Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA TOMNATIC, JUDETUL TIMIS


Detaliu pentru invitatia numarul 352461
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TOMNATIC
Numar invitatie: 352461/12.08.2013
Denumire contract: RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA TOMNATIC, JUDETUL TIMIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TOMNATICCod fiscal: 16590331, Adresa: STR. PRINCIPALA, NR. 258, Tomnatic, Telefon: +40 0256374243, Fax: +40 0256374243
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR. 258, Tomnatic, Romania, cod postal: 307255, telefon: +40 0256374243, fax: +40 0256374243, persoana de contact: STOIAN VASIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PRINCIPALA, NR. 258, Tomnatic, Romania, cod postal: 307255, telefon: +40 0256374243, fax: +40 0256374243
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA TOMNATIC, JUDETUL TIMIS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie lucrari privind "RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA TOMNATIC, JUDETUL TIMIS". Alte detalii se regasesc in Proiect tehnic ? Caiete de sarcini, Liste de cantitati. Valoarea estimata a contractului este de 20403940 lei fara TVA , din care: cheltuieli privind investitia de baza = 20403940 lei fara TVA;cheltuieli diverse si neprevazute = 0 lei.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 403, 940 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 300.000 lei si se va constitui conform art.86 alin(1) din H.G. nr.925/2006 astfel: - scrisoare de garantie bancara, prezentata in original ? Formular nr. 24 ;
- ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta;
- instrumente de garantare emise de o societate de asigurari;
- depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; Garantia de participare se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul ofertantilor IMM care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum. Contul in care se va depune garantia de participare: RO87TREZ6275006XXX000649. Cf. art.278^1 alin. 1 lit. b si alin. 2 din OUG 34/2006 autoritatea contractanta va retine contestatorului (in cazul unei contestatii nefondate catre CNSC) suma de 9600, 39 lei ? constituita astfel: 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei . Data de referinta la care se va face echivalentul lei/alta valuta este 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va constitui in termen de 3 zile de la data semnarii contractului. Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara Formularul 26 sau de o societate de asigurari (conf. art. 90 alin. 1 din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante cf. H.1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate. In cazul ofertantilor IMM garantia se constituie in procent de 50% din cuantum.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare Formular 1 - Declaratie pe proprie raspundereIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentare Formular nr. 2 - Declaratie pe proprie raspundere. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazutede art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 3.Prezentare declaratie privind neincadrarea in art. 69'1- Formular nr. 4 aceasta trebuie prezentata si de catre tertul sustinator (tertii sustinatori), precum si de subcontractant(i).Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract - Formular 5.In cazul ofertei comune fiecare asociat va prezenta documentele mai sus precizate.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata.Autoritatea isi rezerva dreptul, cf. art. 11 alin. 3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare de a solicita precizari sau confirmari suplimentare cu privire la orice document prezentat de catre operatorii economici, atat acestora cat si autoritatilor competente ce pot furniza informatii.Lista persoanelor care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: RESPONSABIL LEGAL: VASIU STOIAN - PrimarCOMISIE: COMAN MARIUS-OVIDIU - Presedinte Comisie, GRAD EUGENIA-CORNELIA - Membru, CIORNEI CALIN- Membru, TACIUC VASILE - Membru, ALEXA FLORIN - MembruPersoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat.b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.Din certificatele prezentate ofertantul/ofertantii trebuie sa nu aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul ofertei comune fiecare asociat va prezenta documentele mai sus precizate. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate domeniul de activitatea supus licitatiei si nu se incadreaza in prevederile art. 181 lit. a) din OUG 34/2006. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest certificat) .Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, ofertantul/candidatul va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare cu apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in traducere autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Certificatele/documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani, respectiv 2010, 2011 si 2012 trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 20403940 lei (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Ofertantii straini vor lua in calcul cursul mediu, comunicat de ECB pentru anul respectiv. Se va completa Formularul 28.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 - Formular Anexa A, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat nivelul impus. Se va prezenta Form. 29 Identificare financiara., Vor fi prezentate: - bilant contabil sau extras din acesta aferent anului 2012, vizat si inregistrat de organele competente. Documentele solicitate vor fi prezentate de ofertanti/ofertantii asociati in copie lizibila cu mentiunea "cf. cu originalul". Pentru persoanele juridice straine, documentele edificatoare sunt acceptate cu conditia sa fie in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si sa fie prezentate in copie certificata pentru conform cu originalul in traducere in limba romana, semnata si parafata de un traducator autorizat.Prezentare Formularul6., Cash-flow: Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare pentru executie lucrari de 4250000 lei la data semnarii contractului rezultat din formula de calcul: (valoare estimata contract/perioada derulare contract)Xperioada solicitata de AC (5 luni)=plafonul maxim impus, sub forma de scris. de garantie bancara, linie de credit sau numerar disponibil in cont nominalizat (alocat) pentru proiectul respectiv.Plata se va efectua in fct. de sumele alocate de M.D.R.T. bug. loc. al com Tomnatic, prin CJT.La fiecare aloc. bug, dupa rectificarea bugetului local cu suma alocata, executantul va emite factura care va fi achitata de beneficiar.Cf.Norm.Metod. de apl. a OUG 28/2013, alocarea fondurilor de catre MDRT se efect. esalonat, in