Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Retea de canalizare si statie de epurare in localitatea Miresu Mare, jud. Maramures


Detaliu pentru invitatia numarul 331414
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MIRESU MARE (PRIMARIA MIRESU MARE)
Numar invitatie: 331414/10.07.2012
Denumire contract: Retea de canalizare si statie de epurare in localitatea Miresu Mare, jud. Maramures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIRESU MARE (PRIMARIA MIRESU MARE)Cod fiscal: 3627625, Adresa: MIRESU MARE 487 MARAMURES, Miresu Mare, Telefon: 284001, Fax: 284205
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MIRESU MARE 487 MARAMURES, Miresu Mare, Romania, cod postal: 437185, telefon: +40 262284001, fax: +40 262284205, persoana de contact: PRUNA VIRGIL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria MIRESU MARE 487 MARAMURES, Miresu Mare, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Retea de canalizare si statie de epurare in localitatea Miresu Mare, jud. Maramures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se propun lucrari pentru realizarea de retele de canalizare in localitatea Miresu Mare, o statie de pompare si o statie de epurare a apelor uzate.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 977, 736 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 54.070 Lei si se constituie prin- scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in formatul stabilit prin Formularul 2, eliberata de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006- ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, cat si de extrasul de cont al beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante nr. RO54 TREZ 4465 006X XX00 0146 deschis la Trezoreria Somcuta Mare, jud. Maramures, confirmat de trezorerie.In cazul ofertantilor din categoria IMM sau a grupului de operatori economici format exclusiv din operatori economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor, care depun oferta in asociere, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior. Ofertantul/operatorii economici din cadrul asocierii va/vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.In cazul unei contestatii, respinse ca nefondata de CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma de 6.483, 50 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Dovada garantiei de participare se prezinta de catre ofertanti atasat formularului de scrisoare de inaintare a ofertei.Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare atrage dupa sine respingerea ofertei.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara T.V.A. IMM-urile benef de o red de 50% pe baza declaratiei intocmit conform prevederilor L346/2004. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform model formular 2), care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 3 din HG nr. 925/2006 ? modificat de HG 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Formularul nr. 3;
- Prezentare cazier judiciar al administratorilor operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data deschiderii ofertelor- Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data deschiderii ofertelorCerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 4.-Prezentare certificate din care sa reiasa obligatiile exigibile la plata in luna anterioara depunerii ofertei, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata conform cu originalul de reprez legalal firmei, pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Nota: Certificatul privind plata obligatiilor la bugetul local se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru inregistrate care sunt implicate in derularea contractului si care figureaza in Certificatul constatator emis de ORC.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata conform cu originalul de reprez legal al firmei la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinta nr. 3Participarea la procedura cu oferta independenta-Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 6Cerinta nr. 4Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 7Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Pruna Virgil-primar, Maries Vasile-viceprimar, Mogos Maria-secretar, Onaci Firuta Veturia - contabil, Cioltea Livia, Achim Ana Mariana - membri comisie evaluare si inginer instalatii - expert cooptat ing. Pop Valer, economist ? expert cooptat Stef Ovidiu, jurist ? expert cooptat Hojda Ioan.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractanti.Cerinta nr. 5Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant sau partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective;Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului;Ofertele depuse de companii care sunt parteneri la doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta / consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii precum si categoriile de lucrari i executate de acestia;b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii ;c) Unul din membrii trebuie numit ca partener conducator (Iider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte;d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului. Partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).e) Toti parteneni din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.f) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Ofertantii/asociatii vor prezenta - Formularul 8 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)."In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)."Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. -Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitieOfertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul (Certificat constatator emis de ORC)- in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraCifra medie de afaceri din cel mult ultimii 3 ani, rezultata din activitate de constructii montaj sa fie de cel putin: 5.955.472 lei, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici. Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform legii nr. 346/2004 va fi admisa in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire (cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in categoria IMM conform Legiinr. 346/2004), Informatii privind situatia economico-financiaraAcces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare.Executantul va fi obligat sa sustina financiar executarea lucrarilor licitate pe o perioada de minin 4 luni, dar nu mai putin de 661.700 RON.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, executia lucrarilor pentru 1 contract de executie drumuri similar ca natura si complexitate, cu o valoare de minim 2.977.736 lei, fara TVA;Se va completa Formularul nr. 10 (declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani)., Lista principalelor dotari tehnice necesare pentru executia lucrarilor.Pentru calificare ofertantul trebuie sa dispuna de echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necasare pentru realizarea lucrarilor in termenul ofertat.Dotarea cu utilaje ? Cerinta minima obligatorie: - Buldo ? excavator ? 2 buc- Excavator pe senile ? 1 buc- Autogreder - 1 buc.- Autocisterna ? 1 buc.- Cilindru compactor ? 1 buc- Macara 10 tone ? 1 buc- Convertizor sudura - 1 buc.- Motocompresor - 1buc.- Grup electrogen mobil - 1buc.- Grup termic de sudura - 1buc.- Vibrator universal - 1buc.- Autobasculante 20 tone ? 5 buc.- Statie de betoane ? 1 buc, Informatii privind personalul tehnic de specialitate- sef de santier ? cu diploma de studii universitare in inginerie instalatii.- sef de santier adjunct - cu diploma de studii universitare in inginerie instalatii .- responsabil ( inspector) cu sanatatea si securitatea in munca (SSM). Persoana respectiva trebuie sa fie certificata.- responsabil tehnic cu executia (RTE) cu diploma de studii superioare tehnice.Persoana respectiva trebuie sa fie atestata pentru lucrarile in cauza care fac obiectul achizitiei, in conformitate cu legislatia in vigoare. Atestatul si legitimatia trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.- responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in domeniul instalatii.- 1 inginer instalatii electrice cu atestat ANRE., Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Nedeclararea subcontractorilor duce la descalificarea ofertantului in cazul in care se constata ca acesta nu are capacitatea tehnica si experienta necesara pentru a desfasura diverse activitati Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (certificarea sistemului de management al calitatii) sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Nu se admit ofertanti in curs de certificare, Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 (certificarea sistemului de management al mediului) sau echivalent.valabil la data depunerii ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Nu se admit ofertanti in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
40
Descriere: : Factorul de evaluare ?durata de executie? se exprima in luni calendaristice. Durata minima de executie a lucrarii este de 12 luni calendaristice, conform caiet de sarcini. Sub aceasta durata, oferta va fi considerata neconforma. Durata maxima de executie a lucrarii este de 18 luni calendaristice, conform caiet de sarcini. Pentru depasirea duratei maxime de executie, oferta va fi considerata neconforma si nu va fi punctata suplimentar. Punctajul pentru factorul de evaluare , ,durata de executie? se acorda astfel: a) pentru durata de executie cea mai mica se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 40 puncte; b) pentru o durata de executie diferita de cea prevazuta la lit. a), punctajul se acorda astfel: T(n) = (termen minim/termen (n)) x punctajul maxim acordat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP SI LA SEDIUL PRIMARIEI
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer