Achizitie publica - RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE PENTRU SATELE SASCIORI, SEBESEL SI LAZ, COM. SASCIORI, JUD.ALBA
Detaliu pentru invitatia numarul 340190
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340190/28.11.2012
Denumire contract: RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE PENTRU SATELE SASCIORI, SEBESEL SI LAZ, COM. SASCIORI, JUD.ALBA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SASCIORI (PRIMARIA COMUNEI SASCIORI)Cod fiscal: 4562109, Adresa: loc. Sasciori, nr. 217, comuna Sasciori, jud. Alba, Sasciori, Telefon: 0258741070, Fax: 0258741110
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. Sasciori, nr. 363, comuna Sasciori, jud. Alba, Sasciori, Romania, cod postal: 517660, telefon: +40 258741110, fax: +40 258741110, persoana de contact: MORAR NICOLAE FLORIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei com.Sasciori-loc.Sasciori str.Principala nr.363 com.Sasciori jud.Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE PENTRU SATELE SASCIORI, SEBESEL SI LAZ, COM. SASCIORI, JUD.ALBA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare, obtinere avize, DTAC, constructie pentru RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE PENTRU SATELE SASCIORI, SEBESEL SI LAZ, cuprinzand urmatoarele lucrari: retea canalizare PVC ? 10.675 m, conducta de refulare PEHD ? 3270m, Statie de epurare noua pentru 2850 PE.
II.1.6) CPV: 71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 598, 140 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 98.970 lei. Valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelorGarantia de participare se constituie, conform art. 86 din HG 925/2006, prin virament bancar (in contul PRIMARIEI SASCIORI), fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA.Garantia trebuie sa fie irevocabilaInstrumentul de garantare trebuie: -sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat sau neconditionat-sa faca referire expresa la proceduraGarantia de participare emisa in alta limba va fi prezentata in original insotita de traducere legalizata in limba romanaOfertantii care se incadreaza in prev. Legii nr.346/2004 beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei Acestia vor prezenta anexat garantiei o declaratie pe proprie raspundere, conf. Anexei 1 din Lege, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita in moneda contractului.Garantia de buna executie se poate constitui nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Valabilitatea garantiei de buna executie va corespunde cu perioada de valabilitate a contractului.Nu se admite prezentarea unor garantii de buna executie comune cu alte investitii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: cel putin4.520.000 leiBilanturile contabile pentru anii (2009, 2010, 2011).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, bilanturile trebuie depuse de fiecare membru al grupului.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM), Bilantul contabil pe ultimii trei ani (31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011), insotit de contul de profit si pierdere in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul sau. Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011., In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie angajament , incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinatorPersoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006., Acces la resurse reale in valoare de cel putin 549.845 lei pentru o perioada de 3 luniOfertantul trebuie sa demonstreze la momentul semnarii contractului, ca are acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii decredit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata.Dovada accesului la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru perioada impusa, in valoare de cel putin 549.845 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurareNota 1: Dovada se va face de catre ofertantul castigator la momentul semnarii contractului., Nota 2: In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie angajament incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele financiare si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului Cerinta privind lichiditatile solicitate poate fi indeplinita prin resursele ofertantului si/sau tertului sustinator., Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006. Precizari valabile pentru sectiunea III.2.2)Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In conformitate cu art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (Formular nr. 6 Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fostsolicitate in documentatia de atribuire., Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv valori, cantitati si altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: indeplinirea cumulativa a urmatoarelor: Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit: a.cel putin un contract de executie de lucrari pentru infrastructura deapa uzata cu o valoare de cel putin 4.450.000 lei sib.cel putin 1 contract de servicii de elaborare proiect tehnic si detalii de executie pentru infrastructura de apa uzata, sub presiunesi statie de epurare.Cerinta poate fi indeplinita si prin indeplinirea a cel putin un contract de proiectare infrastructura apa uzata sub presiune si executie pentru infrastructura de apa uzata cu o valoare de cel putin 4.520.000 lei, dus la bun sfarsit.