Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Retea de iluminat exterior perimetral in cazarma 2862 Hateg


Detaliu pentru invitatia numarul 352482
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M. 02517 CRAIOVA
Numar invitatie: 352482/12.08.2013
Denumire contract: Retea de iluminat exterior perimetral in cazarma 2862 Hateg
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02517 CRAIOVACod fiscal: 4332487, Adresa: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Telefon: 0251/522375; 0251/523250, Fax: 0251/523250; 0351/444470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon: +40 21522375, fax: +40 21523250, persoana de contact: STEFAN EDUARD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon: +40 21522375, fax: +40 21523250, persoana de contact: STEFAN EDUARD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Retea de iluminat exterior perimetral in cazarma 2862 Hateg
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare, extindere si modernizare retea de iluminat exterior perimetral in cazarma 2862 Hateg.Valoarea estimata fara TVAa contractului1.586.938 RON la care se adauga un procent de 10 %din C+M, conform devizului general, reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute in suma de 155680 ron
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 742, 623 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 30.000 lei;
- Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor;
- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei- 90 zile de la data limita de primire a ofertelor;
- Garantia de participare se poate constitui in una din modalitatile prevazute laart. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In cazul constituirii prin virament bancar, virarea sumei respective se va efectua in contul: RO63TREZ2915005XXX000138 deschis la Trezoreria Craiova, titular - U.M. 02517 Craiova, C.U.I.: 4332487;b)In cazul constituirii printr-uninstrumentde garantare (scrisoare de garantie) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se va utiliza modelul prezentat in anexa nr. 10;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, prin prezentarea copiei dupa ordinul de plata cu care s-a efectuat viramentul de catre ofertant sau a scrisorii de garantie de participare, in original.- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine integral sau partial garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conformitate cu art. 87 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 precum si in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, in cazul in care ofertantul formuleaza contestatie iar aceasta este respinsa ca nefondata de catreC.N.S.C.;
- Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, dinH.G.R.925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum garantie de buna executie - 10%din valoarea totala a contractului, fara T.V.A.;Se poate constitui in una dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1) sau alin. (3) dinH.G.R. 925/2006, la alegerea ofertantului castigator, respectiv: a) printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract ? scrisoare de garantie bancara de buna executie, conform modelului prezentat in anexa nr. 14;b) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul fara T.V.A. alcontractului.Garantia de buna executie se restituie in conformitate cu prevederile art. 92, alin. (4) din H.G.R. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime de calificare: -Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006;
-Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006; Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica in cauza sunt: CROITORU Daniel, STANCULESCU George, URUIOCEA Misu, Eduard STEFAN, MOANTA Ionut, FERARU Oana, SCARLAT Valeriu, BULACU Marin, NASTASESCU Dorin si DOMINTE Doinita.Documente solicitate: 1.Declaratie privind eligibilitatea (art. 180) conform modelului dinanexa nr. 2, atat pentru ofertant cat si pentru tertul sustinator;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 60/2006, conform modelului din anexanr.3 , atat pentru ofertant cat si pentru tertul sustinator;3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident) care sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.a) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala;b) certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale.Aceste documente se vor prezenta in una din urmatoarele forme : - original;
- copie legalizata sau - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010 -modelul prevazut in anexa nr. 4;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, conform modelului prevazut in anexa nr. 5.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul, conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 170/2012. Cerinte minime de calificare: -Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al agentului economic respectiv sunt cuprinse realizarea de lucrari care fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.