Achizitie publica - RETEA DE CANALIZARE SUB PRESIUNE SI STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE MENAJERE IN COMUNA DUDESTII VECHI ? JUD. TIMIS
Detaliu pentru invitatia numarul 320417
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320417/20.02.2012
Denumire contract: RETEA DE CANALIZARE SUB PRESIUNE SI STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE MENAJERE INCOMUNA DUDESTII VECHI ? JUD. TIMIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DUDESTII VECHI (PRIMARIA COMUNEI DUDESTII VECHI)Cod fiscal: 4483919, Adresa: Dudestii Vechi, nr.255, Dudestii Vechi, Telefon: 0256384104, Fax: 0256384504
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PARIS 2A CAM 202, TIMISOARA, Romania, cod postal: 300003, telefon: +40 356465666, fax: +40 356465666, persoana de contact: RESPONSABIL ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PARIS 2A CAM 202, TIMISOARA, Romania, cod postal: 300003, telefon: +40 356465666, fax: +40 356465666, persoana de contact: RESPONSABIL ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RETEA DE CANALIZARE SUB PRESIUNE SI STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE MENAJERE INCOMUNA DUDESTII VECHI ? JUD. TIMIS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: RETEA DE CANALIZARE SUB PRESIUNE SI STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE MENAJERE INCOMUNA DUDESTII VECHI ? JUD. TIMIS, CONFORM CAIET DE SARCINI
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 810, 698.31 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este in cuantum de 95.000 lei valabila min 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.GPse exprima in lei si va fi constituita prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea aut contr ? seprez in original;
- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari -se prez inoriginal;
- virament bancarin contul aut contr RO07TREZ6275006XXX000052 deschis la Trezoreria Sinnicolau Mare? se va prezcopie lizibiladupa OP cu stampila bancii;ACare dr de a aresta si de a incasa in nume propriu GP, cf art 87 alin. lit a-c;precum si at canda inaintat catre CNSCo contestatie priv procedura, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliu;in ac sitse vor aplica preved art 278indice1 din OUG 34/2006 cu modif si compl ult;in ac sit se va retine suma de 8041 lei, calculata cf art 278ind1alin 1 lit c din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari: -5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVAMod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari: - Cf art. 90 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe vor aplica prevederile art91si 92 alin 4 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea, completata in conformitatea cu formularul A din sectiunea Formulare, in originalCerinta nr. 2Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Certificatele trebuie sasa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa figureze cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, conform paragrafului anterior, in caz contrar, vor fi respinsi.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a.Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare, in original;b.Prezentarea de Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat? in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilatac.prezentarea de Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Primaria locala, ? in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilataPentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana; pentru situatia cand in tara de origine nu se emit asemenea certificate sau se emit din partea altor autoritati, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind aceste aspecte;daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota la cerinta nr. 2In cazul in care operatorii economci ofertanti prezinta inlesniri la plata de genulesalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cerintele vor fi considerate ca indeplinite; se vor prezenta toate documentele justificative in original sau copii legalizate ori copii lizibile certificate ?conform cu originalul?semnate si stampilateCerinta nr. 3Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareMentionam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Gheorghe Nacov, Primarul Comunei, Nicolae Topciov, Gheorghe Guran, Petru UzunModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu Formularul R din Sectiunea Formulare, in original;Cerinta nr. 4Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul Q din Sectiunea Formulare, semnat, in original Cerinta nr. 1Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuireModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea de Certificat Constatator, in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata , emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine din care sa rezulte ca in domeniul de activitate al ofertantului se regaseste un caen care sa justifice dreptul ofertantului de a executa lucrarile ce fac obiectul procedurii de atribuirePentru persoane juridice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta inoriginal sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata, anexandu-se si traducerea autorizatain limba romana)In cazul prezentarii copiei Certificatului Constatator emisde ORC(respectiv a documentului edificator prezentat de persoana juridica straina, daca e cazul) autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Pentru operatorii economici ofertanti se solicita prezentareacifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)(nu se impune un anume nivel minim), Cerinta nr. 2Pentru operatorii economici ofertanti se solicita prezentarea de documente bancare corespunzatoare unui cash-flow de minim 1.000.000 lei pentru o perioada de minim 12 luni
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezdeclaratie insotita de lista a lucr exec in ult 5 ani, cu certificari de buna exec pt cele mai imp lucr Certificindica benef, indif dc sunt aut contr sau clienti privati, val, perioada si locul ex lucr si precizeaza dc au fost efect in conf cu normeleprofesion din domeniu si dc au fost duse la bun sfarsit;Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada experientei de lucrari similare, si anume, indeplinirea si/sau finalizarea unui contract de lucrari in valoare de minim 4.800.000 lei fara TVA, al carui ob a fost exec unei lucr deretea canalizare sub presiune si statie epurare a apelor uzate menajere, insotit de pv de receptie a lucrarii si recomandare., Cerinta nr. 2Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada unei dotari tehnice corespunzatoare prinprezentareade declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic (precum si forma de detinere) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;, Cerinta nr. 3Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada ca dispune depersonal specializat pentru indeplinirea contractului prin prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind personalul/organismul tehnic de specialitate in special pentru asigurarea controlului calitati, precum sipersoanele calificateresponsabile pentru derularea contractului, Cerinta nr. 4Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada respectarii masurilor de protectie a mediului prezentarea uneideclaratii pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, Informatii privind subcontractantii(daca este cazul) ISO 9001/2008 sau echivalent, ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru cel mai scazut pret dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim (70);Pentru alt pret decat cel prevazut mai sus punctajul se acorda astfel: Pn = (pretminim / pretn ) x punctaj maxim acordat (70)Unde: Pretminim ? reprezinta cel mai mic pret dintre ofertele prezentate;Pretn ? reprezinta pretul ofertei careia i se calculeaza punctajul corespunzator pretului
durata de executie
10
Descriere: Pentru durata de executie ceamai mica-10 puncte;Pentru durata de executie alta decat ceamai mica punctajul se acorda astfel: Pn = (Pmin./Pn) X 10.Durata de executie se va exprima in luni.Durata de executie maxim acceptata este de 12 luni.Durata de executie minim acceptata este de 6 luni(termenul minim de realizare a lucrarii)Se puncteazatoate ofertele cu durata de executieintre minimul si maximul mentionat.Oferta cu o durata de executie realista mai mica de 6 luni nu va primi punctaj suplimentar, ci tot punctajul maxim, iar cea cu o durata de executie mai mare de 12 luni se va respinge
perioada de garantie
20
Descriere: Pt perioada de garantie ceamai indelungata - 20 puncte; Pentru durata de garantiealta decat ceamai indelungata, punctajul se acorda astfel: Pn = (Pn./Pcea mai indelungata) X 20.Pn este perioada de garantie asumataprinoferta careia i se calculeaza punctajul.Perioada de garantie se vaexprima in ani.Perioada de garantie minima solicitataa lucrarii este de 5 ani. Perioada maxima de garantie acceptata pentru punctaj este de 15 ani(inclusiv), Se puncteaza toate ofertele cu perioada de garantieintre minimul si maximul mentionat. Ofertele care vor contine o perioada de garantie mai mica de 5 ani se vor respinge.Pt ofertele cu o perioada de garantie asumata mai mare de 15 ani nu se acorda punctaj suplimentar, ci tot cel maxim
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasament invitatiei, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2012 11:17