Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Retea de canalizare menajera si pluviala pe str. Pandurilor si Zorilor


Detaliu pentru invitatia numarul 334838
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tarnaveni
Numar invitatie: 334838/04.09.2012
Denumire contract: Retea de canalizare menajera si pluviala pe str. Pandurilor si Zorilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului TarnaveniCod fiscal: 4323535, Adresa: Piata Primariei, nr. 7, Tarnaveni, Telefon: 0265/443400, Fax: 0265/446312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Primariei, nr. 7, Tarnaveni, Romania, cod postal: 545600, telefon: +40 265443400, fax: +40 265446312, persoana de contact: TEODOR MUTH
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Tarnaveni, p-ta Primariei, nr. 7, cam. 6, Tarnaveni, jud. Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Retea de canalizare menajera si pluviala pe str. Pandurilor si Zorilor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea canalizarii menajere si pluviale pe str. Pandurilor si Zorilor
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.590 lei, iar pentru IMM ?uri este de 795 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limit de depunere a ofertelor. Contul de garantii de participare este RO43TREZ4795006XXX000044, deschis la Trezoreria Tarnaveni. Garantia de participare se constituie prin virament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86, alin 1 din HG 925/2006. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 1.590 lei, conform art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
10% (5% pt IMM) din pretul contractului fara TVA. Constituirea gar de buna executie se va face printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig. ( conf. prev. art. 90, alin. (1) din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contr. Pe parcursul indeplinirii contr, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita ca drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie se va restitui conform HGR 925/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul A; 2) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ?Formularul B; 3) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- Formularul O. Persoane cu functii de decizie in cadrul AC: Matei Alexandru Adrian-primar, Meghesan Nicolae Sorin-viceprimar, Groza Viorel Razvan-secretar, Coros Ioan-arhitect sef, Muth Rodica-dir ex, Beleanu Celestin-dir ex adj, Balint Ibica-sef serv cont, Muth Teodor-sef birou invest, Gherman Vasile-dir ADP. Consilieri locali: Antonya Mihail, Bercea Ioan, Bota Claudia, Chindris Ovidiu, Cimpoca Alin, Ciulea Pavel, Coros Ioan, Fodor Iosif, Ghetiu Radu, Incze Csaba, Klein Robert, Muntean Ioan, Pop Ioan, Popa Octavian, Serban Maria, Suciu Ioan, Szabo Albert, Szabo Silvia; 4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul U; 5) Certificat de participarela licitatie cu oferta independenta ? Formularul C; 6)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original/copie legalizata/copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata, scadente in luna aterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ORC, copie simpla, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea L 85/2006 privind procedura insolventei sau ca soc se afla in incapacitate de plata. AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultatului procedurii, prezentarea pt conf. doc. in original/copie legalizata. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional, , in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca agentul economic este autorizat sa desfasoare lucrarile supuse achizitiei, insotita de traducerea autorizata in limba romana cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solic cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 318.000 lei(Ve*2). In acest caz AC are obligatia de a lua in consid si data la care op ec a fost infiintat sau si- a inceput activitatea. IMM- urile beneficiaza de red pragului impus pentru CA cu 50%.In cazul as dintre 2 sau mai multi op ec, fiecare dintre acestia incadrandu ? se in categ IMM, as rezultata beneficiaza de red prevazute la art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004, respectiv red cu 50% a CA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl privind lucr ex. si duse la bun sfarsit sau contr. de lucr. finalizat de retele de canalizare menajera sau pluviala., Decl privind utilajele, mijl de transport, inst si echip teh de care dispune op ec pt indepl corespunz a contr de lucrari inclusiv dot de care dispune ( in dotare proprie, prin inch, leasing, sau contr de comodat ) insotita de copia xerox a certif de inmatr, actul de propr, chirie sau orice alte doc care fac dovada dreptului de folosinta asupra acestora; Se va permite si prez unui angajament., Decl ref la pers de special resp pt ex lucr, care sa cuprinda oblig min urmat personal de special: un ing lic in specialit de constructii; un resp teh cu ex (RTE) atestat de MDRT in dom lucr tehnico-edilitare. Dovada scriptica a detinerii pers de special si de ex se va face pe baza urmat doc: - prez de catre of a copiilor dupa contr indiv de munca, contr de prest serv pt acestia, sau orice alt tip de contr incheiat in cond legii;
- copii dupa dipl de studii abs; - copii ale autoriz/ atestatelor emise de organis acred in dom ( toate acestea certif pt conform cu orig). Se permite si prez unui angajament si doar daca este declarat castig, op va incheia contr indiv de munca., Lista cu subcontr, specializ acestora, acord de subcontr precum si inf privind proportia in cadrul contr ce face ob achiz ce urmeaza sa fie indepl de catre subcontr (daca este cazul). Intre of (antrepr gen sau as) si subcontr se va incheia in mod oblig contr de subcontr incheiat in cond contr dintre of si AC si va fi parte din of teh a of si va cuprinde in mod oblig: a) ob contr de subcontr, trebuie sa faca ref la partea din lucr ce vor fi ex de subcontr respectiv; b) val contr de subcontr; c)durata contri de subcontr; d) drepturi si oblig ale partilor, cond de rezil a contr de subcontr., Mai multi op. ec au dreptul de a se as cu scopul depunerii of com, fiind oblig sa dep in acest caz ac de as, in care vor preciza detaliat sarc ce revin fiecarui ast. Ac de as va fi insotit de o decl pe proprie rasp prin care as se obliga, in cazul in care as va fi decl castig, sa prez ac de as in forma autentica (de catre un notar public, in conf. cu prev. art. 8, lit. b) a legii 36/1995 actualiz) inainte de semn contr. Cand un grup de op depun of com, cerintele privind sit. pers si cap. de exerc a act. prof. trebuie sa fie indepl de fiecare as, iar cerint privind sit. ec. si fin., precum si cap. teh si prof se dem prin luarea in consid a resurselor tuturor memb grupului. In cazul unei as, cerint solic pt indepl crit privind stand de asig.a calit, nu se pot dem prin luarea in consid a tuturor memb din as, trebuiesc indepl in mod oblig cel putin de lid as. Certif emise de org ind de acred care atesta implem sist de manag al calit ? certif ISO 9001 ? privind sist de manag al calit pt lucr tehnico-edilitare (sau echiv), valab la data deschid of.Nota: Incaz de as doc care dovedesc implem unui sist al manag calit vor fi prez cel putin de lid as. Nu se accepta of in curs de implem., Certif emise de org ind de acred care atesta impl sist de manag de mediu ? certif ISO 14001 ? privind sist de manag de mediu pt lucr tehnico-edilitare (sau echiv), valab la data deschid of.Nota: Incaz de as doc care dovedesc impl unui sist de manag de mediu vor fi prez cel putin de lid as. Nu se accepta of in curs de impl.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau de la sediul Primariei Municipiului Tarnaveni, p-ta Primariei, nr. 7, cam. 30, Tarnaveni, jud. Mures
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer