Achizitie publica - Retea publica de apa uzata (canalizare si statii de epurare) in comuna Birza, jud. Olt
Detaliu pentru invitatia numarul 341338
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341338/20.12.2012
Denumire contract: Retea publica de apa uzata (canalizare si statii de epurare) in comuna Birza, jud. Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNABIRZACod fiscal: 4395019, Adresa: COM.BARZA SAT BRANET, Barza, Telefon: 0249451620, Fax: 0249451620
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM.BARZA SAT BRANET, Barza, Romania, cod postal: 237030, telefon: +40 249451620, fax: +40 249451620, persoana de contact: MARIN VLADUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local (Primaria) Bieza, jud. Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Retea publica de apa uzata (canalizare si statii de epurare) in comuna Birza, jud. Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare(doc.obtinere A.C., PT siDDE si pt racord electric, documentatii pentru avize si acorduri, asistenta tehnica pe timpul executiei din partea proiectantului) si executie lucrari Retea publica de apa uzata (canalizare si statii de epurare) in comuna Birza, jud. Olt
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 604, 015 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 130080.30lei(data pt. echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invit. de part.), Perioada de valabilitate a garantiei pentru particip, este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. -scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire la proced. org. de A.C.; 3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si completarile ulterioare -ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante. - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006); In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art.2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006; ?Certificatului de participare cu oferta independenta? in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/2010.Cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti; Cazierul judiciar al operatorului economic in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?; Declaratie privind calitatea de participant la proced.; Cazier fiscal al companiei valabil la data depunerii ofertelor;Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctele de lucru din judetul Olt(daca este cazul), care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Vladut Marin- primar, Stan Victor -viceprimar, Voica Niculina- contabil sef, consilieri locali: Vladut constantin, Birzeanu Aurel, Spanu Teodora, Stancioiu marian, Nicolae Alexandru, Radu Mihaita, Utoiu Garofita, Smaranda Marioara, Nicolae Maria, Rusu Constantin. Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere; Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind ezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cuvaloarea de 406218 lei pentru proiectant si minim 12801812 lei pentru executant. Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiaresunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim, 5 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 2540005 lei pentru proiectare si execitie ?Retea publica de apa uzata (canalizare si statii de epurare) in comuna Birza, jud. Olt?.Modalitatea de indeplinire Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 2540005 lei si pentru o perioada de 5 luni. Scrisoarea va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente., Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional pentru expertii cheie nominalizati in cadrul ofertei., Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisa completarea ulterioara, ofertantul in cauza fiind eliminat. Completarea documentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic la depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G.925/2006 actualizata, ....de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n - seacorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) =pretul ofertei;Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Perioada garantiei oferita- in luni calendaristice
20
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 12 luni si nu mai mult de 24 de luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (20 puncte );b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat.c) pentru o perioada de garantie sub 12 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 24 de luni se acorda un punctaj similar perioadei de 24 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2012 15:41