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, pentru fiecare lucrare/serviciu se vor prezenta: , -Copii ale partilor relevante din contracte-Recomandare din Partea Beneficiarului-Procese Verbale de Receptie Partiala sau Receptie laterminarea Lucrarilor sau Receptie Finala din care sa reiasa: beneficiarul, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale dindomeniu, daca au fost duse la bun sfarsit.Nota: In situatia in care ofertantul a avut calitatea desubcontractant/asociat se va prezenta copie ale partilorrelevante din contractul de subcontractare/asociere, cu indicarea partii indeplinita de acestia, Personal cheie pt. executia contractului: Reprezentant Antreprenor ?experienta in calitate de Manager/Reprezentant Antreprenor in lucrari deinfrastructura de apa si apa uzata in cel putin 1 proiect Sef santier ?experienta in lucrari de infrastructura de apa si apa uzata in cel putin 1proiectResponsabil tehnic cu executia ? atestat de MDRT valabil la data depunerii ofertelor.Coordonator proiectare?experienta in coordonarea a cel putin 1 proiect de infrastructura de apa uzata sub presiune si statie de epurare a apelor uzateIng. proces ? experienta in proiectarea a cel putin unei tehnologie pentru o Statie de EpurareIng. alimentari si canalizari ? experienta in proiectareretele de canalizare sub presiune in cel putin 1 proiect, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariEchipamentele si utilajele de mai jos sunt considerate ca nivel minim: Macarale cu raza de actiune corespunzatoare - 1 bucUtilaje pentru demolari - 1 bucExcavator - 1 bucIncarcatoare frontale - 2 bucAutobasculante -2 bucCamioane - 1 bucBuldo-excavator pentru spatii inguste -1 bucAutobetoniere -1 bucEchipament sudura conducte PEID -2 bucEchipamente pentru compactare - 1 bucLaborator autorizat pentru analize si incercari avand minim gradul II, Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Se vor indica partile din contract pe care subcontractantul /subcontractantii urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/ acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestoraNota: Contractele incheiate intre Antreprenor si Subcontractanti vor deveni anexe la contractul incheiat intre Autoritatea Contractanta si Antreprenor.Ofertantul poate declara subcontractantii la nivel de oferta, conform celor mentionate anterior, sau poate inainta o lista spre aprobare pe perioada executiei. Autoritatea contractanta poate accepta un subcontractant, in timpul derularii contractului deachizitie publica, altul decat cei nominalizati in oferta, in cazul in care considera ca este in avantajul finalizarii contractului de lucrari si cu respectarea urmatoarelor conditii: , a) Pe parcursul derularii contractului, operatorul economic declarat castigator nu are dreptul de a introduce un subcontractant fara acceptul Autoritatii Contractante;b) Ofertantul declarat castigator vaincheia un contract cu subcontractantul in aceleasi conditii in care el a semnat contractul cu Autoritatea Contractanta;c) Introducerea unui subcontractant nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Tert sustinator (daca este cazul).In conformitate cu prevederile art.190 Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectivaPersoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006.Angajament ferm al persoanei respective, , incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese)., ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;In acest sens persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, reflectata prin prezentarea unei liste de lucrari, atunci angajamentul ferm trebuire sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati in indeplinirea contractului sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.In situatiile prezentate mai sus, sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului., Precizari valabile pentru sectiunea III.2.3)Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus conduce la declararea ofertei ca fiind ?inacceptabila? in conformitate cu prevederile art.36 din HG 925/2006.In conformitate cu art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (Formular nr. 6 Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fostsolicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte., In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. 4si 5 din HG nr. 925/2006 modificata prin HG 834/2009 pentru demonstrarea capacitatii sale tehnice si / sau profesionale, acesta are obligatia de a prezenta la sedinta de deschidere a ofertelor, in anexa la declaratia pe propria raspundere, in mod obligatoriu datele din contractele de lucrari referitoare la: beneficiarul, obiectul, valoarea, perioada de executie, caracteristici tehnice ale contractului respectiv etc., Precizari valabile pentru sectiunile III.2.1), III.2.2) si III.2.3), sunt prezentate in sectiunea IV.4.3, Documentele exprimate in alte monede decat euro, pentru conversie se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana(www.ecb.int) pentru anul in care documentul a fost emis. In cazul ofertantilor straini documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise insotite de traducere autorizata in limba romana. Sistem de management al calitatii implementat: certificat de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 saustandarde echivalente), valabile la data depunerii ofertei, in domeniul executiei de lucrari pentru executant si in domeniul proiectarii pentruproiectant. Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite cumulativ demembrii asocierii.Nota: Se vor accepta si ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit pentru certificare a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea., Sistem de management al mediului implementat: certificat eliberat de organisme de certificare pentru sistemul de management de mediu (ex. ISO14001 sau standarde echivalente), valabile la data depunerii ofertei, in domeniul executiei de lucrari pentru executant si in domeniul proiectarii pentru proiectant.Nota: Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii.Se vor accepta si ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit pentru certificare a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata in SEAP la nr.68878
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 11:03