-Ofertantul trebuie sa detina autorizatie pentru proiectare si executie instalatii electrice de la ANRE;Documente solicitate: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;3.Pentru persoanele juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate;4.Copie dupa autorizatiilor ofertantului -ATESTAT ANRE pentruexecutietip B (0.4 kV), in conformitate cu Ordinul ANRE nr. 23/2013 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatiile electrice din sistemul electroenergetic;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe domeniul de activitate aferent obiectului contractului, in anul 2012, sa fie mai mare de 3.000.000 lei sau echivalentul in euro, Documente solicitate: 1.Completare formular de informatii generale conform modelului din anexa nr. 1;2.Copie bilant contabil pentru anul 2012, vizat si inregistratla Administratia Financiara;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Indeplinirea in bune conditii, in ultimii 5 ani, (in functie de data infiintarii ca operator economic), a cel mult 3 (trei) contracte care au avut ca obiect executarea categoriilor de lucrari similare cu cele care fac obiectul contractului ce urmeaza a fiatribuit, respectiv: ?executarea/repararea capitala/modernizarea/extinderea de retele, racorduri electrice de medie si/sau joasa tensiune pentru alimentarea cu energie electrica precum si de sisteme de iluminat public rutier si/sau pietonal? avand o valoare insumata, mai mare sau egala cu 1.500.000 lei, fara T.V.A., sau echivalent euro;Documente solicitate: 1. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, conform modelului prezentat in anexa nr. 6, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Se pot prezenta si xerocopii ?conform cu originalul? dupa parti relevante din contractele respective;2.Pentru fiecare din cele maxim 3 (trei) contracte ce pot fi prezentate in vederea sustinerii experientei similare, ofertantii vor prezentaprocesele-verbale de receptie partiala, la terminarea lucrarilor si/sau finala, dupa caz, prin care sa se confirme executarea si ducerea la bun sfarsita categoriilor de lucrari similare cu cele care fac obiectul contractului si a caror valoare insumata sa fie de cel putin 1.500.000 lei, fara T.V.A., sau echivalent euro;, Asigurarea personalului de conducere, de executie, a personaluluiresponsabil pentru executia lucrarilor si a personalului de specialitate necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiDocumente solicitate: 3.Declaratie pe propria raspundere privind personalul de conducere, personalul/organismul tehnic de specialitate si personalul de executiede care dispune sau al carui angajament a fost obtinut de catre ofertant, in special persoanele responsabile pentru executia lucrarilor si responsabilul cu controlul calitatii, conform modelului prezentat in anexa nr. 7;4.Documente solicitate personaluluide conducere, personalului de specialitate, si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, cel putin pentru urmatorii: - atestat in domeniul constructiilor si instalatiilorelectrice emis de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, conform Legii 10/1995. pentru responsabilii tehnici cu executia lucrarii, - atestat emis de catreM.E.C., in conformitate cu prevederile Legii 440/2002 privind aprobareaO.G. 95/1999, OrdinelorministruluiEconomieisi Comertului nr. 323/2000, 88/2003 si 324/2005 pentru responsabilul tehnic cu executia lucrarii, - Diplome si CVsi decizia de desemnare pentru responsabilul cu controlul tehnic de calitate in constructii (C.T.C.C.), desemnatprin decizia conducerii ofertantului, caz in care se vor prezenta documente edificatoare prin care seatesta ca acesta a absolvit cursuri de management in domeniul calitatii (art. 5, 14, 27, lit c) din Regulamentul privind conducerea si asigurarea calitatii in constructii, aprobat cu HGR 766/1997; art.14 legea 10/1995);
- diplome si CV pentruseful de santier cu experienta profesionala in executarea de lucrari de retele electrice de medie si/sau joasa tensiune, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;Copii dupa carnetele de electrician autorizat, vizate la zi ale personalului care executa lucrari specifice;Pentru operatorii economici straini se pot prezentedocumente echivalente, emise conform prevederilor legale din tara de origine.5.Acordul persoanelor mentionate mai sus pentru participarea la indeplinirea contractului, obtinut de catre ofertant si dovedit prindocumente relevante (copii contract de munca, acord de colaborare, acord de asociere, angajament de participare etc.), Asigurarea utilajelor, instalatiilor si echipamentelortehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Documente solicitate: 6. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari conform modelului dinanexa nr. 8. Pentru utilajele inchiriate se prezinta copie dupa contractul de inchiriere sau alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie., Declararea subcontractantilor si a partilor din contract pe care acestia le vor executa, daca este cazul.Documente solcitate: 7.Lista cu subcontractantii completata si semnata conform modelului din anexa nr. 9; respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii si de mediucare sa se raporteze la sistemelebazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.Documente solicitate: 1.Copie dupa certificatele de atestare a implementarii si mentinerii unui sistem de management al calitatii, conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, emise de catre organizatii abilitate;2.Copie dupa certificatele de atestare a implementarii si mentinerii unui sistem de management de mediu, conform conditiilor din standardul SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent, emise de catre organizatii abilitate;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 25.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2013 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer