Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?RETEA DE CANALIZARE MENAJERA PE STR. DR FALCOIANU, MUNICIPIUL CAMPULUNG, JUD.ARGES"


Detaliu pentru invitatia numarul 350163
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CAMPULUNG
Numar invitatie: 350163/08.07.2013
Denumire contract: ?RETEA DE CANALIZARE MENAJERA PE STR. DR FALCOIANU, MUNICIPIUL CAMPULUNG, JUD.ARGES"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CAMPULUNGCod fiscal: 4122361, Adresa: STR. NEGRU VODA, NR. 127, Campulung, Telefon: 0248/511034, Fax: 0248/511036
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NEGRU VODA, NR. 127, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248511034, fax: +40 248511036, persoana de contact: IZBASESCU FLORIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. NEGRU VODA, NR. 127, Campulung, Jud. Arges Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248511034, fax: +40 248511036
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?RETEA DE CANALIZARE MENAJERA PE STR. DR FALCOIANU, MUNICIPIUL CAMPULUNG, JUD.ARGES"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Canalizare: ? extinderea sistemelor de canalizare;Contractul presupune extinderea retelei de canalizare menajera pe strada DR FALCOIANU Municipiul Campulung alcatuita din tuburi PVC 100 compact , clasa SN4, De 250mm , imbinate cu mufa si garnitura de cauciuc, tronson in lungime de 445, 50 m .Pe tronsonul respectiv, care se va racorda intr-un camin de vizitare existent situat pe aceeasi strada sunt prevazute a se executa si un numar de 23 de camine de vizitare din tuburi de beton simplu cu cep si buza conform STAS 2448 la care se vor monta capace din fonta cu piesa suport carosabil tip IIIA Valoarea estimata a prezentei proceduri cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, in procent de 5% respectiv 9479, 28 lei, astfel cum au fost definite de catre proiectant in devizul general, prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit i, respectiv art 252 lit j
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 012.86 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3800 lei Perioada de valab a g de p este de min 90 zile de la data limita de dep ofertelor inclusiv prima si ultima zi Ofertantul va prez g de p const in conf cu Art 86 din HG 925/2006 prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria Campulung RO95TREZ0475006XXX000090, CUI 4122361 sau -printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societ bancara ori de o societ de asig care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada de valab prev in doc de atrib Minimul de cerinte care trebuie cuprinse in instrumentul de garantare emis in cond legii de o societ bancara ori de o societ de asig se afla in Formularul nr.1 In cazul in care ofertantul este o asociere de op ec in Scrisoarea de Garantie, la denumirea ofertantului se va completa numele Liderului Asocierii care constituie garan?ia in numele tuturor membrilor Asocierii in conf cu Acordul de asociere. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare conform art.87, alin. (1) din HG nr.925/2006, In cazul in care ofertantul/ofertantii formuleaza in scris o contestatie/ plangere catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor/ instanta competenta sa solutioneze plangerea, se vor aplica prevederile art.278^1alin (1)/ art.278^1 alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care CNSC respinge contestatia, sau in cazul in care contestatorulrenunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare , suma de 2000, 13 lei. Restituirea g de p se va face conform art.88 din HG 925/2006. Pentru calculul echivalentei g de p din lei in alta valuta se va folosi cursul mediu lei/valuta comunicat de catre BNR pentru data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In termen de max 10zile lucratoare de la semnarea contractului, furnizorul va fi obligat, prin contract, sa constituie garantia de buna executie a contractului(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: - Primar - Calin Ioan Andrei- Balascan Sorin- Popescu Bogdan- Izbasescu Florin- Cringus Nicolae- Braga Roxana Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimataa contractului in suma de190533 leiDocumente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarelePentru Contracte de executie retele de canalizare? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 450 m de retele de canalInforma?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit. Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul., Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acestaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.07.2013 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer