Achizitie publica - RETEA DE ILUMINARE PERIMETRALA IN CAZARMA 2675 URSESTI
Detaliu pentru invitatia numarul 321820
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321820/14.03.2012
Denumire contract: RETEA DE ILUMINARE PERIMETRALA IN CAZARMA 2675 URSESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANICod fiscal: 4297711, Adresa: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Focsani, Telefon: 0237/213155;0337/401268, Fax: 0237/213155;0337/401268
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, in cadrul prezentei invitatii de participare la cererea de oferta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RETEA DE ILUMINARE PERIMETRALA IN CAZARMA 2675 URSESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: RETEA DE ILUMINARE PERIMETRALA IN CAZARMA 2675 URSESTI - Intocmire documentatie tehnica cu detalii de executie, intocmire documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construire, intocmire documentatie tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor, executie lucrare si asistenta tehnica din partea proiectantuluipe perioada derularii contractului de lucrari, conform Caietului de sarcini si Anexei nr. 1
II.1.6) CPV: 45316100-6 - Instalare de echipament de iluminare exterioara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 692, 255 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant gar de part a fost stab in functie de val estim a lucr si serv care form obiec prez proced resp 1538413, 00 lei. Gar de part este in valoare de: 15384, 13 lei. Val estim a lucr si serv care form ob contr este de 1538413, 00 lei, iarval lucr si serv simil celor care form obiectul prez proced care ar putea fi achiz conf art 122 lit j) din OUG 34/2006 este de 153842, 00 lei, val tot estim a contr fiind de 1692255, 00 lei. In cazul in care ofertantul, la constit gar de part, se va prevala de L 346/2004 va prez decl IMM. Per de valab a gar de part este de 90 zile incepand cu data limita de depun a ofertelor.Per de valab a ofertei este de 90 zile incepand cu data limita de depun a ofertelor.Gar de part se va constitui in conf cu prev art. 86 alin. 1, 2, 3, 4 si 6 din HGR 925/2006.In cazul in care gar pt part se va const sub forma de scris de gar bancara se va utiliza ca modelForm 1, aceasta va fi in favoarea aut contr, de preferat, la o banca din Romania. Dov constit gar de part in favoarea aut contr va fi depusa in orig la sediul U.M. 02542 Focsani, Bdul Bucuresti nr. 1-3, cod postal 620144, in original pana cel tarziu la data si ora stabil pt deschid ofertelor. De asemenea, se va depune si in SEAP o copie scanata dupa docum in original care face dov constit gar de part. Suma reprez gar pt part, in cazul in care aceasta se constit prin virament bancar, se poate vira in contul UM 02542 Focsani - RO19TREZ6915005XXX000089 deschis la TREZ FOCSANI, cod fiscal 4297711. Ofertele care nu sunt insotite de dov constit gar pt part, in cuantum, forma si avand per de valab solicit in fisa de date vor fi respinse si return la deschidere.In cazul unei asocieri, gar de part se poate constit de catre liderul asocierii sau de catre oricare alt membru al asocierii, cu cond precizarii explic a denum ofertantului(asocierii) pt care se constit garantia.Aut contr va retine gar de part conf art 87 alin 1 din HGR 925/2006 si art 278/1 alin 1, lit b) din OUG 34/2006 in suma de: 5318, 41 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 7% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89/ HGR 925/2006 si seconstituie, cu acordul castigatorului, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform HGR nr. 1045/2011.Garantia de buna executie a contractului asigura autoritatea contractanta de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea - cod CAEN 7112.Clarificare: Autoritatea contractanta accepta si considera cerinta de calificare ca fiind indeplinita in conditiile in care ofertantul are in obiectul de activitate ?lucrari de instalatii electrice?, prezentand certificatul constatator in acest sens, in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, iar pentru codurile CAEN pe care nu le are in obiectul de activitate (proiectare si servicii de asistenta tehnica) sa prezinte certificate constatatoare ale asociatului sau subcontractantului.Persoane juridice straineDocumente solicitate: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate lucrari de instalatii electrice si activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea.Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului sa asigure inregistrarea la autoritatea fiscala competenta conform prevederilor legislatiei in vigoare in Romania. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest angajament.Cerinta nr. 2Prezentarea atestatelor eliberate de ANRE, in termen de valabilitate, de tip C1A (proiectare) si C2A(executie), conform Regulamentului din Ordin nr. 24/2007, pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, art. 12, lit. c) si e), modificat si completat cu Ordinul 14/2010.Documente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: 2.1 Atestat eliberat de ANRE, in termen de valabilitate, de tip C1A(proiectare) si C2A (executie), conform Regulamentului din Ordin nr. 24/2007 pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, art. 12, lit. c) si e), modificat si completat cu Ordinul 14/2010, copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Clarificare: Autoritatea contractanta accepta si considera cerinta de calificare ca fiind indeplinita in cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, daca unul dintre asociati sau subcontractantul, daca este cazul, detine atestatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat atestatul respectiv. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unui astfel de atestat, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de atestat se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare document in parte solicitat pentru lider.Persoane juridice straineDocumente solicitate: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate lucrari de instalatii electrice.Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului sa asigure inregistrarea la autoritatea fiscala competenta conform prevederilor legislatiei in vigoare in Romania. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest angajament.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. Cifra de afaceri -Media cifrei de afaceri globale anuala, pentru anii 2008, 2009, 2010 sa fie de cel putin 2.800.000, 00 lei, respectiv 644.077, 9334 euro la cursul de 4, 3473 lei/ Euro din data de 14.02.2012;Ofertantii vor folosi pentru transformarea cifrei anuale de afaceri cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: - anul 2008 - 1 euro = 3, 6827 lei;
- anul 2009 - 1 euro = 4, 2373 lei.- anul 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei, II. Asigurarea de risc a proiectantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I. Experienta similaraCerinta nr. 1a) Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani a maxim trei contracte care insumate sa aiba cel putin valoarea de 1.000.000 lei fara T.V.A, respectiv 230.027, 8333 euro (curs euro 14.02.2012 ? 4, 3473 lei), al caror obiect a fost executia unor lucrari similare celor care formeaza obiectul prezentei proceduri ? Formularul B3;b) Prestarea, in ultimii 3 ani a minim unui contract care sa aiba cel putin valoarea de 30.000, 00 lei fara T.V.A., respectiv 6.900, 8350 euro (curs euro 14.02.2012 ? 4, 3473 lei), care a avut ca obiect prestarea unor servicii de proiectare - Formularul B3;, Cerinta nr. 1 - continuare, II. PersonalCerinta nr. 2Sa dispuna de personal tehnic de specialitate, angajat cu cumul de functii sau prin colaborare, astfel: Pentru executie: - minim un specialist atestat de MEF(MEC) ca ?Responsabil tehnic cu executia? pe domeniul EA, subsectiunea 401;
- minim un specialist atestat MDLPL ca ?Responsabil tehnic cu executia? pentru domeniul de constructii ?I ? Constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere?;
- minimun responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
- minim un responsabil in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei.Pentru proiectare: - minim un responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
- minim un responsabil in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei., Cerinta nr. 3Numar minim de personal pentru indeplinirea in termen si in conditii de calitate a contractului: Pentru executie: Personal angajat: - minim 1 electrician autorizat gradul IIIB, avand diploma in profil electric si calificarea de maistru, subinginer sau inginer;
- minim 5 lucratori cu calificare de electrician;
- minim 1 lucrator cu calificare de lacatus-mecanic;, Cerinta nr. 3 - continuare, Cerinta nr. 4Numar minim de personal pentru indeplinirea in termen si in conditii de calitate a contractului: Pentru proiectare: a) Personal angajat sau prin colaborare: - minim un inginer constructor specializarea constructii civile, industriale si agricole;
- minim un inginer de instalatii specializarea instalatii pentru constructii;, Cerinta nr. 4 - continuareb) Personal angajat: - minim 2 electricieni autorizati gradul IIIA, avand diploma in profil electric si calificare de subinginer sau inginer;, Cerinta nr. 4 - continuare, Cerinta nr. 4 - continuare, III. UtilajeCerinta nr. 5Necesar minim de utilaje din surse proprii sau inchirieri (contracte de inchiriere) pentru indeplinirea contractului: - automacara ? minim 1 buc.;
- buldoexcavator ? minim 1 buc;
- cleste sau presa de papuci pentru legarea si mansonarea conductorilor electrici ? minim 1 buc;
- tub termocontractibil pentru mansonarea conductorilor electrici ? minim 1 buc., Cerinta nr. 6Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Cerinta nr. 6 - continuare, Cerinta nr. 6 - continuare, Cerinta nr. 6 - continuare Cerinta nr. 1Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificareacalitatii, corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor care formeaza obiectul prezentei achizitii - lucrari de instalatii electrice.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii., Cerinta nr. 2Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime privind sistemul de management de mediu bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind sistemul de management de mediu - certificat SR EN ISO 14001/2005, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificarea corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor care formeaza obiectul prezentei achizitii - lucrari de instalatii electrice.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, in cadrul prezentei invitatii de participare la sectiunea DOCUMENTIA DE ATRIBUIRE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 15:37