Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Retea termica secundara de incalzire si apa calda menajera si inlocuire conducta apa potabila in orasul Cernavoda conf.precizarilor pe loturi - proiectare si executie


Detaliu pentru invitatia numarul 344119
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL CERNAVODA
Numar invitatie: 344119/21.03.2013
Denumire contract: Retea termica secundara de incalzire si apa calda menajerasi inlocuire conducta apa potabila in orasul Cernavodaconf.precizarilor pe loturi- proiectare si executie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CERNAVODACod fiscal: 4304568, Adresa: STR. OVIDIU, NR.11, Cernavoda, Telefon: 0241.238.030;238.433, Fax: 0241.239.578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. OVIDIU, NR.11, Cernavoda, Romania, cod postal: 905.200, telefon: +40 241487118, fax: +40 241239578, persoana de contact: RODICA COJOCARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Cernavoda, str.Ovidiu, nr.11, Sala 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Retea termica secundara de incalzire si apa calda menajerasi inlocuire conducta apa potabila in orasul Cernavodaconf.precizarilor pe loturi- proiectare si executie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste realizarea retelei termice secundare de incalzire si apa calda menajera str.Calarasi partial pana in str.Cuza Voda, str.D.Bolintineanu, str.Ghe Sincai, str.Cuza Voda(intre str.Calarasi si str.Balcescu intre nr.19-21), str.Unirii partial(intre str.Calarasi si str.D.Bolintineanu)cu racordare la PT30( str.Lt.Ion Musat), Cernavoda - proiectare si executie; Retea termica secundara de incalzire si apa calda menajera str.N Balcescu(partial, pana in str.Cuza Voda), str.D.Cantemir, str.A.Saligny (intre N.Balcescu si Lt.I.Musat), str.Cuza Voda(intre str.N.Balcescu si str.Calarasi intre nr.17-19)cu racordare la PT30( str.Lt.Ion Musat), Cernavoda- proiectare si executie; Retea termica secundara si incalzire apa calda menajera str. Rasaritului(intre str.24 Ianuarie si str.M.Eminescu)cu racordare la PT 1 prin reteaua existenta din str.24 Ianuarie si str.Energiei (intre str.Plantatiei si str.Cazarmii)cu racordare la PT1 prin reteaua existenta pe str.P. Grigorescu si inlocuire conducta apa potabila str.Energiei cu racordare la reteaua de apa stradala oras Cernavoda ? proiectare si executie. Cota de diverse si neprevazute este de 10% , valoarea totala a achizitiei este de 2135203, 95 lei. Valoarea ptr.care se vor elabora si evalua ofertele este de 1941094, 50 lei
II.1.6) CPV: 45232140-5 - Lucrari de constructii de conducte de incalzire urbana (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 135, 203.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: LOT 1- 16.000lei; LOT 2- 13.500 lei; LOT 3- 9.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Data de echivalenta leu/valuta va fi cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor la cursul de schimb al BNR. Mod de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, IN ORIGINAL, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in Documentatia de Atribuire;b) cu ordin de plata in cont RO82TREZ2325006XXX002240 deschis la Trezoreria Medgidia, cod fiscal 4304568, cu confirmarea acestuia de catre banca emitenta pana la dechiderea ofertelor;c) plata cu numerar la casieria institutiei, de luni pana vineri, program 8-16.Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducere 50% din valoarea garantiei de participare conf. Legii 346/2006, actualizata, va prezenta si actul doveditor conf. art. 7 din Legea 346/2006, respectiv formularul "Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor- Anexa 1". Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate, atrage descalificarea ofertantului.Se va retine contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata potrivit art.278^1 din OUG 34/2006; In cazul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA1.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine Anexa la Contract;Scrisoarea de garantie de buna executie va fi prezentata in ORIGINAL .2.Prin retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale confirmate de beneficiar, in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria Medgidiaconf. HG 1045/2011 ?cont de disponibil la dispozitia Autoritatii Contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: I Declaratie privind eligibilitateaconf.preved.art.180 din OUG 34/2006Completarea Formularului nr.8In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular Tertul sustinator daca este cazulOfertantul care se afla in situatia prevazuta la art.18o din OUG 34/2006 va fi exclus din proceduraII Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Completarea Formularului nr.9In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinatorOfertantul care se afla in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 va fi exclus din procedura2.1 Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe locale , din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei ( conf.legii 571/2003 privind Codul Fiscal) ;2.2 Certificatul de atestare Fiscala eliberat de Directia Generala a finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei ( conf.Legii 571/2003 privind Codul Fiscal)Persoane juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origineDocumentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documenteDocumentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? Conform cu Originalul?Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I inainte de transmitere privind rezultatul procedurii de a prezenta certificatul contatator in original/copie legalizata , daca initial a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ? Conform cu Originalul?Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu s-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat vor fi exclusi din procedura de achizitieIII Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului nr.314/2010Prezentarea Declaratiei Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completare Formular 15In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinatorDaca cele declarate de catre ofertant se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul va fi exclus din proceduraIV Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691din OUG 34/2006Completarea Formularului nr.16In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularPersoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt;Gheorghe Hansa? primarul orasului;Suliman Ecrem ?viceprimar;Raluca Irina Egorov ? sef birou buget contabilitateAledin Menat ?arhitect sef ;Rodica Cojocaru ?inspector compartimentAchizitii , Pricop Carmen Lilianainspector compartment achizitii, Florea Catalin Constantin ?inspector compartiment achizitii , Bruchental Iulia-Antonia-consilier;Dan Liviu- consilier;Draghici Cristian- consilier;Hofnar Stefan Robert- consilier, Hristea Florian consilier;Marcu Carmen- consilier;Mircea Mariana- consilier;Nicola Marilena Laura- consilier, Nicolau Robert- consilier;Patu Danut- consilier;Plesa Stefan- consilier;Popa Cristian ? consilier;Raducanu Gabriela- consilier;Sava Marian- consilier;Toth Alexandru- consilier;Tudor Romeo - consilier I Pentru persoane juridice/fizice romaneCerttificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- informatiile cuprinsetrebuie sa fie reale/actualeladata limita de depune aofertelordin care sa rezulte urmatoarele: -in certificat nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca socieetatea se afla in incapacitate de plataDocumentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? Conform cu Originalul?In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I inainte de transmitere privind rezultatul procedurii de a prezenta certificatul contatator in original/copie legalizata , daca initial a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ? Conform cu Originalul?IIPentru persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana legalizata.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I inainte de transmitere privind rezultatul procedurii de a prezenta certificatul contatator in original/copie legalizata , daca initial a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ? Conform cu Originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriNivelul minim necesar: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei aniva fi: - pentru LOT 1: cel putin egala cu valoarea de: 1.600.000 lei ;
- pentru LOT 2: cel putin egala cu valoarea de: 1.350.000 lei ;
- pentru LOT 3: cel putin egala cu valoarea de: 925.000 leiSe vor prezenta informatii pentru ultimii trei ani. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ, in cazul in care ofertantul este o asociere pt.a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea cifrei de afaceri la 50% fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM conf.Legii 346/2004Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana., Bilant contabil la data de 31.12.2011Se va prezenta bilantul la 31.12.2011 avizat si semnat de organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrarii similarein ultimii 5 ani (ultimii 5 ani secalculeaza prin raportare inversa de la data limita de depunere a ofertei ), Fisa experienta similaraExperienta similara va fi dovedita prin prezentarea de contracte/procese verbale de receptie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre client/beneficiar din care sa reiasa prezentarea de lucrari si serviciisimilarecareva fi cel putin egala cu valoarea contractului .In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita prin cumul.Ofertantul poate prezenta ca experienta similaraprivind proiectarea cat si executia printr-un contract/proces verbal de receptie/ documente/care sa contina proiectare si executie precum si prezentarea de contracte/procese verbale de receptie/documentedistincte atat pentru proiectare cat si executie.LOT 1- O valoare minima a contractelor/procese verbale de receptie/ documente pt. proiectare in valoare de 27.130 lei(fara TVA)si pentru executie in valoare de 775150 lei(fara TVA)LOT 2- O valoare minima a contractelor/procese verbale/ documentept. proiectare in valoare de 22.850 lei (fara TVA)si pentru executie in valoare de 653.000 lei(fara TVA)LOT 3 - O valoare minima a contractelor /procese verbale /documente pt.proiectare in valoare de 15.653 lei (fara TVA)si pentru executie in valoare de 447.239 lei(fara TVA) -, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Executantul trebuie sa dispuna de un sef de santier ?inginer specializat in retele termice; un responsabil tehnic cu executia (RTE), un inginer proiectant specializat in proiecte similare, sudori autorizati.Prezentarea de CV-uri semnate in original continand informatii necesare pt.demonstrarea indeplinirii cerintelor minime.Cerinta obligatoriePentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se vor atasa: -copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplome, adeverinte, autorizatii, atestate, legitimatii detinute de personalul responsabil pentru derularea contractului., Declaratie privind utilajelepropuse pt.indeplinirea contractuluiCerinta obligatorieSe va prezenta o lista cu utilajele propuse pt.ideplinirea contractuluiOperatorul economic impreuna cu asociatii sau subcontractantii trebuie sa dispuna de: buldoexcavator, autobasculanta, aparate de sudura, utilaj de compactat umplutura de pamant, piatra si asfalt. Certificat ISO9001:2008Certificat ISO 14001:2004Acreditarile ( certificatele) trebuie sa aiba ca domeniu de aplicabilitate lucrarisimilareSe va prezenta in copie certificatul sau un document din care sa reiasa faptul ca se afla in curs de certificare la data limita de depunere aofertei .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2013 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer