Achizitie publica - Retea secundara de canalizare (partea dreapta ) cu subtraversare de drum,in localitatea Satu Nou de Jos,comuna Grosi,judetul Maramures
Detaliu pentru invitatia numarul 324923
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324923/24.04.2012
Denumire contract: Retea secundara de canalizare (partea dreapta ) cu subtraversare de drum, in localitatea Satu Nou de Jos, comuna Grosi, judetul Maramures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GROSI (PRIMARIA GROSI)Cod fiscal: 3627722, Adresa: STR. PRINCIPALA NR. 187, Grosi, Telefon: 0262258804, Fax: 0262258804
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA NR. 187, Grosi, Romania, cod postal: 437165, telefon: +40 0262258804, fax: +40 0262258804, persoana de contact: GHEORGHE LUPAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Grosi, nr.187, judetul Maramures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Retea secundara de canalizare (partea dreapta ) cu subtraversare de drum, in localitatea Satu Nou de Jos, comuna Grosi, judetul Maramures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia consta in executarea lucrarii de: Retea secundara de canalizare (partea dreapta) cu subtraversare de drum in localitatea Satu Nou de Jos, comuna Grosi, jud. Maramures.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 332, 894 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 6.600 lei. Modalitatea de constituire conf.art.86 alin.1 din H.G.925/2006. Ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va retine 1% din valoarea estimata a contractului conf.art.278 indice 1 din O.U.G. 34/2006Perioada de valabilitate a garantiei de participare conf.art.43 ind.1 din OUG 34/2006 este de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire conf.art.90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie priv. eligibilitatea - complet. si prez.formular ADecl. priv. neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006 - formular BDecl. priv. calitatea de participant la procedura - formular CCertif. de atestare fiscala emis de Dir. Finan. Publ. Terit. prez. in original sau copie conf. cu originalulCertif. fiscal priv. impozitele si taxele la bugetul de stat si local din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara deschiderii ofertelor.Certif. de participare cu oferta independenta conf. ORD.Presed.ANRMAP nr 314/2010 - formular NDecl. pe proprie raspund.priv. neinc. in prev. art.69 indice 1 din OUG 34/2006 - formular F. Persoanele cu functie de decizie in ce priv. org., derul. si finaliz. proced. de atribuire: primar Lupan Gheorghe; secretar Mihut Alina.Informatii priv. subcontractantii - formular G Certificatul constatator emis de ONRC prezentat in original sau copie conf. cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activ. al respectivului operator economic. Certif. constatator sa nu fie mai vechi de 30 zile de la data deschiderii ofertelor si va cuprinde: denumirea operatorului economic, sediul social, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali ai operatorului economic, domeniul de activ. principal, respectiv secundar, situatia societatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe anii 2008, 2009, 2010., Cifra de afaceri ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani in dom. de activ. aferent obiectului contractuluisa fie de 660.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari prestate in ultimii 5 ani.Ofertantii vor prezenta maxim trei documente(contract de lucrari, proces verbal de receptie)prin care poate confirma executia unei lucrari asemanatoare in valoare de cel putin 300.000 lei, Declaratie priv. dotarile tehnice necesare pt. indeplinirea contractului., Declaratie privind efectivele medii de personal. Cadre de conducere necesare: - sef santier - ing.cu experienta similara in minim 1 contract de exec. canalizare- responsabil tehnic cu exec.cu experienta in minim 1 contract de exec. canalizare- responsabil tehnic cu calitatea Certificare ISO 9001:2001 priv.managementul calitatii sau echivalent, Certificare sistem de management de mediu ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara. Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 80 de puncte, iar pretul celorlalte oferte admisibile se calculeaza cu relatia: Punctaj = pretul cel mai mic / pretul ofertei luate in calcul X 80
Durata executie
20
Descriere: Durata de executie a lucrarii, pentru cea mai mica perioada se acorda 20 de puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia : Punctaj = Durata cea mai mica/ Durata ofertei luate in calcul X 20 . Durata de executie a lucrarii va fi exprimata in luni. Durata va fi de maxim 4 luni de la data inceperii lucrari. Atentie ! Nu se vor puncta ofertele cu un termen de executie mai mic de 60 de zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata la invitatie.Garantia de participare 6600 lei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 10:09