limita plafoanelor anuale aprobate la nivelul ministerului, pana la finalizarea decontarii valorii contractate a obiectivului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la 69^1 din OUG 34/2006. Se vor prezenta, dupa caz, Formular 7, Formular 19, Formularul 19.1 si 19.2, Informatii privind asociatii: Acordul de asociere prezentat in original, va cuprinde in mod obligatoriu, drepturile si obligatiile fiecarui asociat, perioada de valabilitate (minim: durata contractului), desemnarea asociatului lider ce va fi raspunzator de indeplinirea obligatiilor contractuale, procentul de indeplinire a contractului corespunzator fiecarui asociat (procent si valoare), obiectul concret al contributiei fiecarui asociat la realizarea contractului; clauze de reziliere.In cazul in care oferta este declarata castigatoare , la semnarea contractului de lucrari va fi prezentat acordul de asociere legalizat. Asociatia va prezenta un singur set de documente ce vor fi inserate in ordinea solicitarii prin prezenta Fisa de date, succesiv pentru fiecare asociat.Se va completa si prezenta Formularul 16, 17, 18., Informatii privind subcontractantii: Completarea si prezentarea Formularului nr.14 Declaratie privind subcontractantii, specializarea si acordul acestora. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Completarea Formularului 4 Declaratie privind neincadrarea in sit. art. 69^1 din OUG 34/2006. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Se va completa si prezenta Formularul nr. 15 ? Acord de subcontractare., Expertii cheie trebuie sa fie minim 8 (opt)experti si sa indeplineasca urmatoarele criteriiminimale: -1 inginer RTE cu specializare hidrotehnica/ edilitar (canal) ;
-1 inginer RTE cu specializare constructii civile;
-1 inginer CQ cu specializare hidrotehnica / edilitar (canal) ;
-1 inginer CQ cu specializare constructii civile ;
-1 specialist in domeniul securitatii si sanatatiiin munca cf LG.319/2006 si coordonator inmaterie de sanatate si securitate in munca conf.HG 300/21.03.2006 in termen de valabilitate ;
-1 inginer instalatii electrice autorizat ANRE ;Personalul de conducere: - Sef de santier specializare constructii hidrotehnice / edilitare;
- Loctiitor sef de santier specializare Constructii civile industriale si agricole.Se solicita persoane diferite pentru fiecare pozitie.Acestia trebuie sa prezinte contracte de munca completate la zi si inregistrate la ITM, CV-uri, diplome si alte atest/autoriz profesionale sau grade stiintifice sau contracte comerciale(civile), prezentate in copii lizibile cu mentiunea "cf. cu originalul".Pentru expertii CQ se va prezenta decizia de numirePentru expertul RTE se vor prezenta doar copii legalizate/copii lizibile cu mentiunea "cf. cu originalul? dupa atestat/autorizatie eliberat de ISC cf. lg.10/91, MO.23/91 si dupa caz, declaratia de disponibilitate.Se va prezenta Decl. privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ult. 3 ani? Form. 9-12.Nota: Se va permite, pe langa prezentarea de contracte de prestari servicii si contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului si prezentarea de angajamente / acorduri de participare., Operatorul economic impreuna cu ofertantul asociat, dupa caz, trebuie sa faca dovada ca poate dispune (proprietate/leasing, contract/precontract de inchiriere sau angajament) de utilajele si echipamentele necesare pentru executia lucrarilor conform cerintelor din caietul de sarcini.In contract se va specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul lucrarii.Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta lista utilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietul de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara (cerinta obligatorie).Se vor accepta si declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor prezenta copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul" pt. Doc. solicitate.Se va prezenta Form. 13., Ofertantul impreuna cu asociatii trebuie sa prezinte o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (2008, 2009, 2010, 2011, 2012) continand valori, perioade de executie, beneficiari, indif. daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul soc.mixte/consortiilor/ asocierilor, toti membrii impreuna trebuie sa demonstreze valoarea de min. 16.716.940 lei cumuland val. a cel mult doua contracte avand ca obiect "lucrari de constructii retea de canalizare menajera" si valoarea de min. 3.687.000 lei cumuland val. a cel mult doua contracte avand ca obiect "lucrari de constructii statie de epurare". Se va permite si prezentarea de contracte care cuprind atat lucrari de canalizare, cat si lucrari de constructii de statii de epurare dar care contin pragurile minime impuse.Daca este un singur ofertant acestatrebuie sa demonstreze valoarea de min. 16.716.940 lei cumuland val. a cel mult doua contracte avand ca obiect "lucrari de constructii retea de canalizare menajera" si valoarea de min. 3.687.000 lei cumuland val. a cel mult doua contracte avand ca obiect "lucrari de constructii statie de epurare".Se va permite si prezentarea de contracte care cuprind atat lucrari de canalizare, cat si lucrari de constructii de statii de epurare dar care contin pragurile minime impuse.Se va prezenta Form.30, o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani Form.8, insotita de certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conf. cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit emise sau contrasemnate de benef. Acestea vor fi prezentate in copii Legaliz/copie lizibila cu ment."cf cu original". Standardele de protectia mediului ISO 14001:2004 sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? valabila la data limita de depunere ofertelor, eliberat de o persoana acreditata de RENAR sau de un organism membru al EA European Co-operation for Accreditation. Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert. In cazul unei asocieri aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea de contract (activitatea) pe care acesta o indeplineste., Certificare ISO 9001 /2008 sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? valabila la data limita de depunere ofertelor, eliberat de o persoana acreditata de RENAR sau de un organism membru al EA European Co-operation for Accreditation. Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert. In cazul unei asocieri aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea de contract (activitatea) pe care acesta o indeplineste.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. - Vizita in teren va avea loc in data de 21 august 2013 ora 12.00
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 01.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2013 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer