru durata de garantie;Durata.gn ? durata de garantie precizata de ofertant;Durata.gmax ? durata de garantie cea mai lunga.Durata de garantie acordata lucrarilor va fi exprimata in luni calendaristice.Durata va fi realista si va fi justificata conform normelor tehnice in vigoare.Durata de garantie minima acceptata (sub care ofertele vor fi considerare neconforme): 24 luni.Durata de garantie maxima (peste care ofertele nu vor fi punctate suplimentar): 120 luni.
Durata de executie a contractului
24
Descriere: Acest factor va fi punctat astfel: -Pentru cea mai scurta durata de executie a lucrarilor, se va acorda punctajul maxim alocat: 24 puncte;
-pentru ofertele cu o durata de executie a lucrarilor mai lunga, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: P de= (Demin./Den) x punctajul maxim alocat (24 p.), unde: P de?punctajul acordat pentru durata de executie a lucrarilor;Demin?durata cea mai mica de executie a lucrarilor;Den?durata de executie a lucrarilor precizata de ofertant.Durata executiei lucrarilor va fi exprimata in luni.Durata de executie minima(sub care ofertele nu vor fi punctate suplimentar): 6 luni.Termenul maxim de executie peste care ofertele vor fi considerate neconforme: 12 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 16:18