Achizitie publica - Retea de canalizare menajera si statie de epurare pentru localitatile Mitresti, Vargata si Valea, Comuna Vargata, Judetul Mures
Detaliu pentru invitatia numarul 328478
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328478/01.06.2012
Denumire contract: Retea de canalizare menajera si statie de epurare pentru localitatile Mitresti, Vargata si Valea, Comuna Vargata, Judetul Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna VargataCod fiscal: 4375879, Adresa: Vargata, nr.32, comuna Vargata, judetul Mures, Vargata, Telefon: 0265 588112, Fax: 0265 588016
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vargata, nr.32, comuna Vargata, judetul Mures, Vargata, Romania, cod postal: 547625, telefon: +40 265588112, fax: +40 265588016, persoana de contact: Balogh Istvan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Retea de canalizare menajera si statie de epurare pentru localitatile Mitresti, Vargata si Valea, Comuna Vargata, Judetul Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executi lucrari conform proiectului tehnic si caitului de sarcini pentru Retea de canalizare menajera si statie de epurare pentru localitatile Mitresti, Vargata si Valea, Comuna Vargata, Judetul Mures
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 347, 990 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 106.950 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor3. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin.(1) din H.G. nr.925/20064. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.5. Contul de trezorerie pentru garantii de participare este RO 52 TREZ 4765 006X XX00 7246, cod fiscal 4375879, Trezoreria Targu Mures.6. Ofertanti care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului nr.15 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completat, formular in concordanta cu prevedrile actului normativ specificat.7. In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006, adica suma de 8.094, 80 lei.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului de lucrari fara TVA.2. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive. In cazul retinerilor succesive se vor avea in vedere prevedrile H.G. nr.1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta Nr.1Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formularul Nr.1 - Declaratie privind eligibilitateCerinta Nr.2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006 - Completare Formularul Nr.2 - Declaratie privind in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006Cerinta Nr.3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G. 34/2006 - Completare Formularul Nr.3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G. 34/2006.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Gligor Robert Laszlo - referent- Marinescu Ilona - secretar- Balogh Otto Dezso - referentCerinta Nr.4Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - Prezentarea de Certificate Constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si trebuie sa rezulte din ele lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta Nr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formularul Nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta Nr.6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formularul Nr.5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Persoane juridice/ fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social; structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate;Ofertantul trebuie sa aiba cod CAEN corespondent cu obiectul prezentului contract. Certificatultrebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta, in cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul constatator emis de ORC in copie lizibilaPersoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vdere profesional. Acesta de depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico - financiara: Copie dupa bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, Informatii privind situatia economico - financiara: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minimum 10.695.980 lei. Cifra de afaceri solicitata este cea globala.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, impreuna cu anexa.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate / chirie sau orice alta forma de dispozitie asupra utilajelor, echipamentelor pentru urmatoarele utilaje/echipamente: - 2 bucati aparate de sudura in PE;
- 2 bucati generatoare de sudura;
- 2 buldoexcavatorare;
- 2 camioane basculabile cu o capacitate minima de 8 to.Pentru aparatele de sudura PE se vor prezenta atestate tehnice sau echivalente din care sa rezulte ca au verificarea tehnica la zi., Declaratie pe propria raspundere privindefectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., eclaratie pe propria raspundere privind personalul de specialitate care va raspunde de indeplinirea contractului. Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor nominalizate, a diplomei/certificatului/documentului in baza caruia a fost desemnat expert pentru executarea contractului. Experti solicitati: - Expert 1 ? Inginer specalizarea instalatii ? 1 persoana;
- Expert 2 ? Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul edilitar ? 1 persoana;
- Expert 3? Sudori autorizati ISCIR pentru sudura in polietilena ? 4 persoane;
- Expert 4 ? Responsabil tehnic cu sudura la instalatii sub presiune si instalatii de ridicat clasice ? 1 persoana;
- Expert 5? Responsabil cu controlul calitatii ? 1 persoanaPersoanele vor fi nominalizate in cadrul declaratiei pe propria raspundere privind personalul de specialitate care va raspunde de indeplinirea contractuluiPentru tot personalul de specialitate care nu este angajat al operatorului economic se va depune un angajament de participare., Declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Experienta similara - Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea a unui contract lucrari de aceeasi natura si complexitate cu cea supusa prezentei proceduri (retele de canalizare menajera) cu o valoare minima de 5.347.990 lei. Acesta trebuiesafieinsotita de: - Recomandare din partea beneficiarilor, certificare de buna executie din partea beneficiarului/clientului;
- Parti relevante din contractul de executie lucrari prezentat ca experienta similara si o declaratie de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare;
- Procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor si cea finala (daca este cazul). Certificatul SR EN ISO 9001:2008 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent indeplinirea acestei cerinte, Certificatul SR EN ISO 14001:2004 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent indeplinirea acestei cerinte
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasat prezentei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 08:04